Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csabi0926 Creative Commons License 14 órája 0 0 2732

Üdvözlök mindenkit!

 

Van egy E46-om(M54B22, 170LE), ami 5hengerezik, mikor hidegen indítom. Ilyenkor mindig hallom, hogy a kipufogókönyök felől kipufog, ha gázt adok, nagy valószínűséggel el van repedve a leömlő. Emiatt arra gondoltam, hogy összekötöm a kellemeset a hasznossal, és veszek a gyári helyett hengerenkénti leömlőt.

 

Két kérdésem lenne ezzel kapcsolatban:

 

1. Ha az 5hengerezés az eltört kipufogó leömlő miatt van(lambda szondának bekavar a fals levegő), akkor a hengerenkénti leömlővel elvileg megoldódna a probléma, viszont! A  hengerenkénti leömlőben nincs katalizátor. Az lenne a kérdésem, hogy ki lehet íratni katalizátort és a két hátsó lambda szondát úgy, hogy a check engine se világítson? Vagy erre milyen megoldás létezik? A gyári leömlőt elfelejteném, már csak a plusz 10% teljesítmény növekedés miatt is.

 

2. Az M54B22 leömlője melyik típussal kompatibilis? A 323i-vel, vagy a 325-330i-vel??

Egyébként én olyat is hallottam, hogy a leömlő végét nehéz lesz összehozni a kipufogó összetétellel, mert teljesen más szögbe fog állni. Ezt a részét simán megoldom, csak az a kérdés, hogy melyikkel kompatibilis a B22.

 

Köszönöm az építő jellegű válaszokat.

PZ2006 Creative Commons License 2024.05.05 0 0 2731

Sziasztok! Új vagyok a fórumon. Nemrég vettem egy 318D-t (adagolós). Általános hibafeltárás volt, ami kiderítette, hogy nem jó az izzítás(az autó így is könnyen indul, de hidegben...). A hiba konkrétan az izzító modult jelölte. Kiszereltem az izzítógyertyákat, rámértem, kipróbáltam, mind jó. Ettől függetlenül csere lesz vszínű. A problémám az, hogy nem találom a modult. Nézegettem videókat de csak az újabb rail csövesekről találtam. Na ezen nem ott van a modul mint azokon. Ja és kipróbáltam a kiszedett gyertyákra a pipákat rátéve menetes részt letestelve valóban nincs izzítás. Hallok egy nem túl hangos kattanást izzítás elején, gondolom ez a reléje lehet. Az lenne a kérdésem, hogy ha van akkor hol találom a modult? Alkatrész áruházak évjárat és tipus szerint hozzák..

horvathpeti751 Creative Commons License 2024.03.02 0 0 2730

Sziasztok, 

 

 

Szeretnék ajánlani nektek egy jó kis webáruházat.

 

Mielőtt rendelnétek kiegészítőket ,nézzetek szét náluk is.

 

https://www.carpartstuning.hu/

Ghoost73 Creative Commons License 2024.01.23 0 0 2729

Megoldodott. 

Kapott hozza. 

Előzmény: Ghoost73 (2728)
Ghoost73 Creative Commons License 2024.01.23 0 0 2728

Szia! 

Csak ha nem adnak a szurohoz! 

Mert a kepen es a leitasba se szerepel hogy

Szett lenne ☹️

 

Nem, nem en rendelem / rendeltem.

S egy huszforintos alkayreszert ne alljon a project 😁

Előzmény: balabmw (2727)
balabmw Creative Commons License 2024.01.23 0 0 2727

Az új olajszűrővel együtt adják. Szerintem így a legegyszerűbb.

Vagy miért kérdés?

Előzmény: Ghoost73 (2726)
Ghoost73 Creative Commons License 2024.01.22 0 0 2726

Sziasztok! 

 

Egy olyan segitseget szeretnek kerni es kapni, hogy.... 

Adott egy E46 kupe m43b16 motorral. 

A kerdesem az lenne, hogy az olajszurohaz kupakjan levo O gyuruk mekkorak? 

Van egy magan a kupakon egy nagymeretu, 

S van 2db kusebb a csocsonkon. 

Koszonpm ha megirja nekem itt. 

 

Szep delutant. 

bennybenny5478 Creative Commons License 2024.01.09 0 0 2725

szia esetleg meg oldódott a problema? ugyan ezzel küzdök.... 

Előzmény: Trd Thomas (2631)
bennybenny5478 Creative Commons License 2024.01.09 0 0 2724

szia ugyan ez a problema ...  esetleg meg oldódott? 

e30nick Creative Commons License 2023.08.28 0 0 2723

sokminden :)

- amikor raadod a gyujtast hallani, hogy morog a pumpa par masodpercig?

- gyujtaskapcsolo? minden e46-ban elromlik elobb-utobb es valtozatos modon tud nem indulas problemat okozni.

Előzmény: Peterbenz (2722)
Peterbenz Creative Commons License 2023.08.25 0 0 2722

Sziasztok!

