Úgy, hogy addigra tölti fel magát üzával és légtelenedik ki. Amíg megint le nem ürül, működik normálisan. Az első 1-2sec-re azért indul, mert a PDelemekben lévő gázolajjal annyit megy. Mivel nincs utánpótlás, leáll.
Fel kell tenni egy nyomásmérőt a tandemre. Ha indítózáskor nem mutat azonnal 2.0-2.5bart, a fentiek vannak. Gyújtásra, amíg megy a tankpumpa, legalább 0.5bart kell mutatnia.
Üzacsövek, szűrő, annak a visszafolyószelepe és tömítése, tandempumpa, PDelem/ek/ tömítései.
Meg kell keresni ezek közül melyik.
A leírásból nem egyértelmű, hogy csak egyszer meg 1-2 másodpercet, vagy többször is. Ha az utóbbi, akkor lehet immo probléma is. Arra viszont kell legyen hibakód.
Hőn szeretett (ritkán) 7 ülésesünk legújabb viccei: nem megy a tempomat és az első levegő befúvás. Találkoztatok már ilyesmivel? Nem feltétlen függ össze, de mittomén. Utólagos távvezérlő van a kazánon, az megy szépen, a háromállású kapcsolóval is be tudom indítani, bár a méréseim alapján (Torque Lite OBD olvasó) nem melegít az ideális 80-85 fok körülire csak autópályán, emelkedőn. :D Annyira vezérelt lett a kályha, hogy magától nem is kapcsol be, hideg esetén sem. Ez persze lehet az utólagos ketyere hibája, lehet nem engedélyezi a hőmérséklet szenzort vagy az elfáradt már, hisz 15+ éves.
Még jó, hogy a szélvédő és az első ülések fűthetők, meg tudok kereszthuzatot csinálni elölről, egyébként elég őrület a párásodás és a fűtés hiánya...
Tervezek egy látogatást a budafoki műhelyben, de addig is szívesen veszek tanácsokat, ha van valami egyszerű, amit megnézhetnék, kicsit messze vagyunk most.
Az agy a szgép, ami vezérli. 409 nicknevű kolléga Budafok környékén szerel, őt kell megkérdezni, h tudják e vállalni, ill. h mikor. De több más profi VW szervizt is van Bp-en, ha máshol alkalmasabb..
Sziasztok, mi lehet annak az oka, hogy elkezdett egy fél éve csak néha néha bejelezni az ESP, ABS. Aztán most már folyamatosan ég, hogy nem működik. Szoftvert kellene cserélni? Mit tanácsoltok? Amatőr vagyok ebben a témában, de jó lenne, ha működne a cucc. 2005-ös a kocsi 130 LE
Jóval korábban beszéltünk légzsákátvezető-ről galaxyba.Az enyém 1jo...AS végű amit nem találok évek ota működőt.Javasoltad,hogy BH-vsl helyettesithető.Ezt se találtam bontva persze.Most beszéltem már 2 olyan személlyrl,akinek ugyan az a multikormánya van,meg ESP is van az autóba.A szalag viszont mindkettőbe AR végű.Mi a különbség azAS,meg az AR között?Tufsz ebben segiteni?Jolehet az AR vajon nekem?
Próbálkoztam itteni szakival kiolvastatni, nem volt annyira meggyőző, de azt mondta, a vezető oldali légzsáknál lát hibát. Valami ellenállási érték túl magas.
Azt mondta, két lehetőség van, az egyik, hogy szakadt/sérült a kábel, a másik, hogy a gyújtó patron a rossz.
A bódéknál még nem hallottam, hogy a légzsák (gyújtó patronja) lenne a rossz, mindig csak a kábelt keresi mindenki.
Jól gondolom, hogy ilyenkor a kábel szokott lenni a ludas, illetve az a jellemzőbb?
A régi kábelem még megvan, kopott a réz csúszka, de még nem szakadt a spirál.
A kábelt gondolom egyszerűen ki lehet mérni, hogy szakadt-e, egy egyszerű multiméterrel.