Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kiggyo Creative Commons License 2 órája 0 0 143559

 Vannak ott is azért érdekes megoldások, lásd ablakemelő gomb...

 

Egyébként meg erre halad a világ, szereti az emberek nagy része a kütyüket. Nem kötelező, de van rá lehetőség, nem rossz dolog ez.

Előzmény: JGab (143552)
VéPeti Creative Commons License 11 órája 0 0 143558

Reggel megyek, ha nem felejtem el megkérdezem. Viszont csomagtér tálcát a carkarpittól rendeltem, teljesen jó.

Előzmény: a8lang (143555)
a8lang Creative Commons License 11 órája 0 0 143557

Nekem kötelező tartozék a Plaidbe. Index és refi villantás létfontosságú. Két villantásos megköszönés(elakadásjelző), meg duda, tükörbehajtás, stb meg kényelmi dolog.

Előzmény: VéPeti (143554)
VéPeti Creative Commons License 11 órája 0 0 143556

Dehogy vicc. Kütyü. Viszont alapban csak 4 gomb van hozzá és nem is kerül ennyibe.

Előzmény: Panzerbear (143550)
a8lang Creative Commons License 11 órája 0 0 143555

MAjd ha ott jársz, kérdezed meg Atit légyszi, hogy lesz e Highland-hoz Taptes csomagtér tálca szett. Tudni fogja, ha nem lesz akkor megrendelem aliról.

Előzmény: VéPeti (143553)
VéPeti Creative Commons License 11 órája 0 0 143554

Jó meglátás. Pont az akkufűtés manuális megoldása miatt kell. A többi csak kütyü. Ennyivel kevesebb sört iszom oszt annyi. :)

Előzmény: JGab (143552)
VéPeti Creative Commons License 11 órája 0 0 143553

Kábé tudom, de nekem egy óra, a Teslandnál meg anyagáron 10 perc alatt bedobják.

Előzmény: a8lang (143551)
JGab Creative Commons License 11 órája 0 0 143552

Mostanában nem bólogató kutya van, meg wunderbaum, hanem ilyenek. Nincs ezzel gond, ha elég tartós. Nincs tökéletes autó, kicsit lehet vele saját izlésre faragni.

 

Más kérdés, hogy a fogalmasincshogyankellmodernkezelőfelületetcsinálni Volkswagen minden itt felsorolt kedvenc funkciónak rakott dedikált gombot gyárilag. Kivéve akkufűtés, mert az manuálisan nem indítható.

Előzmény: Panzerbear (143550)
a8lang Creative Commons License 11 órája 0 0 143551

Várjunk csak. Mit kell beszereltetni rajta? Fogod és letéped a középkonzol hátulját, nem egy bonyolult feladat. 1000 videó van róla a YT-n ha nem megy magadtól. Aztán a hátsó ajtó amit kinyitottál hogy beülj a hátsó ülésre, szóval ennek az ajtónak a zárját bekattintod pl egy csavarhúzóval, hogy azt tudja az autó hogy be van zárva. Vársz pár percet, hogy ne legyen aktív minden, mondjuk 5-10perc. Utána széthúzod a kék csatit, de lehet hogy fehér , csak egy olyan van amibe beleillik a kapott Y kábel, abba bedugod a gen 2 commandert, és már kész is, meg visszapattintod a hátsó burkolatot. Onnantól a telefon kell csak, szintén nem egy nagy cucc, adja magát minden. 

Előzmény: VéPeti (143549)
Panzerbear Creative Commons License 16 órája 0 0 143550
Előzmény: VéPeti (143549)
VéPeti Creative Commons License 16 órája 0 0 143549

az ilyen alap adatokat a S3XY gombok commanderje is ki tud írni

 

Pont holnap szereltetem be a gen2 s3xy gombokat. Újabb kütyü. :)

Előzmény: a8lang (143529)
Panzerbear Creative Commons License 16 órája 0 0 143548

Elmondhatjuk, hogy a kutyának sem a luxus elektromos Merci. Egy prémium/luxus platform fejlesztés rohadt drága, sokkal okosabb ha a tömegesen leadható méretre koncentrálnak.

Előzmény: Rumcice (143547)
Rumcice Creative Commons License 18 órája 0 0 143547

0,1% ? Mit mondjak, jó nagy durranás. Akkor elmondhatjuk, hogy nem kell a kutyának sem az elektromos Merci.

Előzmény: Panzerbear (143544)
_Berci Creative Commons License 18 órája -2 0 143546

 

New Technologies 2024: 10KG 40HP 100$! HOW WORK NEW ENGINE? Aquarius - 1 piston!

https://www.youtube.com/watch?v=a2XvZWnR8-w

 

Panzerbear Creative Commons License 22 órája 0 0 143545

A nagyokban nem, a kicsik teljesen rendben vannak. Az EQA kimondottan jó kompakt villanyautó...50.000 Euróért az alap Model is elég erős (190 Le és 385 Nm), 66,5 kWh-os akkuméret nem kicsi egy ilyen autóba, amit nyilvánvalóan nem pizzakihordásra vesznek és nem is versenylovakat szállítani vele utánfutón...Kicsit talán nehéz, de minden prémium autóra igaz, hogy nehezebbek mint a hozzájuk hasonló méretű hagyományosabb társaik..

