Keresés

Részletes keresés

ali kis Creative Commons License 1 napja 0 0 35545

És így 200 ezer a zsebedben marad. Levonva a szállítást és a festék árát, ha át akarod festeni.

Előzmény: ali kis (35544)
ali kis Creative Commons License 1 napja 0 0 35544

Ahogy "abnm" fórumtárs megírta (35541 hsz), használt KF 04 kapát vegyél. Régi fajta, masszív hajtóművel, amit itt látsz.

Erre javasolt új motort. De ide még az sem kell.

https://www.jofogas.hu/tolna/Szentkiralyi_kf_04_quantum_5_Rotacioskapa_elado_147064363.htm

Előzmény: Pete-weld (35543)
Pete-weld Creative Commons License 2 napja 0 0 35543
studiod1 Creative Commons License 2 napja 0 0 35542

Esetleg vehet még "eredeti" új kf04es komplett gépet. A KGB továbbra is rak össze árulja a szentkirályi gépeket.

Előzmény: abnm (35541)
abnm Creative Commons License 3 napja 0 1 35541

Hogy drága.

A jófogáson vegyél használt kf-04-es vagy robi rotakapát 40-80 e Ft. között, vagy egy kaparészt motor nélkül, veszel rá új motort, 100 e ft-otod megmarad. A rota rész már jóval gyengébb, mint a masszív régieknek. Ha van sok pénzed, semmi gond, vedd meg a kiszemeltet, a motor jó rajta.

Előzmény: Pete-weld (35540)
Pete-weld Creative Commons License 3 napja 0 0 35540
ali kis Creative Commons License 2024.05.25 0 0 35539

Igen. Az érdekelne, hogy sikerül-e bármiféle ragasztás.

Előzmény: golf72 (35538)
golf72 Creative Commons License 2024.05.25 0 0 35538

Szia. Bocs ritkán vagyok itt érdekel még mindig?

Előzmény: ali kis (35518)
kosid Creative Commons License 2024.05.24 0 0 35537

A kép

Előzmény: kosid (35536)
kosid Creative Commons License 2024.05.24 0 0 35536

Csak sikerül.

Előzmény: kosid (35535)
kosid Creative Commons License 2024.05.24 0 0 35535

Sziasztok!Ilyen a stift.A csőtengelyben van mégegy cső,amit a stift rögzít.Ha kiveszem,elvileg a cső elforog a keréktengelyben.Ez teljesen össze van szorulva.Az a fura,hogyha ez valóban így működik,akkor nekem túl szorosnak tűnik.Gondolom szét kéne húzni,és megzsírozni.

De ha mégse ezért van a stift,akkor feleslegesen nem erőltetném szét.

Maga a kerék a tengelyen zégergyűrűvel van rögzítve,a stift nélkül se esik le.

Előzmény: triplaharom (35534)
triplaharom Creative Commons License 2024.05.24 -2 0 35534

Képed nincs róla ?

Előzmény: kosid (35532)
abnm Creative Commons License 2024.05.24 0 0 35533

Próbáld ki.

Újonnan drága, a jófogás.hu oldalon mindig van 25 e körül eladó.

Előzmény: kosid (35532)
kosid Creative Commons License 2024.05.22 0 0 35532

Sziasztok! Abban kérnék segítséget,hogy van egy járókerék pár,ami ha minden igaz JK-150-es típusú.Van egy csapszeg a tengelyen.Jól gondolom,hogy a csapszeget kivéve el lehet forgatni a kereket a kerék tengelyen?A csapszeget kivéve elvileg nem a tengellyel együtt forog a kerék?Köszi

Csufi15 Creative Commons License 2024.05.22 0 0 35531

A gép nagykuplungos (110 mm átmérőjű az alsó rész)6007-es csapágy van benne amit cserélni kell, mert igencsak lóg már, viszont az alu csapágyház amit a villa emelget, totál ki van kopva, a csapágy simán megforog benne. Ezt nem lehetne talpcsapágyra (támcsapágyra) cserélni?

Ki kell hézagolni a csapágyat réz lemezzel. Nekem is ez volt a gondom egy Robi52-esen. Egy ismerős kisgépszerelő azt mondta, hogy 4.5V-os laposelem réz fülét kalapáljam el vékonyra és a csapágy köré tegyem és úgy üssem be a csapágyat a helyére. Nem akart lehúzni a szereléssel. 30 éve hibátlanul így üzemel a gép, azóta sem lötyögött, nem volt csapágy gondja.  Bármilyen rézcsík jó. Pl.:10 cm hosszú vastag (6-os) egyszálas rézvezetéket kalapálj el vékony széles csíkra és azzal hézagold ki. 

