Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

blasz66 Creative Commons License 15 órája 0 0 68621

Bocs akkor nem jó a tanácsom.

Előzmény: blasz66 (68620)
blasz66 Creative Commons License 15 órája 0 0 68620

Szia a tandemen a vákumpumpa csatlakozó az egy visszacsapó szelep is.Ha és utána is van a vékony csőben egy.Ha esetleg az forditva került beépitésre akkor a szelepek felé nem megy vákum.Vagy ha a fék is gyengült az elárulja rögtön hol a baj.

De ez csak az én gondolatom. 

Előzmény: feksza (68617)
feksza Creative Commons License 16 órája 0 0 68619

Igen,AGR a motor,a tandempumpát én írtam tévedésből.Vákumpumpa az,ha jól sejtem.Elvileg minden a helyén,és nem egyszerre cserélte ezeket,hanem ment végig rajta,csak már elfogytak az ötletek.Köszönöm,ezt továbbítom neki.

Előzmény: 409 (68618)
409 Creative Commons License 16 órája 0 0 68618

 

Így már nem lesz egyszerű kitalálni. A kollégád össze-vissza beszél. Az AGR az adagolós motor, nincs tandempumpája.

Most vagy nem AGR, vagy ki tudja mit hív tandemnek.

Mindenesetre elsőre el kellene dönteni, hogy az a valószínűtlen MAF az sok vagy kevés.

Diagnosztikát kell csinálni menet közben, 3.-4.-ben padlógázon. 1600-tól 3500-as fordulatig. VCDS, motor, 3-as és 11-es csatornában ott vannak a légtömeg és a töltőnyomás elvárt és megvalósult értékei.

 

Persze ez akkor, ha a vákuum dolgok a helyükön vannak és megfelelően működnek, bár az csak az EGR-re vonatkozik, a turbó ezen wastegate szelepes és a saját nyomása szabályozza.

Szóval, mostanra fene tudja mi lett ott összekeverve a sok cserebere folyamán.

 

Ha az elvárthoz képest kevés a MAF, akkor valami össze lett keverve a turbó szabályozásában, vagy halódik a turbó.

Ha túl magas a MAF, akkor kifúj valahol.

Előzmény: feksza (68617)
feksza Creative Commons License 19 órája 0 0 68617

Bocsánat,jött még egy kis infó az audiról,kolléga azt mondja hogy a jelenség akkor kezdődött mikor a tandempumpát leszedte mert tömítést kellett cserélni,akkor az egyik csöcsöt letörte(a vákumcsőét),az is cserélve lett,de a hiba az erőtlenség akkor jelentkezett.Szóval, ez az én gondolatom.....nem lehetséges hogy a probléma inkább üzemanyag ellátás miatt jelentkezett?

Előzmény: 409 (68614)
feksza Creative Commons License 23 órája 0 0 68616

Szia Laci! Tanácsra,segítségre volna szükségem,kollégám autója.Egy 97-es A3 audi,1.9tdi,AGR kód,

Meg tudnád mondani hogy mennyi az üzemi turbó nyomása,illetve mennyi a szállított levegő mennyisége?

Vagy esetleg van-e tipped,nem úgy megy az autó ahogy kéne,00553 a hibakód,cserélt már légtömegmérőt,vákumcsöveket,map szenzort,szívótorok kipucolva,N75 szelepet is cserélt,de nem változott semmi,esetleg lenne ötleted?

Előzmény: 409 (68614)
feksza Creative Commons License 2 napja 0 0 68615

Ha jól emlékszem ez fent a helyén is leolvasható.

Előzmény: 409 (68614)
409 Creative Commons License 3 napja 0 0 68614

Nehéz lesz kitalálni. 2002.03.31.-én változott a kompresszor, de 03.01 és 03.31 között készültek mindkettővel......

 

1111419

1458685

 

Hogy a kettő között mi a különbség, az passz.