Előzmény: mica-r (143543)
Panzerbear Creative Commons License 22 órája 0 0 143544

Mekkora részt képvisel az eladásokból a QE-QS?    0,1%?

Előzmény: Rumcice (143542)
mica-r Creative Commons License 22 órája 0 0 143543

Ebben benne van az is, hogy nem olyan pengék a villanyautóban a csillagosok.

Előzmény: Rumcice (143542)
Rumcice Creative Commons License 23 órája -1 2 143542

Akkora az elektromos autókra a kereslet, hogy a Mercedes törölte az EQE és az EQS elektromos padlólemez fejlesztését, nyilván nagyon hisznek az elektromos jövőben. Marad a kardánalagutas elektromos Merci.

 

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2024/05/15/nem-fejleszt-uj-villanyauto-platformot-a-mercedes-mert-a-jelenlegiekbol-sem-fogy-eleg/

Előzmény: Panzerbear (143537)
Panzerbear Creative Commons License 24 órája 0 0 143541

Előzmény: Panzerbear (143539)
naiv_ Creative Commons License 24 órája 0 0 143540

?

Előzmény: egylambos (143528)
Panzerbear Creative Commons License 24 órája 0 0 143539

Ami nagyon rövid időn belül minden prognózis ellenére sikeresen egyre kevesebbet igényel belőle?

Előzmény: rfc (143523)
Panzerbear Creative Commons License 24 órája 0 0 143538

Fognak? Eddig is voltak nagy gyáraik Kínában vagy éppen Amerikában...pl Brazíliában, tudnád, ha olvastál volna róla valaha is valamit, nem csak az álmaidban élne...

Előzmény: egylambos (143520)
Panzerbear Creative Commons License 24 órája 0 0 143537

Az autógyártók gőzerővel fejlesztik a belsőégésű motorokat, mert még van 10+ évük. Az sok-sok millió legyártott példányt jelent. Na meg sok, jelenleg piacon levő motorjuk egy kalap szar, ami alig-alig húzza ki a garancia idő végéig. Nincs más választásuk. A kérdés az, hogy ezzel párhuzamosan, mennyire veszik komolyan az elektromos fejlesztéseket.  És jelek szerint, azért van pár gyártó, aki ott is letesz valamit az asztalra. Európaiak is. A BMW és a Mercedes elég szépen, több típussal is jelen van a piacon, ahogy a VW csoport is. A kisebb, olcsóbb autók piacán a franciák egyre erősebben szépítik a kínálatot...csak azért nem fordul meg a világ, mert még sok lehetőség van pénzt keresni a belsőégésű motorokkal is.

 

Nincs olcsó energiahordozó? Megdrágult a szél, meg a nap, meg a víz?

Előzmény: Rumcice (143519)
FRANKYE. Creative Commons License 26 órája 0 0 143536

Demo módban kipróbálhatod így is, hogy miket ír ki Teslára azaz érdemes-e vele foglalkozni.

Előzmény: a8lang (143534)
Auralianus Creative Commons License 27 órája 0 0 143535
Előzmény: Rumcice (143532)
a8lang Creative Commons License 1 napja 0 0 143534

Android. Kis kék ELM327-em van régi, még 4$-ért vettem ebay-ról. Megy leafspy-al is meg ScanMyTesla appal is. Az újabb ugyanilyen meg nem megy semmivel. Az app azt írja hogy az olvasóval sikerült kapcsolatot létesíteni, csak az autóval nem. Rápróbálok model3-ra is holnap.

Előzmény: FRANKYE. (143533)
FRANKYE. Creative Commons License 1 napja 0 0 143533

Olvasó hiba szerintem vagy ha IOs akkor macerásabb a csatlakozás.

Előzmény: a8lang (143531)
Rumcice Creative Commons License 1 napja -1 0 143532

Gázár, ugyan. Lengyelországban hatalmas külszíni fejtésű szénbányák vannak, van egy csomó hőerőművük. Nem néztem utána, de valószínű, hogy olcsó az energia, főleg, ha befektetőt akarnak odacsábítani magukhoz,

Előzmény: Auralianus (143525)
a8lang Creative Commons License 1 napja 0 0 143531

Kipróbáltam de nem csatlakozik tesla-hoz.

Pedig a listában van model3, igaz ez Y de attól még ugyanaz. Azt írja az elm327-hez csatlakozik de az autóhoz nem tud. Ugyanez az adapter hibátlanul megy a scanmytesla app-al.

Előzmény: FRANKYE. (143530)
FRANKYE. Creative Commons License 1 napja 0 0 143530

Azért szerintem próbáldi ki az app.-ot millió dolgot kiír, jó játék annak aki szereti az ilyeneket.

 

Előzmény: a8lang (143529)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!