Sziasztok!Ilyen a stift.A csőtengelyben van mégegy cső,amit a stift rögzít.Ha kiveszem,elvileg a cső elforog a keréktengelyben.Ez teljesen össze van szorulva.Az a fura,hogyha ez valóban így működik,akkor nekem túl szorosnak tűnik.Gondolom szét kéne húzni,és megzsírozni.
De ha mégse ezért van a stift,akkor feleslegesen nem erőltetném szét.
Maga a kerék a tengelyen zégergyűrűvel van rögzítve,a stift nélkül se esik le.
Sziasztok! Abban kérnék segítséget,hogy van egy járókerék pár,ami ha minden igaz JK-150-es típusú.Van egy csapszeg a tengelyen.Jól gondolom,hogy a csapszeget kivéve el lehet forgatni a kereket a kerék tengelyen?A csapszeget kivéve elvileg nem a tengellyel együtt forog a kerék?Köszi
A gép nagykuplungos (110 mm átmérőjű az alsó rész)6007-es csapágy van benne amit cserélni kell, mert igencsak lóg már, viszont az alu csapágyház amit a villa emelget, totál ki van kopva, a csapágy simán megforog benne. Ezt nem lehetne talpcsapágyra (támcsapágyra) cserélni?
Ki kell hézagolni a csapágyat réz lemezzel. Nekem is ez volt a gondom egy Robi52-esen. Egy ismerős kisgépszerelő azt mondta, hogy 4.5V-os laposelem réz fülét kalapáljam el vékonyra és a csapágy köré tegyem és úgy üssem be a csapágyat a helyére. Nem akart lehúzni a szereléssel. 30 éve hibátlanul így üzemel a gép, azóta sem lötyögött, nem volt csapágy gondja. Bármilyen rézcsík jó. Pl.:10 cm hosszú vastag (6-os) egyszálas rézvezetéket kalapálj el vékony széles csíkra és azzal hézagold ki.
Nem minden blokkon van alul leeresztő csavar, ezért azoknál a motoroknál, ahol nincs, a motort megfordítva, a beöntő nyíláson lehet leengedni. Célszerű előtte járatni a motort, a melegebb olaj könnyebben kifolyik, de a kezed le ne égesd.
Köszi a választ. Több helyen írták. Levettem a csavart már csak a lendkereket kellene valahogy. A lehúzó kicsi úgyhogy kell egy nagyobb vagy valami házi megoldás.
Igaz nem Honda hanem Briggs tapasztalatom van. Egy nagy gyökérben elakadt a kapám, úgy, hogy rögtön megfogta a motort is. Attól kezdve az én kezem is majdnem leszakította. A lendkerék levétele után láttam, hogy elmozdult a lendkerék a főtengelyen. Nem nyírta el csak egy Z profilt csinált belőle. Nagyobb lett az előgyújtás. Csere után minden oké lett.
Sziasztok. Egy kis segítséget kérnék.2 problémám van. Honda gcv 160 karburátor takarítás után már indul de elég kicsi fordulaton megy. A másik hogy amikor rántom be és beakar indulni olyat visszaránt a berántó hogy a kezem szakad le. Ilyenekkel még nem találkoztam ezen motor típus szerelése során. Szelephézagok is jók.
Szia! Látom te is olyan vagy mint én 😁😁. Mostani gépeket nem preferálod 😁. Én sem . 43 éves Terra MJ 5 -öm van hibátlanul teszi dolgát .😁😁. Ebben van anyag..
Igazából mindegyik egy ipari hulladék. Másra nem jók, talán évente kétszer megrotálni a kertet. Nagyon silány anyagminőség. Ha a 3 közül választani kellene, akkor a Ruris. De inkább egy 20-25 éves régebbi valami, mint ezek közül bármelyik is. Honda F400, F560, F600, F720, Robi 250T stb. Ezekben még az anyag benne van.
Sziasztok, tervezek vásarlást Ruris, Bisonte és Loncin mind szíjas és 180 körül, nagyon hasonlóak. A kérdésem, van valami amiben vagy amiért az egyik jobb mint a másik kettő?
Abban kérnék segítséget,hogy tudtok-e olyan gépet,aminek a berántó rugója 10mm széles,és 120mm-es kötéltárcsára való?Csk-03-ra keresek.Hátha más típusé is jó.Köszi
Kuplung ferodolt kell cserélnem. Az lenne a kérdésem, ti mivel szoktátok? Mert amiről tudtam, azt már nem kapni és helyette sem ajánlottak olyat, ami a célnak megfelel. Köszönöm a válaszokat!
Szia! Na én erre kíváncsi vagyok. Rendeltem egyet. Pont a napokban kaptam egy fűnyírót aminek a tankja kuka. Persze már nem kapható hozzá alkatrész. Teszek egy próbát ezzel a ragasztóval.😁😁.
Itt a leírás róla:2db hőálló ragasztó, extrudált AB-fémragasztó folyékony hegesztési öregedésállóság, többfunkciós kemény műanyagokhoz és kerámiákhoz
2db AB ragasztóöntő ragasztó ipari javítószer öntvény fémöntvény, sérült repedéses hegesztési ragasztó Jellemző: 1. Kiváló tárolási stabilitás, széles körű ragasztás anyagok, és széles körben használható fémek, kerámiák, műanyagok és fa ön- és kölcsönös adhéziójára; 2. A ragasztandó felület nem igényel szigorú zsírtalanító kezelést, így a ragasztás kényelmesebb; 3. Gyors kötési sebesség, nyáron 3-5 perc, télen 5-10 perc; 4. Kikeményedés után a ragasztóréteg jó szívósságú, nem könnyen törhető, ellenáll az öregedésnek és az olajfoltoknak. 5. Széles körben használják autók és motorkerékpárok műanyag panelek, üzemanyagtartályok, lökhárítók, reflektorok, ipari olajtartályok, transzformátorok, radiátorok, lámpák, elektromos házak stb. ragasztógyártásában és karbantartásában. Használható ipari termékekben is, például felvonókban és motorokban. Ragasztási összeállítás.
Specifikáció: Tartalom: 20/50/70/100g Keménység: ≥80 Kikeményedési idő: 24H Nyírószilárdság: ≥18 Hőmérséklet tartomány: -60°C~200°C Térfogatarány: A:B=1:1 Fő összetevő: epoxigyanta ragasztó Széles felhasználási kör: különféle fémöntvények, alkatrészek és berendezések hibáinak, kopásainak, karckorróziójának és töréseinek javítása. javítsa meg a törött vagy sérült tárgyakat, hogy tökéletes legyen!
Megjegyzés: Az eltérő monitor- és fényhatás miatt az elem tényleges színe kissé eltérhet a képeken látható színtől. Köszönöm! Kérjük, hagyjon 1-2 cm-es mérési eltérést a kézi mérés miatt.Link az előző hozzászólásomban van, ha érdekel valakit.