Keresés

Részletes keresés

citera Creative Commons License 4 órája 0 0 76051

vagy rögtön ezt kellene beragasztani

Előzmény: draco31 (76050)
draco31 Creative Commons License 2 napja 0 0 76050

Erről most a szegecsanya jutott eszembe még, mint megoldás.

De azt viszont belülről kellene húzni, oda meg nem fér be a húzó.

Most egyenlőre vettem fém ragasztót, ha az nem fog működni, ekkor ez amit küldtél kép, valószínű megoldás lehet.

Előzmény: citera (76049)
citera Creative Commons License 2 napja 0 0 76049

én egy beütős lemezanyára gondoltam. Ez úgy néz ki, hogy van egy sík része, amiből kiperemeztek egy rövid csövet, abban van a menet, a sík kör alakú rész pedig négy helyen bevágták és felhajlították. Így fába fúrt furatba be lehet dugni a menetes részt, ekkor a négyfelhajlított tüske belemegy a fába a furat mellett, így rögzül. Ha ezt a négy tüskét levágod, akkor csupán 1-2mm helyet foglal el odabent, a menetes részt kidugod a lyukon és kész, egy kis tömítő szilikon kellhet alá.

Előzmény: draco31 (76043)
draco31 Creative Commons License 2 napja 0 0 76048

Holnap járok barkácsboltban, megnézem van-e nekik ilyesmi.

Ha nem, akkor rendelek Gorillát, aztán kipróbálom :)

Előzmény: Vestax (76046)
Vestax Creative Commons License 3 napja 0 0 76047

Teljes mértékben igazad van :) 

Előzmény: ötbites stihles ziles (75987)
Vestax Creative Commons License 3 napja 0 0 76046

Megfogja fogni :) Mi rengeteg munkahengert ragasztottunk meg  ilyen technikával amikor hegeszteni nem lehetett. Valamint tengelyeknél is használtuk. Simán esztergálható a felület . 

Előzmény: draco31 (76043)
draco31 Creative Commons License 3 napja 0 0 76045

Én temetőben nyírok 10 éve, szóval beton van folyamat.
Próbáld azt, hogy picit engedsz a gázon olyankor, ha betonnak menne, akkor picit jobban bírja.
Drótos damilt nem próbáltam még, vagy talán egyszer, de nem jött be.

Inkább aluminiumosat mondanék. Az ugyan úgy viselkedik, mint a sima, de jobban bírja a nyúzást.

És esetleg meg lehet próbálni szögletest is.

Lehet ezekből venni akár csak 1 dobra valót is, legalábbis felénk, és úgy nem nagy befektetés, ha nem jönne be mégsem.

Előzmény: atos80 (76044)
atos80 Creative Commons License 3 napja 0 0 76044

Adott egy husqvarna 122c szegélyvágó, ami kifejezetten gyepes terület szegélyének a vágásához van használva. Viszont szinte mindenhol falnak vagy teraszburkolatnak van futtatva a fű. Most sima 2,0-s kerek damilt használok, de a fal miatt nagyon fogy (természetesen nekem is gyakorolnom kell még a géppel).

 

Kérdeztem egy husqvarna boltot, hogy mit ajánl, amire azt mondta, hogy olyat keressek amiben belül egy drót szál is van. 

Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? A drótosat is simán elvágja a penge?

 

Előre is köszönöm.

 

draco31 Creative Commons License 3 napja 0 0 76043

Ez még akár jó is lehet, egy próbát megér a dolog.

 

 

citera

nincs még szétszedve, nem tudom, hogy elférne-e.

Arra gondolsz, hogy belülre egy anya, és abba tekerni így a zsírzószemet kívülről? Aztán persze jól meghúzni, hogy nehogy lerázódjon, és ledarálja a fogaskerék belül.

Előzmény: Vestax (76041)
citera Creative Commons License 3 napja 0 0 76042

Véletlenül sem fér el valamilyen anya belülről?