Előzmény: Paja57 (35447)
triplaharom Creative Commons License 2024.05.22 0 0 35530

Ezelőtt vagy 2o-3o évvel amikor az ukránok még errefelé is árultak, vöttem tőlük spicc pumpát, az nagyon jó ilyesmire is.

Előzmény: botsinkai (35529)
botsinkai Creative Commons License 2024.05.22 0 0 35529

Van olyan blokk, ahol a szerkezet többi részétől nem lehet hozzáférni a leeresztőhöz...

Azért a modern, elegáncs teknyika ilyenkor a fáradtolaj kiszivolázása a betöltőn keresztül (szivattyúval vagy fecskendővel).

Ilyen ez a 21. század. :-)

Előzmény: triplaharom (35528)
triplaharom Creative Commons License 2024.05.21 0 0 35528

Az aztán a nagy találmány ! 😂

Előzmény: abnm (35527)
abnm Creative Commons License 2024.05.21 0 0 35527

Nem minden blokkon van alul leeresztő csavar, ezért azoknál a motoroknál, ahol nincs, a motort megfordítva, a beöntő nyíláson lehet leengedni.  Célszerű előtte járatni a motort, a melegebb olaj könnyebben kifolyik, de a kezed le ne égesd.

Előzmény: portone1 (35526)
portone1 Creative Commons License 2024.05.20 0 0 35526

Sziasztok

Mtd charlie 1b rotációskapánál hol van az motorolaj leeresztő tudja valaki?

Köszi

Balázs2488 Creative Commons License 2024.05.19 0 0 35525

Igen. Kés nélkül próbáltam. Rendben. Köszi. 

Előzmény: Jani5_RC (35524)
Jani5_RC Creative Commons License 2024.05.19 0 1 35524

Ha kés nélkül próbáltad akkor ez természetes, ugyanis a kés a kikönnyített lendkerék súlyát pótolja. Próbáld meg késsel is.

Előzmény: Balázs2488 (35520)
ali kis Creative Commons License 2024.05.16 0 0 35523
Előzmény: Balázs2488 (35522)
Balázs2488 Creative Commons License 2024.05.16 0 0 35522

Köszi a választ. Több helyen írták. Levettem a csavart már csak a lendkereket kellene valahogy. A lehúzó kicsi úgyhogy kell egy nagyobb vagy valami házi megoldás. 

Előzmény: ali kis (35521)
ali kis Creative Commons License 2024.05.16 0 1 35521

Igaz nem Honda hanem Briggs tapasztalatom van. Egy nagy gyökérben elakadt a kapám, úgy, hogy rögtön megfogta a motort is. Attól kezdve az én kezem is majdnem leszakította. A lendkerék levétele után láttam, hogy elmozdult a lendkerék a főtengelyen. Nem nyírta el csak egy Z profilt csinált belőle. Nagyobb lett az előgyújtás. Csere után minden oké lett.

Előzmény: Balázs2488 (35519)
Balázs2488 Creative Commons License 2024.05.16 0 0 35520

Azt hozzá teszem hogy fűnyíró motorról van szó és ez kapálógép csoport de eddig mindig jókat írtatok ha segítség kellett. 

Előzmény: Balázs2488 (35519)
Balázs2488 Creative Commons License 2024.05.16 0 0 35519

Sziasztok. Egy kis segítséget kérnék.2 problémám van. Honda gcv 160 karburátor takarítás után már indul de elég kicsi fordulaton megy. A másik hogy amikor rántom be és beakar indulni olyat visszaránt a berántó hogy a kezem szakad le. Ilyenekkel még nem találkoztam ezen motor típus szerelése során. Szelephézagok is jók. 

ali kis Creative Commons License 2024.05.15 0 0 35518

Nem jön válasz. Érdekelt volna engem is.

Találtam egy ragasztós videót. Nincs időm kipróbálni.

https://www.youtube.com/watch?v=VlXPOMGFrWI

Előzmény: golf72 (35513)
boli77 Creative Commons License 2024.05.08 0 0 35517

Szia! Látom te is olyan vagy mint én 😁😁. Mostani gépeket nem preferálod 😁. Én sem . 43 éves Terra MJ 5 -öm van hibátlanul teszi dolgát .😁😁. Ebben van anyag..

Előzmény: F600 ppm (35516)
F600 ppm Creative Commons License 2024.05.08 0 0 35516

Igazából mindegyik egy ipari hulladék. Másra nem jók, talán évente kétszer megrotálni a kertet. Nagyon silány anyagminőség. Ha a 3 közül választani kellene, akkor a Ruris. De inkább egy 20-25 éves régebbi valami, mint ezek közül bármelyik is. Honda F400, F560, F600, F720, Robi 250T stb. Ezekben még az anyag benne van. 

Előzmény: Camrom2 (35515)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!