Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

VW Sharan2001 Creative Commons License 2024.01.18 0 0 68471

Bagatel ügy volt. Elég lett csak az üzemanyagszűrőt kicserélni. 

 

Előzmény: 409 (68469)
VW Sharan2001 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 68470

Többször is.

 

Akkor legjobb, lesz először hibakódot keresni. 

 

Köszönöm. 

Előzmény: 409 (68469)
409 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 68469

Úgy, hogy addigra tölti fel magát üzával és légtelenedik ki. Amíg megint le nem ürül, működik normálisan. Az első 1-2sec-re azért indul, mert a PDelemekben lévő gázolajjal annyit megy. Mivel nincs utánpótlás, leáll.

Fel kell tenni egy nyomásmérőt a tandemre. Ha indítózáskor nem mutat azonnal 2.0-2.5bart, a fentiek vannak. Gyújtásra, amíg megy a tankpumpa, legalább 0.5bart kell mutatnia.

 

Üzacsövek, szűrő, annak a visszafolyószelepe és tömítése, tandempumpa, PDelem/ek/ tömítései.

 

Meg kell keresni ezek közül melyik.

 

A leírásból nem egyértelmű, hogy csak egyszer meg 1-2 másodpercet, vagy többször is. Ha az utóbbi, akkor lehet immo probléma is. Arra viszont kell legyen hibakód.

Előzmény: VW Sharan2001 (68467)
VW Sharan2001 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 68468

Ja és halatszik, hogy a pumpa a tartályból felnyomja. 

Előzmény: 409 (68466)
VW Sharan2001 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 68467

Akkor hogyan fordult elő eddig, hogy mikor mondjuk a tizedik öninditózásra beindult mintha mise történt volna és az erejében se változott semmi.? 

 

Mikor arra az 1-2 pásodpercre beindul akkor is megvan az az első feketés füstje, mint bármikor amikor még nem volt ez a tünet? 

Előzmény: 409 (68466)
409 Creative Commons License 2024.01.10 0 1 68466

Üzemanyag hiány.

Előzmény: VW Sharan2001 (68464)
VW Sharan2001 Creative Commons License 2024.01.09 0 0 68465

Ja mindig elfelejtem odaírni, hogy egy 2001 es WV Sharan 1.9TDI AUY motorkóddal.

VW Sharan2001 Creative Commons License 2024.01.09 0 0 68464

Üdvözletem. 

 

Minek a hibája lehet az a tünet, hogy beindul a motor és 1-2 másodperc után leáll. 

Eddig tíz-húsz indítózás leállás után beindult és dolgozott mintha mise történt volna, de most már végleg megadta magát. 

 

Általában olyankor fordult ez elő, mikor csak hideg volt a motor és 1 percen belül le lett állítva, utána nem indult.

 

Remélem érthető. 

409 Creative Commons License 2024.01.06 0 0 68463

Biztosíték ???  (alsó vízszintes sor valamelyike)

Előzmény: sur5al (68462)
sur5al Creative Commons License 2024.01.06 0 0 68462

BUÉK jelenlegi és volt bódésok!

 

Hőn szeretett (ritkán) 7 ülésesünk legújabb viccei: nem megy a tempomat és az első levegő befúvás. Találkoztatok már ilyesmivel? Nem feltétlen függ össze, de mittomén. Utólagos távvezérlő van a kazánon, az megy szépen, a háromállású kapcsolóval is be tudom indítani, bár a méréseim alapján (Torque Lite OBD olvasó) nem melegít az ideális 80-85 fok körülire csak autópályán, emelkedőn. :D Annyira vezérelt lett a kályha, hogy magától nem is kapcsol be, hideg esetén sem. Ez persze lehet az utólagos ketyere hibája, lehet nem engedélyezi a hőmérséklet szenzort vagy az elfáradt már, hisz 15+ éves.

 

Még jó, hogy a szélvédő és az első ülések fűthetők, meg tudok kereszthuzatot csinálni elölről, egyébként elég őrület a párásodás és a fűtés hiánya...

 

Tervezek egy látogatást a budafoki műhelyben, de addig is szívesen veszek tanácsokat, ha van valami egyszerű, amit megnézhetnék, kicsit messze vagyunk most.

 

Köszönöm szépen!

tommaso75 Creative Commons License 2023.12.30 0 0 68461

Nagyon szépen köszönöm 409 mester úr

Előzmény: 409 (68460)
409 Creative Commons License 2023.12.29 0 1 68460

Az.

 

Előzmény: tommaso75 (68459)
tommaso75 Creative Commons License 2023.12.29 0 0 68459
Előzmény: tommaso75 (68458)
tommaso75 Creative Commons License 2023.12.29 0 0 68458

Köszönöm szépen 409 mester úr.

 

Csak ilyen képet találtam róla...

Melyik lenne az ami a tolató lámpa kapcsolót rejti ?

Előzmény: 409 (68457)
409 Creative Commons License 2023.12.29 0 1 68457

A kapcsolója váltó elején van, az indítómotor mögött.

Előzmény: tommaso75 (68454)
KawaBazsy Creative Commons License 2023.12.28 0 0 68456

Nézz egy Hondát.. :-)

Előzmény: tommaso75 (68455)
tommaso75 Creative Commons License 2023.12.28 0 0 68455

Hidegen, indulás után még működik a tolató lámpa (hátra meneti sebesség jelző fény) kapcsoló.

Aztán üzemmeleg motornál már nem.

