Tisztába voltak vele valószínűleg hogy milyen állapotban van az itthoni tartás után. Meglepődtem hogy az itthoni ridegtartás mellett is simán jobb állapotban leledzik mint az átlag korabeli szoci csoda, pedig azokhoz képest egy atomvillanás.
Egy új szélvédő 60 ezer forint bele. Mivel az ajtajának csak az alja rohad, abból elég egy olyan, aminek csak a külső lemeze rossz, a többit egy közepes lakatos is megoldja. Az, hogy Csikós mennyiért fényeztet egy olyan autót, amit majd súlyos tízezrekért akar adni, mindegy, egy telibe fényezést azért meg lehet úszni 1 millió alatt. Legfeljebb átviszi Szlovákiába.
Igen. És ezek mind száz euró alatt vannak, az ajtóborítások is. Hogy lesz ebből 22 ezer?
A motorja sem ördöglakat, fabetétből meg annyiból válogathatsz 200 körül (komplett készlet ennyi) hogy elszédülsz.
Ommm nem restaurál, hanem felújít. Tavaly csinált egy haverom ennél nagyobb romból járósat, még szép is, a gyári ülésszövet volt a legmacerásabb, az egy hétig is tartott, míg ideért. A legdrágább meg a kormánymű volt 5-600 körül. 4 millió alatt megállt, és nem rosszabb, mint új korában volt. Ha 220D lenne, na az szép baleset, de mivel abba meg simán belemegy a 240-es motor, nem OT-ra az is jó.
Kell még 4 ajtó , szélvédő és egyebek. Ha az alkatrészek megvannak olcsón a lakatos fényezésmunka mennyi lesz? Legalább annyi meló van rajta mint Csík Alfáján. 2-3M a munkadíj.
Meg nyúlványok, hátsó pótkeréklavór, oldalsó lavórok, a padlószőnyeg alatt is lesz ez-az biztos, nem tudom fasza 4 éves ajtók lesznek-e olcsón, sok-sok munkaóra, telifény, fabetétek nem egyszerűek, motorhang sem gyári, stb...
Mitől? Ehhez vannak fillérekért viselhető utángyártott cuccok, mondjuk az emelőbak és a küszöb megvan oldalanként 200 euró alatt. 500-ért meg gyári sárvédőket kap rá.
Egy tizeske lesz ráköltve kb, amennyiben szép állapotút akarnak. Lehet hogy van rá annyi. Ez hobbi, nincs üzletileg értelme. Szerintem akkor sem, ha jutúb műsor lesz belőle.
Azok nem különösebben súlyos dolgok, ezek az autók nagyrészt tíz évesen is ilyenek voltak, ha nem rosszabbak. Ha a többi része jó, akkor nincs itt semmi tragédia, nem volt drága.
Láttátok tegnap a zöld Mercedes kalapács tesztet a Speedzone-ban? Jól átkúrták a Pistát -ő még hagyján- de a Bódi Zolit hogy tudták így átbaszni,? , 1M ft -ot adtak ezért a szarért. zsebkendőből volt a kaszni .. nem is értem. Nekiállnak megcsinálni? Még ingyencsápos-ingyenmelós-sokreklám nézettség bevétel mellett is necces a dolog. A Bódi Zolié lett ez szar, a helyében úgy dobnám ezt ki a piba mint s zél.
miért akit sokan néznek/követnek automatica azt jelenti, hogy az a jó, követendő példa?
mióta Yt algoritmus van, kb arról szól a story, hogy összeterelje a birkákat...
(nálam például nagy volt a döbbenet, amikor 2023-ban elkezdtem dolgozni új külföldi melóhelyen rákeresve 1-2 csatornára az új céges gépen ilyen 6 hónappal ezelőtti videók voltak a legfrissebbek, míg a telomon simán láttam a tegnap feltöltött vidiket. )
Azért itt vannak kérdőjelek: a földből kiásott Vespa-t hányan rakták volna össze az eredeti, ismeretlen előéletű főtengely csapággyal, ha már kézben van? Két járatos méretű golyóscsapágy nem olyan összeg, ami megérné egy újabb blokk szét - össze bosszúságát. De tudjuk mind, hogy azzal a Vespa-val sem Kati, sem senki nem fog járni, ez csak a romantikus szál a történetben.
