Nekem kötelező tartozék a Plaidbe. Index és refi villantás létfontosságú. Két villantásos megköszönés(elakadásjelző), meg duda, tükörbehajtás, stb meg kényelmi dolog.
MAjd ha ott jársz, kérdezed meg Atit légyszi, hogy lesz e Highland-hoz Taptes csomagtér tálca szett. Tudni fogja, ha nem lesz akkor megrendelem aliról.
Mostanában nem bólogató kutya van, meg wunderbaum, hanem ilyenek. Nincs ezzel gond, ha elég tartós. Nincs tökéletes autó, kicsit lehet vele saját izlésre faragni.
Más kérdés, hogy a fogalmasincshogyankellmodernkezelőfelületetcsinálni Volkswagen minden itt felsorolt kedvenc funkciónak rakott dedikált gombot gyárilag. Kivéve akkufűtés, mert az manuálisan nem indítható.
Várjunk csak. Mit kell beszereltetni rajta? Fogod és letéped a középkonzol hátulját, nem egy bonyolult feladat. 1000 videó van róla a YT-n ha nem megy magadtól. Aztán a hátsó ajtó amit kinyitottál hogy beülj a hátsó ülésre, szóval ennek az ajtónak a zárját bekattintod pl egy csavarhúzóval, hogy azt tudja az autó hogy be van zárva. Vársz pár percet, hogy ne legyen aktív minden, mondjuk 5-10perc. Utána széthúzod a kék csatit, de lehet hogy fehér , csak egy olyan van amibe beleillik a kapott Y kábel, abba bedugod a gen 2 commandert, és már kész is, meg visszapattintod a hátsó burkolatot. Onnantól a telefon kell csak, szintén nem egy nagy cucc, adja magát minden.
Elmondhatjuk, hogy a kutyának sem a luxus elektromos Merci. Egy prémium/luxus platform fejlesztés rohadt drága, sokkal okosabb ha a tömegesen leadható méretre koncentrálnak.
A nagyokban nem, a kicsik teljesen rendben vannak. Az EQA kimondottan jó kompakt villanyautó...50.000 Euróért az alap Model is elég erős (190 Le és 385 Nm), 66,5 kWh-os akkuméret nem kicsi egy ilyen autóba, amit nyilvánvalóan nem pizzakihordásra vesznek és nem is versenylovakat szállítani vele utánfutón...Kicsit talán nehéz, de minden prémium autóra igaz, hogy nehezebbek mint a hozzájuk hasonló méretű hagyományosabb társaik..
Akkora az elektromos autókra a kereslet, hogy a Mercedes törölte az EQE és az EQS elektromos padlólemez fejlesztését, nyilván nagyon hisznek az elektromos jövőben. Marad a kardánalagutas elektromos Merci.
Fognak? Eddig is voltak nagy gyáraik Kínában vagy éppen Amerikában...pl Brazíliában, tudnád, ha olvastál volna róla valaha is valamit, nem csak az álmaidban élne...
Az autógyártók gőzerővel fejlesztik a belsőégésű motorokat, mert még van 10+ évük. Az sok-sok millió legyártott példányt jelent. Na meg sok, jelenleg piacon levő motorjuk egy kalap szar, ami alig-alig húzza ki a garancia idő végéig. Nincs más választásuk. A kérdés az, hogy ezzel párhuzamosan, mennyire veszik komolyan az elektromos fejlesztéseket. És jelek szerint, azért van pár gyártó, aki ott is letesz valamit az asztalra. Európaiak is. A BMW és a Mercedes elég szépen, több típussal is jelen van a piacon, ahogy a VW csoport is. A kisebb, olcsóbb autók piacán a franciák egyre erősebben szépítik a kínálatot...csak azért nem fordul meg a világ, mert még sok lehetőség van pénzt keresni a belsőégésű motorokkal is.
Nincs olcsó energiahordozó? Megdrágult a szél, meg a nap, meg a víz?
Android. Kis kék ELM327-em van régi, még 4$-ért vettem ebay-ról. Megy leafspy-al is meg ScanMyTesla appal is. Az újabb ugyanilyen meg nem megy semmivel. Az app azt írja hogy az olvasóval sikerült kapcsolatot létesíteni, csak az autóval nem. Rápróbálok model3-ra is holnap.
Gázár, ugyan. Lengyelországban hatalmas külszíni fejtésű szénbányák vannak, van egy csomó hőerőművük. Nem néztem utána, de valószínű, hogy olcsó az energia, főleg, ha befektetőt akarnak odacsábítani magukhoz,
Pedig a listában van model3, igaz ez Y de attól még ugyanaz. Azt írja az elm327-hez csatlakozik de az autóhoz nem tud. Ugyanez az adapter hibátlanul megy a scanmytesla app-al.