Előzmény: draco31 (76038)
Vestax Creative Commons License 3 napja 0 0 76041

Helló veszel 2k folyékony fém nevezetű ragasztót  beragasztod a furatot , megcsiszolod, ha nem szép a felület és boldogság :) Mannol termékből olyan 1000ft kb , Loctite ami tényleg a csúcs termék az olyan 6-7000ft . 

 

Előzmény: draco31 (76038)
kavicsos1964 Creative Commons License 3 napja 0 0 76040

Az megvette a husi a komacu céget mindenestől . Sok gépet adoptált . Jobbak voltak mint a sajátjai .

Előzmény: HWK12 (76039)
HWK12 Creative Commons License 3 napja 0 0 76039

Köszönöm a válaszokat MINDENKINEK.

 

Szóval Komatsu gép csak Husi felirattal??? Pedig azt írják,hogy Husqvarna X-Torq motor van benne.Akkor ez hazugság???

Előzmény: studiod1 (76034)
draco31 Creative Commons License 3 napja 0 0 76038

Egy kis agymenés.

Szóval FS410C, most már valóban csapágycserés a szöghajtás.

Ez ugye nem nagy cucc már, megoldható.

2-3 éve fúrtunk egy lyukat rá, mert ezt ugye csak úgy lehet zsírozni, hogy le kell venni, és a fogaskerekén keresztülnyomni a zsírt. Ezt utólag tudtuk meg, már 2 év használat után.

Viszont vékony a fala, ezért nem tudunk bele menetet varázsolni, hogy csavar legyen benne.

Kérdeztem hegesztőt, hogy egy anyát oda kellene varrni, de szerinte valami öntvény izé, nem nagyon hegeszthető.

Tehát ott egy lyuk, amit valahogy kellene kezelni, bedugni, mert így kinyomja a zsírt.

 

De a másik ötletem. Az utángyártott szöghajtás FS 350-400-450-hez egy 10-es.

Működhet-e az, hogy megveszem, szétszedés, és a fogaskereket kicserélni az FS410-esével. Mivel más a rúd csatlakozás.

Nekem négyszög, az meg hat, vagy ilyesmi. Így lenne egy új hajtás, és gyári zsírzozási lehetőség.

Vagy voltak olyan kedvesek, hogy tuti nem lehet így cserélgetni a fogaskereket, másak a méretek?

 

Bár most ahogy nézegetem, az utángyártott zsírzópontos FS410C-re jó szöghajtás 35 pénz.

Kertmotort nézegetem egyébként.

 

A 4 csapágy egy 10-es durván.

De ha a két fogaskerék is kapott már, akkor hmmmm.

kormos* Creative Commons License 2024.06.03 0 0 76037

Attól függ, hogy milyen gyakran vágod a füvet. Az 543-as a nagyobb fűvel is megbirkózik, ha van kondi és fiatal vagy vedd ezt.

Előzmény: HWK12 (76033)
blaserk95 Creative Commons License 2024.06.01 0 0 76036

Nincs összehasonlítási alapom, mert a kisebbhez nem volt még szerencsém. De az 543 rs rezgéscsillapítása ( bár nem tubusos ) kiváló. A súlya meg egy jó hámmal, jól beállítva észre sem vehető. A ereje viszont igen.

sankó36 Creative Commons License 2024.06.01 0 0 76035

A különbség 5,5 ccm, meg minden ami ezzel eggyütt jár.

A 135 r kissebb könnyebb kényelmesebb gép de gyengébb.

Az 543 rs nagyobb nehezebb de erősebb.

Kérdés hogy neked mire van szükséged ?

Előzmény: HWK12 (76033)
studiod1 Creative Commons License 2024.06.01 0 0 76034

Az 543  és az 553  egy átcímkézett álruhás komatsu. Az én gépemben még az eredeti beütések vannak csak a ruha színe más.

Előzmény: HWK12 (76033)
HWK12 Creative Commons License 2024.05.31 0 0 76033

Üdv.