Előzmény: tommaso75 (68454)
tommaso75 Creative Commons License 2023.12.28 0 0 68454

Kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek.

 

Sajnos újabb segítség kéréssel fordulok a hozzá értő csapathoz.

2000 év végi Seat Alhambra (auy) 6 sebességes manuális.

Most éppen a tolató lámpák nem működnek, és velük együtt a túlsó kamera sem.

Kb egy hete kezdett le le kapcsolni de aztán már teljesen nem működik.

Az lenne a kérdésem hogy van-e biztosíték és ha igen az melyik rajtszámú, és hogy a kapcsoló az merre található és milyet kellene keressek.

Nagyon szépen megköszönöm annak aki érdemleges segítséget tud nyújtani.

 

KawaBazsy Creative Commons License 2023.12.22 0 0 68453

Az agy a szgép, ami vezérli. 409 nicknevű kolléga Budafok környékén szerel, őt kell megkérdezni, h tudják e vállalni, ill. h mikor. De több más profi VW szervizt is van Bp-en, ha máshol alkalmasabb..

Előzmény: pakli2005 (68452)
pakli2005 Creative Commons License 2023.12.22 0 0 68452

Sajnos többször töltött el már a kocsi emiatt sok időt a szerelőnél, de valami ok miatt nem rendeződött. Vagy nem ért hozzá, vagy nem volt ideje.

Itt esetleg van valaki aki meg tudná nézni? Mondani tudna valamit mi a baja? 

Az "agyat" nem értem...

KawaBazsy Creative Commons License 2023.12.22 0 0 68451

Elvinni szerelőhöz. Eddig ki oldotta meg a műszaki problémákat?

Előzmény: pakli2005 (68449)
409 Creative Commons License 2023.12.22 0 0 68450

"Mit tanácsoltok?"

 

Olyan hozzáértőnek megmutatni aki ki tudja vallatni az "agyát", hogy mire panaszkodik.

Előzmény: pakli2005 (68449)
pakli2005 Creative Commons License 2023.12.22 0 0 68449

Sziasztok, mi lehet annak az oka, hogy elkezdett egy fél éve csak néha néha bejelezni az ESP, ABS. Aztán most már folyamatosan ég, hogy nem működik. Szoftvert kellene cserélni? Mit tanácsoltok? Amatőr vagyok ebben a témában, de jó lenne, ha működne a cucc. 2005-ös a kocsi 130 LE

Köszönöm előre is. 

Galaxy2006 Creative Commons License 2023.12.15 0 0 68448

Köszönöm,megprobálkozok vele.

Előzmény: 409 (68447)
409 Creative Commons License 2023.12.14 0 0 68447

Az ETKA nem ismeri ezt a cikkszámot Bódéval kapcsolatban. Viszont való ez az Audi A3, A4, A6-ba, és Golf4-be.

Rákeresve a cikkszámra a neten, több helyen is felhozza a Galaxy-hoz. Ez alapján jónak kellene lennie.

Előzmény: Galaxy2006 (68446)
Galaxy2006 Creative Commons License 2023.12.13 0 0 68446

Szia Laci!

Jóval korábban beszéltünk légzsákátvezető-ről galaxyba.Az enyém 1jo...AS végű amit nem találok évek ota működőt.Javasoltad,hogy BH-vsl helyettesithető.Ezt se találtam bontva persze.Most beszéltem már 2 olyan személlyrl,akinek ugyan az a multikormánya van,meg ESP is van az autóba.A szalag viszont mindkettőbe AR végű.Mi a különbség azAS,meg az AR között?Tufsz ebben segiteni?Jolehet az AR vajon nekem?

Előzmény: 409 (68445)
409 Creative Commons License 2023.12.12 0 0 68445

"a másik, hogy a gyújtó patron a rossz."

 

Háát, olyat nem hogy bódéban, de semmi másban sem láttam. Illetve de, csak abból már kint lefegett  a zsák.

 

"A kábelt gondolom egyszerűen ki lehet mérni, hogy szakadt-e, egy egyszerű multiméterrel."

 

Igen, ha már kivan véve. Addig elég körülményes.

 

Előzmény: Maximboy (68444)
Maximboy Creative Commons License 2023.12.12 0 0 68444

Szia! 

Próbálkoztam itteni szakival kiolvastatni, nem volt annyira meggyőző, de azt mondta, a vezető oldali légzsáknál lát hibát. Valami ellenállási érték túl magas.

Azt mondta, két lehetőség van, az egyik, hogy szakadt/sérült a kábel, a másik, hogy a gyújtó patron a rossz.

A bódéknál még nem hallottam, hogy a légzsák (gyújtó patronja) lenne a rossz, mindig csak a kábelt keresi mindenki.

Jól gondolom, hogy ilyenkor a kábel szokott lenni a ludas, illetve az a jellemzőbb?

A régi kábelem még megvan, kopott a réz csúszka, de még nem szakadt a spirál.

A kábelt gondolom egyszerűen ki lehet mérni, hogy szakadt-e, egy egyszerű multiméterrel.

 

Előzmény: 409 (68443)
409 Creative Commons License 2023.12.09 0 0 68443

Az eredetiből még kiolvasható a szoftverkód?

Előzmény: Maximboy (68442)
Maximboy Creative Commons License 2023.12.09 0 0 68442

Köszönöm szépen!

Akkor úgy néz ki, lesz egy utam hozzátok, a programozás/kódolás miatt! :-)

Előzmény: 409 (68440)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!