Nem lepődök meg rajta, bár én azt gondoltam Abu Dhabi/Dubai-ról fognak indítani. Az egy szimpla munkásjárat lenne, de ott konkurencia is van bőven, csomó indiai fapados jár.
Nemrég volt amúgy Abu Dhabiból járat Sri Lankára, de nem élt túl sokáig.
Egy BUD - BOM szerintem elég vegyesbazár lenne, tanul már nálunk elég sok indiai, vendégmunkás is akad ( ilyenkor mindig a Wolt futárok jutnak eszembe :)) + a turisták akik olcsón repülhetnének Indiába.
MXP meg átnyergelhetne európai egynaposról indiai egyhetesre:-)
Meg hát előbb utóbb ellehetetlenítiték volna a tulajdonost, két éve csak a fejlesztéseket nem hajlandók jóvá hagyni, ha továbbra sem adta volna el, lehetett volna adókat emelni, bezárni 10 után, a paletta elég széles, hogy felfogja az ex tulaj, hogy fogja a pénzt és gyorsan távozzon, igy jár a legjobban. És igy járunk mi utasok is legjobban, a tulajdonos és az állam további cicaharca nekünk sem jött volna jól.
Ugye te is tudod miről szól a reptér vásárlás? A két éve engedélyre váró egyes terminál újra nyitása, elé felhúzott épülettel és a hármas építkezése. A papírok két éve várnak aláírásra, majd most gyorsan meg lesz az az aláírás. Ugye tudod, hogy nem volt mindegy ki nem építheti fel, és most ki építheti fel?
Te is kaptál 13. és 14. havi fizetést az eladásból? Vagy te nem vagy Airport alkalmazott, és igy neked nem jár? Security legalább vidámabban motoz, a plusz pénz után.
Én az óriási növekedésben nem hiszek, hiába lesznek profik attól még akinek Bécsben/Pozsonyban van dolga, oda fog repülni, nem Bp-re, mert itt a Wc-papír guriga is aranyból lesz.
A járatok bővítéséből lehet plusz forgalom, de az meg inkább a társaságokon múlik.
Ami előny lesz, hogy az állam nem akadályozza a fejlesztést - vagy akár költ is rá, de nem a reptérre lesz "számlázva", nem csökkenti a nyereséget. (pl. a vasút) Szvsz az utasok jól járnak, jól hangzik, más nem számít.
Az indoklás meg? Pont az, mint azoknak a cégeknek a megvételénél volt, amiket most el kellett adni a vásárláshoz.
bár off, de azért megjegyzem, hogy kb egy évnyi TB-t dobott ki rá az állam (egy évig mindenki TB fizetés nélkül lehetne), és mindezt azért a reptérért, ami eddig is működött, tehát nem látom, hogy mivel lesz jobb...
(háborús helyzettel lett magyarázva, de persze háborúban bármit csinálhat az állam)
Kíváncsi leszek az új francia üzemeltetőre, mennyivel másabb mint eddigi ki tudja milyen. Ha hozzáértő embereket ültet a vezetőségbe és amit majd eladnak 30%-ot a katariaknak dől a pénz, akkor még akár jó is lehet a többségi állami tulajdonú reptérnek.
Hogy így mondod, fiamnak inkább €-s kell. Nehogy már hülyeséget vegyek. :)
Ft-os tegnap kellett volna a nyaralásra, de alig valamivel volt olcsóbb, mint amennyit a korábbi Flex-en buktam volna (visszaváltott jegy), nem bántottam annyiért a foglalást.
Na azt is megtalátam, hogy a 9H-VDF tegnap elment Dublinba, elvinni a nemzet kivételes fantasztikus sportólóit, emiatt hiányzott egy gép. 11 csilliárdos miatt, lett megszo...va, Bari és Targu Mures egyszerű szerény hétköznapi utasai ? Ez engem mélységesen felháborít. Ezek után, hajrá Írország!