Kérdésem lenne fűkaszákkal kapcsolatban:

Husqvarna 543 RS és  Husqvarna 135R  mi a különbség köztük ??? Ki melyiket ajánlaná? Voltam bent ma egy Husqvarna kereskedésben és sajna nem kaptam rá választ ,halvány fogalma sem volt az eladónak.

kobold62 Creative Commons License 2024.05.31 0 1 76032

Na megoldódott a gond. (nem is gondoltam volna rá)

Valszeg, lehetett egy kis erőlködés -vagy anyaghiba- elmozdúlt a lendkerék. Aprajával, majd ma már elnyíródott az ék. A lendkerék, így elmozdúlt, a gyújtás szintén. Ma röffenteném, amikor is (levett levedőszűrővel) visszarobbant a fűst a levegőszűrőn keresztül. Hál'Istennek, csak az ék nyíródott el. Természetesen ilyen ék az egész városban nem volt. 14-es eltört SSD fúrószár (ugye, hogy nem kell kidobni semmit) némi munka és láss csodát pöcc-röff a szerkezet.

Csak okulásért írtam le, hogy hát ha valaki így jár. Előbb csak dadog indulásnál, majd ment "rendesen" (nem annyira, azért nem nyugodtam).

Előzmény: citera (76029)
kobold62 Creative Commons License 2024.05.31 0 0 76031

Köszi.

Előzmény: citera (76029)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.05.30 0 0 76030

10 éves gépen már bámi falsolás előfordúlhat !

Előzmény: mumor09 (76028)
citera Creative Commons License 2024.05.30 0 0 76029

kevés a kaja. a katalizátor miatt szegényre állítják. katimentes piaci kipuff+ több kaja megoldja.

Előzmény: kobold62 (76024)
mumor09 Creative Commons License 2024.05.30 0 0 76028

Üdv!

 

EgyStihl FS55-el kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. A gép már majdnem 10 éves, eddig semmi baja nem volt. Mostanában kezdte el, hogy melegen gázelvételkor lefullad, de újraindításkor egyből beindul. Gyertyát kivettem, megpucoltam, légszűrőt ugyanúgy. Ezt követően az alapjárat is ingadozott, többször leállt. Alapjárati gázállító csavart minimálisan állítottam, így az alapjárat jó lett, viszont gázelvételkor vagy nagyobb terheléskor továbbra is leáll. Benzin 100-as, friss. Mit tudnék még tenni?

A válaszokat előre is köszönöm.

kobold62 Creative Commons License 2024.05.29 0 0 76027

Köszi. 

Előzmény: kavicsos1964 (76026)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.05.29 0 0 76026

Mivel euró valahanyas a motorod ezért kevés benzint kap hogy tudja a normát teljesíteni ! Namost ha beindítod ne akard a gázt húzigálni ha jár szívatóval vagy anélkül hagyd hogy járjon és amikor bemelegedett akkor már menni fog . Miden új gép ilyen sajnos ! Sőt az enyém még be se indul szívatóval sem csak ha 1ml benzint a szívó torokba fújok ,de akkor 2 rántásra jár ! Pedig az van a motorra írva Kawasaki !

Előzmény: kobold62 (76024)
Falusi1 Creative Commons License 2024.05.29 0 0 76025

Sajnos én sem tudom, de a H betű a hobbi változatot jelöli.

Előzmény: citera (76023)
kobold62 Creative Commons License 2024.05.29 0 0 76024

Erre a megoldásra én is kivácsi lennék, mert nekem egy Parkside 4 in 1-ben csinálja ezt. Inditáskor beíndúl, gázt adok, lefullad. Ezt 2-3 alkalommal eljátsza, mejd mintha mi sem történt volna, megy rendesen.

Karbi tiszta, falsot nem kaphat, (mert akkor miért menne normálisan?)

Ha van ötlet, vevő lennék rá.

Előzmény: draco31 (76021)
citera Creative Commons License 2024.05.28 0 0 76023

miben a különböznek a BC és a Sparta sorozat egymásnak megfelelő modelljei?

Előzmény: Falusi1 (76022)
Falusi1 Creative Commons License 2024.05.27 0 0 76022

Nekem BC 400T Oleom van. Ehhez profi, jó hámot adtak a vásárláskor. Nézz utána, szerintem külön is meg lehet venni.

Előzmény: citera (76017)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!