A következő lenne a problèmám.2004 BMW e46 318i a jármű. A gond az hogy az autó nem indul. Kiderült hogy a üzemanyagpumpa nem kapja meg a 12voltot. Biztosítèk/Relèt ellenőriztük a motortèrbe ès a kesztyűtartóban is mind relèt ès biztosítèkot. Arra lettünk figyelmesek,hogy a kesztyűtartó felől a relèk nem kattannak,ahogy fent említettem az összes relè ès biztosítèk jó.Szerintetek mi lehet a problèma?

Csabi8426 Creative Commons License 2023.06.30 0 0 2721

Sziaszok

 

Ezen a hibajelenségen agyalok már egy ideje, és azt hiszem, megfejtettem, illetve többen is mondták, hogy a hiba okozója: A kínai, hulladék LED belső világítás!

 

Kb 3 éve vásároltam kínai ledelekt beltér világításnak, és rá 1-2 hónapra rá már hibásan működtek, elkezdtek vibrálni! Hát ez cseszte el az autó egész elektromos berendezését!

 

 

K****g kínaiak! :@

Előzmény: Csabi8426 (2720)
Csabi8426 Creative Commons License 2023.06.18 0 0 2720

 

 

Majd el felejtettem: A tempomat sem működik...

Előzmény: Csabi8426 (2719)
Csabi8426 Creative Commons License 2023.06.16 0 0 2719

Nekem egy BMW szaki mondta, hogy csak a gyári BMW olajleválasztó a jó, az fog rendesen működni. 

 

Én tavaly vettem gyárit, a múlt héten szereltem be, az összes csövet cseréltem a fals levegő miatt.

Már csak az EGR-t kell kiiktatnom :D

 

 

De ha már itt vagyok, feltennék 2 kérdést:

 

1.

Egy elég érdekes problémával kapcsolatban írok.

Az utóbbi 1-2 évben nem nagyon volt időm foglalkozni a kocsimmal(E46, 2001/5), jóformán még használni se nagyon használtam. Körülbelül 1,5 éve kezdődtek az elektromos problémák, sorra hibásodott meg minden. Kezdődött a központi zárral: Nem nyitotta-zárta a kulcs az ajtókat, egyik napról a másikra(kulcs tanítást legalább 100x próbáltam), Utána ezt követte a tolatóradar hiba: Hátramenetbe kapcsolva, semmi pittyegés/sípolás, ami jelezné, hogy műküdik-e, vagy sem. Meg sem pisszen. Majd utána a duda hibásodott meg: Tök kussban van! Ezt követte a távolsági fényszóró visszajelző kék lámpa: Még teljesen sötétben is alig lehet látni, hogy kéken világít! A rádió is meghibásodott: Mikor leállítottam a motort és levettem a gyújtást, akkor is ment a rádió. Ezt kicseréltem egy ugyanilyen gyári CD-s re, idáig működik. Lámpa állító motor is legtöbbször nem működik. Belső, középkonzoli záró gomb se mindig működik. Legutoljára az ablakomosó folyadék motorjára figyeltem fel, hogy nem működik!

Rohadtul idegesítő ez a rengeteg elektromos hiba, szerintetek mi lehet a gond? A biztosíték táblán szereplő biztosítékokat átnéztem, de még vannak biztosítékok valahol a kocsiba, úgy tudom... Tudtok ezzel kapcsolatban is segíteni hol találom a többit?

Illetve, egy 2001/5-ös E46 320i magyar nyelvű biztosíték kiosztásnak is örülnék, mert nem találom a sajátot.

Köszi az ötleteket

szerk.: Utánanéztem, hogy milyen GM5 modul kell a kocsimhoz... Lehet csak ezt kellene cserélni és megszűnne a hiba?

 

2.

Vásároltam az autómhoz(E46, mint fent is írtam :) ) gyári xenon lámpatestet, szeretném beépíteni. Azt már feladtam, hogy a műszakira úgy készítem fel az autót hogy be van szerelve mindennel együtt, inkább majd műszaki után beszerelem :D Úgy tudom, hogy lámpamosó is kell hozzá, illetve egy lengőkarra felszerelt valami bizb*sz is kell, amivel automatikusan fogja állítani a világítást. Illetve egy világításkapcsoló modul is kell hozzá. Ezeket ha minden igaz be tudom hozzá szerezni. Az lenne a kérdésem, hogy kell-e még hozzá valami más, pl vezetékek pluszba a bekötéshez, illetve be kell-e íratni a forgalmiba. Ja, és hogy a rendőr kis tudja szúrni, hogy utólagosan beépített a xenon? Természetesen a lámpa fölé a gyári matrica is megvan, illetve a lámpamosós bajuszléc

 

Köszönöm előre is a válaszokat

Előzmény: Gabee' (2718)
Gabee' Creative Commons License 2023.05.04 0 0 2718

Sziasztok!
E46 320d 136 le-höz milyen kartergázszűrőt érdemes vásárolni?
Csak a gyári ajánlott vagy van olyan utángyártott szűrő ami bevált már valakinek?
Köszönöm!

eloreforogahatsokerek Creative Commons License 2023.04.11 0 0 2717

Sziasztok!