Szerintem azt nem lehet senkinek felróni, hogy megpróbál megmenteni olyan alkatrészeket, amik nem olcsók vagy nehezen beszerezhetők, és vesztenivalója amúgy sincs (az alkatrész már nem lesz rosszabb, persze kiderülhet a végén hogy menthetetlen és feleslegesen ölt időt a reszelgetésbe).
Sokkal nagyobb gáz, hogy egy NDK-s eszköztárral teszi mindezt.
Az újautós tesztjei mindig is használhatatlanok voltak, látszik rajta hogy magánemberként nem ebben él. (Kb. mintha én B-s jogsival kamionokat tesztelnék, és fingom nem lenne, ki kivel van.)
Én mindig megvédtem, itt is. De úgy érzem, belefáradt, (persze az autók is unalmasak lettek, a technika, az egész világ nagyot változott, ) egyszerűen borzasztó őt hallgatni ha egy új autót "tesztel". Kinlódik, nyög, ugyanazt a három mondatot változtatja. Egyszerűen alkalmatlan erre, nem tudom, hogy gondolja, minden mondat végén azt várom, bemondja álljunk le vége.... .
A hétfői CSikzone-ban Csík borzalmas volt. Mindenbe beleugatott, már majdnem összeveszett a Bódi Zolival. Ő egyedül a legjobb. Én is úgy szeretem. Nem társaságban. Matasson a garázsban, meséljen, stb. egyedül!
Vasárnap a Hungexpón megérintettem a SZENT PIROS ALFÁT! :)
Néztem Csikóst, de nem láttam sehol.
Vizsgáltam közelről a fényezést, szerintem túl sötét piros, de bent a pavilonban nem volt elég a fény, és a fényezést se láttam se narancsosnak, se egyéb módon problémásnak.
Amit viszont láttam, hogy azok a részek, amelyek nem látszanak majd, azokkal egyáltalán nem foglalkoztak a fényezők, pl. hátsó ülés és kalaptartó alatti részek, merevítések. Az autó amúgy el volt kerítve, elég nehéz volt megvizsgálni.
Korábban felvetettem, hogy a Speedzone valamilyen "legtöbb nézettségi perc" vagy hasonló YoutTube-os mérőszám elérésére törekedhet, mert a vasárnapi Csikós Zsolt videó jó hosszú volt, de legalább teli irreleváns tartalommal (Vespa blokk belsejének tisztítása brigéciolos ecsettel, hosszú perceken át), illetve rendkívül kínos szerelős jelenetekkel (főtengely kalapálása, leejtése, blokkfél illeszkedő felületének hosszas reszelgetése WD-40-nel kezelt reszelővel).
Autóvezetés közben hallgattam és hiányoltam belőle a struktúrát/mondanivalót, a megfelelő súlyozást (a tisztításból lehetett volna egy előtte-utána meg legfeljebb 10 másodpercnyi ecsetelés), illetve mérnökként/"híres veteránoskjént" nem tennék ki ilyen anyagot. Ez az a szint, amit 30-40 éve faluhelyen műveltek, műszaki végzettség nélkül, munkahelyről hazahozott/szétkopott szerszámokkal (családi emlék), nem az, amire Magyarország egyik legnagyobb közönségű autós/férfi életstílus YouTube csatornáján számítanék.
A hozzászólások alapján már kevésbé osztatlan a Zsolt iránti rajongás (persze még vannak, akik ezt egész nap néznék, de sokan rámutatnak a szakszerűtlenségre és a szerelés helyének/körülményeinek alkalmatlanságára)