A tagsági alatt Discount club-ot érted? Azt egy emberre veszed, ha hárman mentek, akkor családit. Annyi van, hogy a következő foglalásoknál a WDC tulajdonosának az utazók (jegyvásárlók) között kell lennie, a többi 5 fő bárki lehet. (Akár mások is, mint akok most az Emirátuskbe Veled utaznak)
Ha csak egy kisgurulóst akartok pluszben felvinni, és másra nem kötni, akkor az egyik utazónak Pritroty-t kell vásárolni.
A probléma ott van hogy nagyon sokan eleve nem gyanakodnak. Ráadásul rengetegen mobilról nézegetik, ott meg eleve nehezebb ez. És nem a digitálisan affinis, rutinos felhasználó a célcsoportjuk.
Bár bevallom X-generációs digitális kutatóként igyekszem képben maradni a világ történéseivel, már nem merném határozottan kijelenteni, hogy engem bizony sosem fognak átverni. Sőt, egyre inkább attól tartok, hogy egyszer csak belefutok valamibe, ezért baromi óvatos vagyok, ami sokszor a felhasználói élmény rovására is megy.
Te most hülyéskedsz? De, természetesen bármilyen címről tudok írni, akár nem létezőről is.
Nem megyek nagyon bele, mert erősen offtopic, de tavaly a Google bevezetett egy pótlólagos ellenőrzést, amivel a kamu póbálkozásokat ki tudják szűrni, de még ezeknél a maileknél is a feladó az, amit én megadtam, csak éppen a GMail nem kézbesíti ki :-) Újabban más szolgáltatók is kezdik ezt átvenni, de még ma is a levelezőrendszerek több, mint felén simán átmegy az e-mail, megadhatom küldő címnek az angol király e-mail címét, Orbán Viktorét, vagy bármely kitalált címet.
Nekem rémlik, hogy lehet ugyanúgy hamis a feladó, mint a hívó fél telefonszáma.
Utóbbiba én is belefutottam nemrég, az én számomat is használták csalók. Szolgálati közlemény: (nk-i) roamingot ki kell kapcsolni, mikor nem kell, és problem solved.
Volt ilyen ötletem is (mármint rémlik), de a konkrét ügyben szerintem ez volt, amit írtam. (pár éve volt már ez) Vagy hibrid, bejutottak a fiókba, és onnan szedték a címeket, amikre kamu feladóval írtak.
Nem esküszöm meg rá, de szerintem ilyenkor az van, hogy a szállásadó fiókjába jutnak be, és ezért tudnak a booking nevében írni. A külcsín (feladó) rendben van, "csak" az üzenet tartalma problémás.
Anikor valamelyik topikban elpanaszoltam tavaly ősszel, hogyan vették le kétszer a hitelkártyámról a római szállásdíjat a bankom és a booking együttes segédkezésével, sokan engem tekintettek balfácánnak. (Panaszt nyújtottam be sok-sok screenshot-tal, és az utolsó napon a Booking bocsánatkéréssel visszautalta apénzt.) Egy hónapja foglaltam a trieszti szállást hasonló feltételekkel mint te, és a Booking visszaigazolásssal egyidejleg jött egy ugyanilyen tartalmú figyelmeztető levél nekem is.
a levél második része rögtön gyanús, mert ugye nem kattintunk linkre ilyen esetben, hanem a booking.com oldalán jelentjük be a csalásgyanút, relatíve gyorsan reagálnak...
Tanulságos eset, hátha másnak is jól jön: nagyon régen foglalok a booking-on, a plusz biztonság, lemondhatóság és minden más miatt. De nem is ez a lényeg. Jövő héten megyünk Brüsszelbe, foglaltam Antwerpenben apartmant - nagyon jó árban volt (nem extrém vagy gyanúsan jó ár, csak jobb, mint a többi). Fizetésről ennyi volt az emailben: "Foglalását a hitelkártyaszám megadásával biztosította.A fizetésre a szálláshelyen, a tartózkodás során kerül sor, hacsak aszabályzatmásképp nem rendelkezik." A bérbeadó a BizStay, egy olyan cég akitől már béreltünk Hágában és nagyon meg voltunk elégedve.
Eltelt pár nap, és jött egy email a szállástól a booking-on keresztül hogy utalással fizessek. Megírtam nekik hogy nem fizetek utalással semmit, csak bankkártyával, válasz persze nem jött. Erre ma kaptam ezt:
Szóval már a booking sem biztonságos.. SOHA ne utaljatok pénzt, a bankkártyás fizetésnél véd a charge back.
Nekem 4 esetből 4x visszajött a rendszerhasználati díj. Első akalommal volt hosszabb, talaán 30 nap, mert nem adtam meg rögtön az elején a számlaszámot. Ezért javasoltam, hogy rögtön meg kell adni az első reklamációban, esélyr sem adva, hogy rákérdezzenek.
Akinek nem jött meg,annak azt javaslom, hogy adja be újra, mintha nem lett volna előzmény és adja meg benne a a számla adatait.
Pont így jártam. Vagy fél éve kértem pénzt, ugyanez a válasz jött, hogy jogosult vagyok, adjak bankszamlaszamot. Aztán azóta várok. Lehet lassan küldök nekik fizetési meghagyást.
Korrekt, ha attól a f.szságtól eltekintünk, hogy az utalás 14 nap után íródik jóvá. Nem, nem 14 nap után, hanem kvázi azonnal. (Ha olyan hülyék, hogy külföldi számláról utalnak magyar számlára, akkor max. 2 nap. Nagyon-nagyon max.) Azaz 14 (vagy ugye 12 nap) után utalnak. De a lehúzási kísérlet után miért is ne hazudnának még...?
Köszönjük, hogy felvette a kapcsolatot Ügyfélszolgálati Osztályunkkal. Elnézést kérünk az Önt ért kellemetlenségek miatt.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy Ön jogosult 24.900 HUF összeg visszatérítésére.
A díjak kifizetésére két lehetőséget tudunk ajánlani:
1) A Wizz számlaszámára is kérheti a visszatérítést. Az összeg azonnal az Ön rendelkezésére áll egy éves felhasználási határidővel. A Wizz számláján lévő egyenleg terhére jegyeket foglalhat és fizethet ki, valamint vásárolhat kiegészítő szolgáltatásokat meglévő foglalásához, abban az esetben, ha Ön számlatulajdonosként szerepel a foglalásban.
VAGY
2) Fel tudjuk ajánlani a visszatérítést banki átutalással. Az összeget az Ön által megadott bankszámlaszámra utaljuk, amely utalástól számított 14 napon belül íródik jóvá. Amennyiben ezt az opciót választja, kérjük a következő banki adatokat írja meg nekünk a levelünk végén jelzett módon.
IBAN (nemzetközi számlaszám, csak külföldi bankszámla esetén)
SWIFT/BIC (bankazonosító, csak külföldi számlaszám esetén)
Bankszámlaszám (belföldi számlaszám esetén):
Számlatartó teljes neve:
Bank neve:
Bankszámla valutája:
Kérjük válasz levelébe, jelezni felénk melyik visszatérítési lehetőséget választja .
Várjuk mielőbbi válaszát. "
Ez így teljesen korrekt,az már más dolog,hogy miért vonták le.