Ma 15.25 körül baleset történt a Tisza Lajos krt-Kígyó utca kereszteződésben. A 818-as bengáli jött a Dugonics tér felől a Centrum Áruház felé, vele párhuzamosan egy teherautó. A Kígyó utca kereszteződésben a teherautó bekanyarodott az érkező villamos elé, amely oldalról telibekapta. A villamos ne siklott ki (ha jól láttam), a teherautó egy kicsit oldalra dőlt, két keréken állt, a másik felét a villamos tartotta.
Jó ötlet, remélem, hogy ők is bejönnek szabadnapon a kedvünkért, mint Nagy Pistáék szoktak. De azért ez nem biztos, lehet, hogy inkább egy mezei hétköznap lenne jó. Legalább kivehetjük az idén beragadó szabadságokat, az iskolások meg mindjárt orvosi igazolással kezdhetnék az új évet.:-)
Látjátok, Divi a pozitív példa, már nem is olvassa a VéEVK-t.:-)))
Szóval, a Volán-topic és a VéEVK után itt is meghírdetem:
Mivel néhányan (jogosan) jelezték, hogy folyton csak az SZKT-nál szervezünk programot, ezért küldtem egy mailt a TV Rt-hez, amelyben érdeklődtem, hogy tmagotnák-e a látogatási szándékunkat. Öákon belül válaszoltak, egy mailt küldött Dr. Szeri István vezéigazgató úr, egyet pedig Molnár Adorján marketing menedzser. Mindkét levél pozitív volt, szeretettel várnak bennünket januárban. Ezen túlmenően biztosítanak egy-egy szakembert forgali és műszaki területről, aki kísér bennünket.
Már többször folytattunk eszmecserét, hogy szerintünk Tisza Volán vagy SZKT, melyik a jobb, melyiknek kellene prioritást kapnia Szeged közlekedésében. Ezt majd az élet eldönti, ki-ki nyílván (én is) megtartja szimpátiáját valameliyk fél irányába.
Azt viszont sem az SZKT-tól, sem a Tisza Volántól nem lehet elvitatni, hogy rendkívül pozitívan fogadják a közlekedésbarátok érdeklődését, mindkét cég egyformán nyitott felénk. Van ahol tanulhatnának tőlük...
Tehát továbbra is várom a jelentkezéseket és az időpontra vonatkozó javaslatokat. Egy biztos, szvsz ne pénteken legyen, mert a járműpark olyankor ezerrel nyomja a másod- és harmadrészeket, nem hiszem, hogy sokat látnánk.
Szinte teljesen egyetértek. Azzal picit vitatkoznék, hogy a VéEVK-n senkit nem érdekel, hogy mi van Szegeden. Remélem, hogy igazam van, amikor azt írom, hogy sokan vannak, akiket igen, amit szvsz az is bizonyít, hogy amióta a topic létezik több nagy sikerű összejövetelt tartottunk Szegeden, ahol tucatjával jelentek meg Bp-től Szombathelyen át Brüsszelig, sőt Japánig topictársaink.
Persze itt a bizonyítás lehetősége, lássuk hányan leszünk januárban a Tisza Volánnál.:-))
"2. A VéEvK-ban igazán senkit nem érdekelt, hogy aznap éppen milyen Bengálik vannak az 1-esen. Az sem, ha az SzKT kínjában 602-t meg 607-et adott ki. Sőt, sokan nem értik (nem érzik át), miért szeretjük egyáltalán a Bengálikat."
De, de!
"3. Nekem személy szerint (bocsánat) a tököm kivolt azzal az időnként anyázós stílusú vagdalkozással, ami ott ment. "
Egyetértek.
Ezzel együtt sok sikert és mihamarabbi 1000. hozzászólást kívánok a topicnak! Én azonnal betettem a kedvencek közé.
Lehet, hogy ez a topic nem lesz hosszú életű és szép lassan mindenki visszaintegrálódik a VéEvK-ba – de lehet, hogy az lesz és pont így fog működni a dolog.
Mindennnek oka van.
1. Lásd V42 515 topicnyitója, nem akarom én is ugyanazt leírni.
2. A VéEvK-ban igazán senkit nem érdekelt, hogy aznap éppen milyen Bengálik vannak az 1-esen. Az sem, ha az SzKT kínjában 602-t meg 607-et adott ki. Sőt, sokan nem értik (nem érzik át), miért szeretjük egyáltalán a Bengálikat.
3. Nekem személy szerint (bocsánat) a tököm kivolt azzal az időnként anyázós stílusú vagdalkozással, ami ott ment.
4. Meg azzal is, hogy mindemellett a hozzászólásaimat gyakran hiába írtam be, legalábbis a reagálások csekély számából kiindulva.
5. Ezzel szerintem más(ok) is volt(ak) így.
6. Akinek nem inge, ne vegye magára.
A tegnapi METRO ujsag címlapján dokumentalta, hogy a a debreceni eperke (488) sem eperke többé, viszont még az újságpapíton is látszik, hogy szép új DKV-s fényezést kapott
Ma este ismét futottam egy 8,2-es kört, úgy, hogy közben a villamosok "zaját" is élvezhessem. A dugó téri deltában 802 "parkolt", míg a 3-ason 660 mellett futottam egy darabon. Tök jó volt így a félig havas tájban...
Különben úgy néz ki, hogy 660 az utolsó 5 ajtós, ami utasokat szállít a 3-ason.
chrta -miután visszatért bpesti kellemesen hosszú 7végéjéről-, ide is beteszi tappancsait. :))
off
és értesíti FOMA topictársat, hogy egyiptom hercege vasránap este csütörtökre adott meg randit.. úgy tűnik, akkor épp nem tanul. nála vagy nálad, boci után? ;)
on
K.
Ja, és akkor egy közérdekű közlemény, illetve inkább kérés: néhány hónapja a Bociban valakinek kölcsönadtam, egy CD-t a szentesi Jendrassik György GF-ről készült fotókkal. Mivel már fogalmam sincs, hogy kinek adtam oda, ezért kérem, hogy ha valaki rábukkan otthon, hozza vissza. Köszi! Aki hallja, adja át.:-)
Kb. 1 órával ezelőtt belebotlottam a 904-912 alkotta szerelvénybe, amint éppen a csatolt menetet gyakorolják. Elvileg 22.00-ig róják a köröket az 1-esen.
Akkor - Leóval történt előzetes egyeztetés alapján- csütörtökre meghírdetnénk egy Bocit. 17.00 ?
Én sem láttam az esetet (Pesten voltam), peterr-től és később kis családomtól kaptam az infót, akik kocsiból látták, amint 803 próbálja visszahúzni 815-öt a sínre.
Dugonics tér: kezdek szkeptikus lenni... Viszont az SZKT és a Tisza Volán állítólag kidolgozott egy közös javaslatot a helyi közlekedés racionalizálására, amelyben az SZKT valmilyen modelljét használták, és állítólag olyan eredmények jöttek ki, amelyek elősegíthetik a két vég hosszútávú együttműködését. Nézeteltérések persze még vannak, és szerintem a álasztások előtt konkrét lépések nem várhatók (pl. 22-es busz megszüntetése), de a közös gondolkodás mégiscsak pozitívum. Talán peterr-től majd többet megtudunk! :-))