Felgyulladt a kézifék és asc. Rádugtam INPA-ra, jobb hátsó jeladó hiba.
Vettem cikkszám szerint egyet, jó csatlakozóval jött, beraktuk: semmi. Kiderült, hogy rövid.
Rendeltem hosszút. Nem lehetett összedugni mert más volt a csatlakozó. Javasatra levágtam és összeforrasztottam, nem volt jó.
Közben külföld, nem volt időm foglalkozni vele, különben is csak a kutyát vittük ezzel futni 4km-re a tóhoz, ott volt a 7-es napi közlekedésre.
Műszaki előtt rádugtam INPA-ra megint, az hozta a jobb hátsót de ekkor már a bal hátsót is (érdekes, mert volt sebesség és úgy tudom, hogy az onnan jön)
Szóltam a szerviznek hogy azt a kettőt cserélni kell.
Tököltek egy ideig (nem volt diagos emberük, rá vártak, mondtam hogy azt én is meg tudom mutatni de nem, majd jön a piócás ember...)
Végül megcsinálták a műszakit, átadáskor mondták, hogy rendeltek 2 féle szenzort is, egyik sem jó, így kiiktatták a műszerfalon a visszajelzőket, de tudjam, hogy nincs ABS (és ASC).
Amikor elhoztam tőlük az autót, akkor láttam, hogy nem mutatja a sebességet és a fogyasztást. Furán puha lett a fék is és egészen bent fog...
Szia! Köszi! A 702 végűre rákeresve úgy tűnik, hogy kék csatlakozós és hosszú.
(Elvileg - mivel csak jelet küld - a csatlakozó nem számít, levágva és összeforrasztva is működnie kellene, de nem működött amikor azt próbáltam egy szürke csatlakozós hosszúval)
Bárdinál például egyáltalán nincsen,náluk keresve tipusra találsz mert össze van cikkszámozva minden mindennel,de gyári számra keresve egyértelműen nincsen jelenleg.
Előtte INPA szerint hibás mindkét hátsó ABS jeladó.
Rendeltek hozzá kettő darabot is (gondolom hosszút és rövidet - ebbe hosszú kell) de nem volt jó.
Kikötötték(?) a visszajelzőket és így adták vissza az autót, hozzátéve hogy nincs ABS de a műszakit megcsinálták.
Az ABS mellett nincs most már sem sebesség, sem fogyasztás mutatás.
A VIN: FS65810
Ahogy láttam, kék csatlakozós kell bele. De amit rendeltem kék csatlakozóst (korábban) az rövid jeladó volt. A hosszúnak, amit utána rendeltem, nem volt jó a csatlakozója.
Köszi, de az nagyon messze van ezzel az autóval nem akarok ilyen messzire menni.
Kivettem a 10-es biztit, ami a légzsák visszajelző lámpáé elvileg, most nem világít, de a tempomat(ami nincs benne) kis zöld ikonja meg világít.
Ettől még állítólag a légzsák működőképes. Remélem ez elég lesz a szemléhez az elírt motorszám javításhoz.
Majd megoldás lesz a jobbos ülésfoglaltság érzékelő figyelés kikapcsolása.
trip computert lehet utólag aktiválni 318ti-n? Van fogyi mérő műszer, olyan hihetetlen hogy nincs benne fedkomp.
Van baj bőven, de hát ennyi pénzért ez van. Lányomnak vettem, 3 hét múlva lesz jogsija addig kell használható állapotba hozni, ezen megtanul vezetni, fél év sértetlenség után kap drágább autót, ez a feltétel. Tehát úgy kell megcsinálni hogy kibírjon fél évet kb max 8-10e km-t. Addig biztonságos legyen a használata amennyire lehet és megbízhatóan működjön, lehetőleg tartsuk bent a folyadékokat(motorolaj eléggé folyik a motor tetején) meg szerintem szelepszár szimeringes is bőven.
Kell még új féktárcsa, betét vadi új, de tárcsa fos.
Jobb lámpa lefelé világít nagyon, szét van esve az állító mechanizmus gondolom, ki van akadva bent a lámpába, remélem javítható.
Meg van két kis pár cm-es rozsdafolt amit megcsinálunk.
Én közel 4 éve villanyautózok és eszem ágába sincs többet belső égésű motoros autót venni, katasztrófa mind, főleg ezek a régiek.
Van egy 2003.12. e46 318ti compactom, milyen diagnosztikát lehet ehhez venni amivel ki tudom olvasni, törölni stb a vezérlőket? Hasonló mint a vw-nél a vcds biztos van bmw-hez is.
Kezdésnek világít a légzsák lámpa, nem volt sérült az autó, jó lenne tudni az okát.
Mert nem hajlandók átírni a honosításkor 1betűvel elírt motorszámot ha ég a lámpa.
Ilyet még nem láttam, mi köze a motorszám szemlének ehhez, így menjen be utcáról bárki a mozaikba.
Miből gondolod, hogy az akksi nincs lemerülve? Ez tipikusan úgy hangzik, mint mikor elromlik a generátor, megszűnik a töltés. Ezután az akku táplál mindent, a gyújtást is. Miután az akku lemerült, nem képes a gyújtást sem működtetni, leáll a motor. Ha feltöltöd az akksit, el fog indulni, és el tudsz menni vele egy autóvillamossági szerelőhöz, aki megjavítja a generátort. 27 éve foglalkozom akkumulátorokkal, higgy nekem.