 

Azzal a hiba jelenséggel találkoztam hogy a bc menüben az átlag fogyasztásom egyik napról a másikra leesett 0,6l-re, esetleg valaki találkozott már hasonlóval és mi volt a megoldás?

Az alany egy 150lovas 20d.

 

Válaszokat előre is köszönöm!

 

 

Jacktwoo Creative Commons License 2023.03.24 0 0 2716

Akkor ugyanúgy gondoltuk.

A zsírspray rendes zsíros felületet képez? Nem folyik le, mintha olaj lenne?

Köszi.

Előzmény: balabmw (2715)
balabmw Creative Commons License 2023.03.24 0 0 2715

Zsírpray-t szoktam vékonyan ráfújni általában az összes műanyag rögzítőre.

Könnyebben zár és később oldani is könnyebb.

Előzmény: Jacktwoo (2714)
Jacktwoo Creative Commons License 2023.03.24 0 0 2714

Ablakemelő csúszka cserekor, kb. 2 éve, nem csattintottam vissza az ablakemelő motor csatlakozóját... Bravo.

Rendben is van.

 

Más.

Csak én szoktam a patenteket enyhén megzsírozni, hogy könnyebben mozogjanak be és kifelé?

Előzmény: Jacktwoo (2713)
Jacktwoo Creative Commons License 2023.03.24 0 0 2713

Tudtam, hogy ez lesz... :)

 

Majd lekapom..

 

Köszi!!!

Előzmény: balabmw (2712)
balabmw Creative Commons License 2023.03.24 0 0 2712

Le kell venni a kárpitot (kb. 5 perc) ,addig csak további foteltippek vannak.

Előzmény: Jacktwoo (2711)
Jacktwoo Creative Commons License 2023.03.24 0 0 2711

Mondjuk ezt pont próbáltam, amikor mozdult, mindig szépen, csendben, gyorsan ment.

 

Előző tulajnál valaki berakott egy világítós M-es váltógombot, amihez az áramot, a jobb oldali kapcsolóról szedte le, ez csak egyszerű, lemezes szorítóval volt összerakva, 1-2 hónapja megcsináltam zsugorcső, forrasztás, de nem az volt, mint most a napokban kiderült.

Előzmény: balabmw (2710)
balabmw Creative Commons License 2023.03.24 0 0 2710

"Ez valami kontakt hiba lesz, vajon a motorcsatlakozónál? " 

Nem sok esélyét látom.

 

Segíts rá kézzel az üvegre,szerintem mechanikus hiba lesz ez.

Előzmény: Jacktwoo (2709)
Jacktwoo Creative Commons License 2023.03.23 0 0 2709

Jobb első ablakemelőm megadta magát, utóbbi időben még hol ment, hol nem. Most viszont stabilan nem mozdul. A gombnyomásra a kattanás hallatszik az ajtóból azt hiszem, de nem mozdul. Ötlet?

Nyomorgattam kicsit az ajtó átvezető kábelt, de semmi.

 Pár éve félreemelt egyik kis műanyag, ahol a bowden fogja törött volt, mondjuk 1-2 évre rá a bal első is. Ezeket akkor megcsináltam, azóta rendben volt.

 

Ez valami kontakt hiba lesz, vajon a motorcsatlakozónál? 

a8lang Creative Commons License 2023.03.22 0 0 2708

Ma nem volt vele gond, szépen ment. Azért holnap kicserélem a vez teng szenzort is ha már megvettem.

Előzmény: Jacktwoo (2707)
Jacktwoo Creative Commons License 2023.03.22 0 0 2707

M50 E36-ban, anno szét tudtam fúrni a feszszabályzó szegecseit, cseréltem szénkeféket, összeraktam csavarokkal, ugyanúgy ment tovább.

 

Előzmény: a8lang (2702)
Jacktwoo Creative Commons License 2023.03.22 0 0 2706

194ezer környékén járok. Valós. Szerencsére a legnagyobb problémám most csak az, hogy néha nem működik a jobbos ablakemelő.

Kopp-kopp.

Az autó működése stabil.

 

Majd írd be, megoldódott-e a probléma.

Előzmény: a8lang (2702)
Mr.Classic Creative Commons License 2023.03.21 0 0 2705

Az enyémen gyári,de a kis pöcök valamiért nem moccan,ami a tankajtóba megy bele!

Előzmény: a8lang (2704)
a8lang Creative Commons License 2023.03.21 0 0 2704

Nekem nem hozzávaló tanksapka volt amivel vettem az autót, kinyomta a tankajtót és néha nem zárt be. Ma kaptam egy gyári tanksapkát, probléma megoldva.

Előzmény: Mr.Classic (2703)
Mr.Classic Creative Commons License 2023.03.21 0 0 2703

Üdv mindenkinek!

 

  Lenne egy kis problémám!

 

 Az autóm tankajtója nyitva marad,mikor lezárom az autót,a kis pöcök valamiért nem megy a helyére,tudja valaki,hogy mi lehet a gond?  Valamit cserélni kell?

 

 

 

  

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!