Szinte teljesen egyetértek. Azzal picit vitatkoznék, hogy a VéEVK-n senkit nem érdekel, hogy mi van Szegeden. Remélem, hogy igazam van, amikor azt írom, hogy sokan vannak, akiket igen, amit szvsz az is bizonyít, hogy amióta a topic létezik több nagy sikerű összejövetelt tartottunk Szegeden, ahol tucatjával jelentek meg Bp-től Szombathelyen át Brüsszelig, sőt Japánig topictársaink.
Persze itt a bizonyítás lehetősége, lássuk hányan leszünk januárban a Tisza Volánnál.:-))
"2. A VéEvK-ban igazán senkit nem érdekelt, hogy aznap éppen milyen Bengálik vannak az 1-esen. Az sem, ha az SzKT kínjában 602-t meg 607-et adott ki. Sőt, sokan nem értik (nem érzik át), miért szeretjük egyáltalán a Bengálikat."
De, de!
"3. Nekem személy szerint (bocsánat) a tököm kivolt azzal az időnként anyázós stílusú vagdalkozással, ami ott ment. "
Egyetértek.
Ezzel együtt sok sikert és mihamarabbi 1000. hozzászólást kívánok a topicnak! Én azonnal betettem a kedvencek közé.
Lehet, hogy ez a topic nem lesz hosszú életű és szép lassan mindenki visszaintegrálódik a VéEvK-ba – de lehet, hogy az lesz és pont így fog működni a dolog.
Mindennnek oka van.
1. Lásd V42 515 topicnyitója, nem akarom én is ugyanazt leírni.
2. A VéEvK-ban igazán senkit nem érdekelt, hogy aznap éppen milyen Bengálik vannak az 1-esen. Az sem, ha az SzKT kínjában 602-t meg 607-et adott ki. Sőt, sokan nem értik (nem érzik át), miért szeretjük egyáltalán a Bengálikat.
3. Nekem személy szerint (bocsánat) a tököm kivolt azzal az időnként anyázós stílusú vagdalkozással, ami ott ment.
4. Meg azzal is, hogy mindemellett a hozzászólásaimat gyakran hiába írtam be, legalábbis a reagálások csekély számából kiindulva.
5. Ezzel szerintem más(ok) is volt(ak) így.
6. Akinek nem inge, ne vegye magára.
A tegnapi METRO ujsag címlapján dokumentalta, hogy a a debreceni eperke (488) sem eperke többé, viszont még az újságpapíton is látszik, hogy szép új DKV-s fényezést kapott
Ma este ismét futottam egy 8,2-es kört, úgy, hogy közben a villamosok "zaját" is élvezhessem. A dugó téri deltában 802 "parkolt", míg a 3-ason 660 mellett futottam egy darabon. Tök jó volt így a félig havas tájban...
Különben úgy néz ki, hogy 660 az utolsó 5 ajtós, ami utasokat szállít a 3-ason.
chrta -miután visszatért bpesti kellemesen hosszú 7végéjéről-, ide is beteszi tappancsait. :))
off
és értesíti FOMA topictársat, hogy egyiptom hercege vasránap este csütörtökre adott meg randit.. úgy tűnik, akkor épp nem tanul. nála vagy nálad, boci után? ;)
on
K.
Ja, és akkor egy közérdekű közlemény, illetve inkább kérés: néhány hónapja a Bociban valakinek kölcsönadtam, egy CD-t a szentesi Jendrassik György GF-ről készült fotókkal. Mivel már fogalmam sincs, hogy kinek adtam oda, ezért kérem, hogy ha valaki rábukkan otthon, hozza vissza. Köszi! Aki hallja, adja át.:-)
Kb. 1 órával ezelőtt belebotlottam a 904-912 alkotta szerelvénybe, amint éppen a csatolt menetet gyakorolják. Elvileg 22.00-ig róják a köröket az 1-esen.
Akkor - Leóval történt előzetes egyeztetés alapján- csütörtökre meghírdetnénk egy Bocit. 17.00 ?
Én sem láttam az esetet (Pesten voltam), peterr-től és később kis családomtól kaptam az infót, akik kocsiból látták, amint 803 próbálja visszahúzni 815-öt a sínre.
Dugonics tér: kezdek szkeptikus lenni... Viszont az SZKT és a Tisza Volán állítólag kidolgozott egy közös javaslatot a helyi közlekedés racionalizálására, amelyben az SZKT valmilyen modelljét használták, és állítólag olyan eredmények jöttek ki, amelyek elősegíthetik a két vég hosszútávú együttműködését. Nézeteltérések persze még vannak, és szerintem a álasztások előtt konkrét lépések nem várhatók (pl. 22-es busz megszüntetése), de a közös gondolkodás mégiscsak pozitívum. Talán peterr-től majd többet megtudunk! :-))
Csütörtök jó. A balesetről most hallok először. A betegségem miatt csak ma merészkedtem ki pulettkével vásárolni, akkor szaladtam bele a kossth sgt. a 802-813 szerelvénybe is, az elmúlt napok kiestek.
Nekem inkább csütörtök lenne jó, mondjuk 6 óra körül.
Ha jól láttam, nem volt még szó egyik topicban sem a tegnapi balesetről: hajnali 5.20-kor 815 a 4-es vonalon haladt a Petőfi S. sgt-n kifelé. A Bécsi krt. kereszteződésben a lámpa ki volt kapcsolva (sárga villogó), a villamos nem adta meg az elsőbbséget egy jobbról, a Mars tér felől a Bácsi krt-n közlekedő (jugoszláv rendszámú?) Skodának, ami nekiment a villamosnak. A villamos első két tengellyel kisiklott és kidöntött jelzőlámpa tartó oszlopot. A villamoson személyi sérülés nem történt. 815-öt 803 húzta vissza a sínre fél 8 körül.
Számomra egyszerűen képtelenség követni a Városi és előárosi közlekedés topic "lendületét", kiszűrni az ott megjelenő esetleges Szegeddel kapcsolatos infókat, ráadásul azon topic törzsközönsége is döntően Budapestet érintő kérdésekre nyitott... A Szegedet érintő kérdéseket (villamos, troli, busz; SZKT, Tisza Volán stb.), érdekességeket, információt vitassuk meg itt.