Előzmény: 1407 (68613)
1407 Creative Commons License 4 napja 0 0 68613

Tudna nekem valaki írni cikkszámot 2002-es AUY 115LE Galaxy klímakompresszorra?

blasz66 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 68612

Köszönöm a tippet,Néztem  videókat nem egyedi eset volt amit csinálok.De viszonylag gyorsan meglett a hibás vezeték.De azért érdekes hogy az 5v fesz mérhető volt rajta,de vezeték csere után egyből indul ahogy kell,és törölhető a hiba is..

Előzmény: 409 (68610)
blasz66 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 68611

Meg lett a hiba kábelkötegben szakadás.Most már jó lett.

Előzmény: blasz66 (68608)
409 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 68610

A jelvezetéken 0- 5V között kellene váltakozni a feszültségnek. A jeladó tesztelhető egy 9V-os elemmel és egy led-del.

Illetve, ha az ecunál kikötöd a vezetékét, ott is nézhető egy led-del.

Előzmény: blasz66 (68608)
409 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 68609

Ezeknek ahibakódoknak nincs köze a háromhengerezéshez. Meglehet, hogy matatás közben magad vitteg be ezeket.

Előzmény: eLeMer24 (68604)
blasz66 Creative Commons License 2024.05.08 0 0 68608

Ma vettem egy új vez.tengely jeladót de azzal is 0 a fordulat.Mértem a csatlakozót is meg van a táp 5v a test is,és a jelvezetéken is ott az 5v.Gyanitom hogy mot.vezérlő lesz.

Előzmény: blasz66 (68607)
blasz66 Creative Commons License 2024.05.07 0 0 68607

Az autó beindul nehezebben mint szokott de jön megy

Előzmény: blasz66 (68606)
blasz66 Creative Commons License 2024.05.07 0 0 68606

Sziasztok ma fura hiba jött elő a caddyn 2.0 pdsdi,51Kw  bebikázás után,a vezérműtengely jeladóról nem kap jelet,irta a vag-com.Vezérmütengely fordulat 0.Kicseréltem, van 4-5 darab tuti jó de nem jött helyre.Néztem a jeladó kereket is de az a helyén van.Elektromosan nem mértem még semmit rajta csak a csatlakozó vezetékeit néztem át de rendben vannak.Egyszer jártam már hasonló problémával akkor a fötengely jeladót nem látta,és mot.vezérlő baja volt.Újra irták és rendbe jött.Van ötlet hogy merre kutakodjak még?

Köszönöm előre is.

eLeMer24 Creative Commons License 2024.05.06 0 0 68605

És a legszebb az egészben, hogy kitöröltem a hibakódot és mentem vele kb 10 km-t közben 7-8 alkalommal leállítottam és minden hibátlan. Nem írt hibát és megy minden henger. 

Na ezek után mondja meg valaki, hogy mi van az autóval.

Előzmény: eLeMer24 (68604)
eLeMer24 Creative Commons License 2024.05.06 0 0 68604

A 3-as henger továbbra sem megy viszotn a hibakód megváltozott, ez utalhat más hibára?

 

5 DTCs Found:
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
35-00 - -
18047 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-00 - Please Register/Activate
17564 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-00 - Please Register/Activate
19561 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-00 - Please Register/Activate

Előzmény: 409 (68595)
2006PDTDIbvk Creative Commons License 2024.05.06 0 0 68603

Köszönöm, Őszintén megmondom, azt sem tudtam 15 év sharanozás után sem, hogy ott biztosítékok vannak... Az első, lila bizti,

 rajta egy hármas számmal szakadnak néz ki. Kicseréltem. Lehet, hogy ez volt a ludas.  Egyébként mit véd ez? Köszönöm még egyszer.

Előzmény: 409 (68601)
feksza Creative Commons License 2024.05.05 0 0 68602

Ó,igen.Közben nekem is beugrott hogy van egy ilyen jelenség is,pár éve az enyémen is lett cserélve,mert már látható volt a kopás,nem akartam így járni.

Köszönöm szépen a segítséget!

Előzmény: 409 (68600)
409 Creative Commons License 2024.05.05 0 0 68601

Ezeket az a program nem fogja kiolvasni.