Nézd meg az egr termosztát csöveit,ha az nem jó,akkor beengedi a vizet a termosztát elé a nagy alsó csőbe,ami a hűtőbe megy,így létrejön úgymond a keringés és lassabban melegszik.
Az utángyártott főtermosztátokkal az a baj,hogy vagy alapból nem működik rendesen,vagy egy pár nyitás zárás után eltörik a 2 belső fül valamelyike és hiába úgymond működik,már nem tud visszazárni,mert csak a gyári van megerősítve belül egy vékony fémlappal.
A Gates sajnos általában alapból nem működik,a Behr pedig nem gyártja,csak csomagol egy olasz vagy kínait és a többi is nagyjából ugyanez.
A gyári egy Osztrák gyártmány,AL néven,de nincs utángyártott piacon.
"de az pont, hogy fűti a vizet, mert a víz hűti a kipufogó gázt, akárcsak a váltóolaj hűtése"
Nem az a lényeg hogy mi fűt mit,hanem hogy ha rossz valamelyik termosztát és áramlást enged át,akkor a vízhűtő körben is áramlás lesz,ami visszahűti az amúgy sem eléggé meleg vizet.
A kiegyenlítő tartály alattit (nem a tartályon van) cseréltem már, az egr termosztátját cseréltem (de az pont, hogy fűti a vizet, mert a víz hűti a kipufogó gázt, akárcsak a váltóolaj hűtése). A nagy termosztátot 8 év alatt háromszor cseréltem, de tény, hogy egyszer sem gyárira. De most rendelek egy gyárit, mert ma pl. legurultam egy hegyről és kb. 40 fokra hűlt vissza a víz. Már az utastér fűtésén is érződik néha, hogy kevés a hő, pedig 23 fokra van állítva.
Szia,termosztát hiba,a nagy termosztátból csak a gyári fog beválni,az egr termosztátból mehet a Behr és mivel automata,van egy 3. is,a kiegyenlítő tartály aljában.
Sziasztok ! Lenne egy kérdésem ma Pécsről felmentem Pestre semmi baj nem volt !! Jöttem haza fele mikor kidobta a akkumulátor töltés hibát vele együtt az abs ,kézifék,asc,feszitő öv jelzést. Rá kb 2 percre leállt a motor azóta nem indul arra gyanakodtam hogy esetleg ledobta az ékszíjat de nem . Mikor indítani akarom fokozatosan engedi le az ablakokat .Aksit leszedtem azt hittem elfelejti Bmw e46 318 CI 2000 es .Aksi ninncs lemerülve Esetleg valakinek volt már ilyen? Előre is köszönöm a válaszokat !!!
Dízelesektől kérnék tapasztalatokat, hogy ebben a reggeli 0 fok körüli időben kinek mennyire melegszik fel a hűtővíz. Nekem egy 2003-as automata 320d-m van, és a kéket éppencsak elhagyja a mutató, jobb esetben, ha többet gyorsítok vagy emelkedőn megyek, eléri a baloldali vonalat (tehát a középső egyharmad alját, ami 60 C fok). Ennél nem akar feljebb menni, habár az is igaz, hogy nem nyomom neki, kb. 80-nal megyek (nem kell sietnem, szürkület, kanyargós-erdős rész vadakkal).
Amióta megvan az autó (2014) mindig nehezen melegedett, termosztátot már talán háromszor is cseréltem, az nem lehet, hogy mind rossz. Most kicseréltem a kiegészítő elektromos fűtés szivattyúját és a fűtőegységet, mindegyik működik, de most is csak 60-ig ment fel a vízhőmérséklet. Szóval azt szeretném tudni, hogy ez másnál is így van-e vagy valami hiba van, amit nem találok...
Legyetek szívesek többen is válaszolni, hogy minél több adat legyen. Köszi!
Helló skacok! Tönkrement az elektromos ablakemelőm szerkezete. Melyik márka jó ebből sokáig? Magneti Marellit ajánlottak, van erről vkinek tapasztalata? Vagy ajánlotok vmit?
Neked egy műanyaghegesztőre van szükséged. Csinál új füleket. Persze nem fog úgy kinézni, mint az eredeti, de funkcióját tekintve tökéletes. Nekem is csináltak ilyet, teljesen jó.
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne bmw e46 facelift utáni xenon lampam belsejét teljesen felujitattam de a lámpa tartó fülek le voltak eleve törve sajnos a kérdésem az lenne hogy lehetséges vagy létezik olyan hogy csak maga a lampanak a külső házát meg lehetne venni? Vagy olyat hogy nem xenonos lámpába bele teszem ez lehetséges? Vagy így jártam és vehetek új lámpát? Választ előre is nagyon szépen köszönöm!
Sziasztok! 1999-es 320i- hez keresek középdobot. Nincs-e esetleg valakinek, vagy ötlet, hogy honnan lehetne jó áron újat venni? Árulnak egy komplett rendszert, és ott azt írják, hogy minden hathengereshez. Igaz ez, hogy az összesé egyforma?