Bár nem is merem ennek a motornak semmilyen paraméterét, ezért félve mondom,de 8900-as fordulat egy pillanatra nem tűnik olyan vészesnek egy modern sportos autótól hogy ilyen következménye legyen.
Örökítsük meg az utókornak, hogy a Totalcarnal is van lentebb:
Mindössze egyetlen mozdulat elégendőnek bizonyult ahhoz, hogy tönkretegye a sebességváltóját: a munkából tartott hazafelé Charlie Holmblad, amikor egy óvatlan pillanatban elváltotta magát, és így harmadik helyett ötödik fokozatba kapcsolt. /vezess.hu
Azért egy 3 hengeres motorért 15 millió forintnak megfelelő összeget kérni nem kicsit kemény a Toyota részéről.
"Jót játszott, aztán beütött a krach, amikor ötödik fokozatba szeretett volna gangolni negyedikből, de ehelyett hármasba rakta a váltót. Ráengedte a kuplungot és a motor 8900-as fordulaton felüvöltött egyszer utoljára. Azért fájt neki ennyire ez a mutatvány, mert alapból a fordulatszámmérőn csak 6500-nál kezdődik a piros zóna."
Ez megdöbbentő lehet annak, aki életében nem járt még Németországban. De aki akár csak egyszer is, az visz magával azért pár száz euró készpénzt. Márpedig van egy olyan gyanúm, hogy Csikós járt már ott.
Szerintem se lehet olyan sokat a könyvvel keresni. A Speedzone fizu se lehet egy nagy cucc max havi 1000-1500euro. Az pedig semmi, az a nyomor megélhetés. Álommunka de ennyi. Göbi is dolgozik mellette. Csóri Horogh Árpi ami melót beletesz az se semmi. Szerintem sok munkaóra nincs kiszámlázva a NAGY VETERÁNOS költeni nem szeret. Szolgálni kell mindenkinek ŐT , ingyen könyvek, ingyen alkatrészek a világ minden tájáról!
Nem veszek tőle könyvet, asszem a második könyve, amit megvettem, az összes totalcaros cikke volt változtatás nélkül. Mindet olvastam. A neten ingyen is el tudom olvasni.
Amúgy ennyi hülye van, aki képes még 2024-ben nyomtatott könyvet venni, miközben az író a speedzone-n kiteregeti a teljes életét?
"és az évről évre nyereséggel forgatott autópark - látod, valahogy megoldja."
Igen, a videó vége felé már jobb volt a kedve. Lehet télleg megoldja és mások kizsigerelésével kidolgozza a 10e eurós bukót az autóból és egyenesbe lesz. Akkor meg tudja ezt tartani de kell még ide áldozat jármű aminek menni kell.
50-50% esélyt adok rá. De ha ez kész ez egy szobor. Minden pénze ebben áll és nem lesz következő projekt? Elfogynak a romok a garázsból akkor nincs tartalom. Mennie kell ennek a kocsinak.
az a Dolomitokban való motorozás is sima parasztvakítás volt, egy pillanatra sem lehetett komolyan venni a történetet, hamar el is halt az a szál, valóban.
Az e havi nyomtatott Veteránban van egy cikk egy Honda SS50 restaurálásról. A cikk elején egy mondatban megemlítik, hogy Csikós Zsolt újságírótól vette a restaurátor. Volt is róla írás még a TC-ben, tényleg jó vétel volt, nagy tervek a gatyába rázásról, aztán néma csend. A motoros vonal leáldozóban, AJS elment, Ducatival nincs motorozás, NSU-val a Dolomitokba már említés szinte se jön elő, SR 500 a szétborítva, marad a Vespa ami születésnapi ajándéknak készül "titokban".
A Teavajat eladni hatalmas hiba volt. Évekig berhelhette volna , tartalom sok jöhetett volna ki és nincs teljes lakat+fény 5Mért. Meg nincs a rábaszás ezzel. Nozi ha kész egy métert nem mennék vele azonnal árulni kell. Ezzel a szoborral már nem lehet kimenni az utcára, Milánó stb börzékre ki kell hordani és 70e euróról inditani.
A Speedzone a könyvírás nem lehet nagy pénz , pillanatok alatt elnyelte az Alfa. Kati se ad milliókat egy lukas lavórba és ott a többi szar is. Ettől szabadulni kell. Mínuszban van már.
azt hiszem, eladta a Fiatot (vagy legalábbis árulja), meg az egyik motorját is. egyébként a Katitól kapott pénzeket elvileg csak kölcsön kapja. az autóparkját abból fejleszti, hogy olcsón vesz, baráti szívességeken keresztül, valamit saját buherálással olcsón újít fel, aztán drágábban ad el.
a Pontonnál, a Teavajnál (azzal a kocsival óriási szerencséje volt), a kis piros Alfánál is ugyanez volt a műsor, most is. csak közben emelkedik a tét, meg időnként a pátosz is ("Ez az Alfa arra kell, hogy egy autóban legyen a nagy érték a családban, ha velem valami történne, ne szanaszét féltucat roncsban"). valahol mintha írta/mondta volna azt is, hogy ezt a kocsit már most nem tudná profittal eladni, szóval lehet, hogy kénytelen lesz megtartani és használni is egy kis ideig. csak előbb nézzük meg, hogy lesz-e belőle autó, meg hogy mi derül még ki a következő részekből...
meg ne felejtsük el azért, hogy abból él, hogy ezeket a veteránokat szerelgeti meg nepperkedik velük. omm ugye mostanában teljesen átment influenszerbe az interjúiban és arról értekezik, hogy mitől férfi a férfi; Csikós meg a másik arc, kettejük miatt van selfie fal az AMTS-en, meg ezért van kiállítva ott az Alfa bódé is. ezért fogynak a könyvek, ez az ő piaca. ezért is kellett eladni a Teavajat, mert az "csak" egy értékes, jó autó lett volna, de abban nincs sztori. nincs érzelem, nincs hook.
ennél a piros Alfánál megint el lehet adni a széllel szemben küzdő kisembert, írni tovább a legendáriumot, erősíteni az avatart. évi egy könyv, ami hozza magával a többi utánnyomását is, egy fix állás a speedzone-nál, Kati mély mézescsupra mint biztonsági tartalék, és az évről évre nyereséggel forgatott autópark - látod, valahogy megoldja.