Kihagytad a litván bérmunkásokat. CDT-ból három napja próbál elindulni, másodikán 30 perc körözés után visszadivertált. Másnap 4x próbált elindulni de feladták, ma harmadikra megjött 2 óra késéssel és rögtön kerékcsere. A crew 40 perc alatt találta meg a kaput, de azt se tudta hol kell bejönni a terminálba. Na, ezek lesznek BUD-on egy hónapig és wet lease teljesítenek járatokat, napi 3-at.
Az miért van, hogy a Wizz mobil appban lévő viteldíjkereső más személyenkénti alapárat ad 2 felnőtt és egy 5 tagú család esetén? Fejenként drágább 3 gyerekkel utazni?!
Nem, te nem igy gondolod ezt. Mar regen is megirtad:
"meg vannak futball szurkolók, akik szintén drágán utaznak, ők meg debilek és mindenki hülyének nézi őket, ez a fanatizmus ára, igy jártak. "
Sokan debilnek gondolnak teged is, ne zavarjon. Amugy ha legkozelebb latsz egy szurkoloi csoportot a repteren, a szemukbe is mond mar ugyanezt legyszi.
Sok rövid, tartalék blokkidővel tervezett járat (amin lehet 5-10 percet hozni legenként, ha késés van); sokkal több bázissal (ahonnan reverzben repülve lehet járatot menteni, ha kell); nem szétaprózott maintenance; tartalék gép(ek); három kisgép készen áll karbantartó bázisokon esetleg szükséges azonnali alkatrész/személyzetszállításra; sztrájkok esetén előre törlés.
Vs: rengeteg hosszú járat lehazudott blokkidőkkel (hogy éppen beleférjen a személyzet munkaidejébe); elégtelen mennyiségű tartalék gép; szétszórt bázisok; több cég között szétaprózott maintenance; sztrájkba/slotba/reptérzárásba repüljünk bele, aztán vagy sikerül, vagy nem etc. etc.
Meg úgy általában "az előre elköltök 50 centet, hogy holnap megspróroljak 2 eurót" hozzáállás vs. "megspórolok ma 50 centet, aztán rábaxok és holnap kifizetek 4 eurót".
Mi a probléma? Én is élő állat vagyok, mindenki az. Nem olvastad a Darwin fajok eredete könyvét? Az ember a legfejlettebb állat. Én még a biológia órán tanultam.
Egy ilyen után hogy mersz bárkit kioktatni? Egyszer már szóltak neked ezért. Valaki fel fog kérdezni az ilyenekért, akkor meg majd telesírod a topikot. Buta vagy, téged mindenki bámul a gagyi primarkis ruháid miatt, meg a vámos, legalábbis így gondolod, a valóság nagyon más, sajnálom.
Én nyáron a 250 Euróra játszok, amit pontokba kérek az úgy már 300, 600- 900 Euróra számítok idén nyáron.
Ezen kívül egy ír Freintach cégen keresztül, az Erste közvetítése mellet, lefedezem az utaimat, 60 perc késésre, függetlenül a késés okátol, az írek pengetik a pénzt, ebből minimum 100 000 - 150 000 Ft tiszta haszonra számítok idén nyáron.
Ha már szopatnak a tulfeszitet menetrenddel, akkor én meg, pénzt csinálok belőle.
Múlt héten kint voltam a reptéren egy késő este. 6 érkező Wizz járat volt kiírva, mindegyik késett. 40 perc volt a legrövidebb késés, 2 óra a leghosszabb.
6 érkező Ryan járat is ki volt írva. Közülük csak egy késett, 30 percet.
Én utoljára 2019 januárjában utaztam wizzel és a közeli jövőben nem is tervezem
Az egy dolog, hogy egy igazi tahó (az idézett miatt), de abban igaza van, hogy minek vállalja túl magát a wizz évek óta?
Aztán ha kiderül, hogy az időjárás kavart be, és nem lesz a tavalyi káosz, akkor hamut szórok a fejemre, megyek a sarokba kukoricára térdelni. Bár vállalhatnék többet is, mr. Repülési Szakértő se tartotta be, amit nagy hangon bejelentett, csak a szája járt.