 

Akku előtti biztosítéktábla felnyitva hogyan néz ki???

Előzmény: 2006PDTDIbvk (68597)
409 Creative Commons License 2024.05.05 0 0 68600

 

 Átszakadt a dugó-peremestengely bordázata.

 

Előzmény: feksza (68599)
feksza Creative Commons License 2024.05.05 0 0 68599

Szia Laci!Egy újabb problémával fordulok hozzád.Ez a bátyám autója,de szintén AUY.manuális váltó.

A következő történt,a lámpánál elindulva(teljesen normálisan)hallott egy nagy csattanást,aztán gyakorlatilag megszűnt a hajtás.Sebességet veszi kuplung jó,mikor elkezdi felengedni a kuplungot akkor jön egy kerregő hang és meg sem mozdul.Azt mondja tolni is lehet sebességbe.Én a féltengelyre,belsőcsuklóra tippelek.De szívesen venném a te gondolatodat.Ja,és nem volt előjel.A dolog pikantériája,hogy Olaszországba vannak,véletlenül se a házuktól két utcára.

Előzmény: 409 (68596)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.05.05 0 0 68598

Laci tiszteletére (409) mentem

 

Heh, ilyet én is szoktam csinálni.. Kimék egy földes útra, s Laci tiszteletére először letesztelem, h működik e a sperrdiffi hátul, mindkét kerék kapar e. Majd bekapcsolom a felező-összkereket, h megnézzem, ott is minden működik.. :-))))))  Vhogy így..

Előzmény: 2006PDTDIbvk (68597)
2006PDTDIbvk Creative Commons License 2024.05.05 0 0 68597

A műszerfalon egy sárga körbe zárt háromszög. egy sárga, szinú izzitást szimbolizáló jel jelenik meg. a displain pedig üzenet, hogy a szervízt keressem fel. A telefonra telepített Wi-Fi-s TORQE program nem ír ki hibakód számot, ami alapján vissza lehetne fejteni a hiba okát. Ma hajnalban Laci tiszteletére (409) mentem vagy 30 km-t, hogy ha előjön a hiba, és képet küldjek róla. Nyilván, nem jött elő...

Előzmény: 409 (68596)
409 Creative Commons License 2024.05.03 0 0 68596

 

 "hibakód nincsen, csak hibajelzés...."

 

Ez így konkrétan ellentmond egymásnak. Mi az a hibajelzés???

 

"....Azt kiütve  újra előjön a két sárga figyelmeztető"

 

??? Ha nincs hibakód, akkor mit törölsz ki??

Előzmény: 2006PDTDIbvk (68592)
409 Creative Commons License 2024.05.03 0 0 68595

Nincs több ötlet. Az eddigiek valamelyikének kell lennie.

Előzmény: eLeMer24 (68591)
409 Creative Commons License 2024.05.03 0 0 68594

Én Ford alkatrész kereskedőknél próbálkoznék.

Amúgy ez a topic a VW alapú Galaxykal foglalkozik, 2006-ig.

Előzmény: Broome (68590)
409 Creative Commons License 2024.05.03 0 0 68593

 

 Hááát, ha köze van a motorcseréhez, akkor ott a tippem szerint lemaradt valamelyik testkábel.

Előzmény: karesz151 rex (68589)
2006PDTDIbvk Creative Commons License 2024.05.03 0 0 68592

2006-os 1,9 PDTDI-s bvk motorkódú Sharanommal ( 320e km, rendszeresen szervizelt)kapcsolatban kérem a segítségeteket.

( Régi fórumozó vagyok, csak a 85kW-os nicknevem jelszava eltűnt

A hibajelenség: Menet közben dadog a motor néha-néha, hibakód nincsen, csak hibajelzés. Azt kiütve  újra előjön a két sárga figyelmeztető jel pár perc múlva, aztán leáll a motor.

Elvittem szervízbe, kettőbe is, ott csak azt mondták, az akku lemerült. Feltöltötték, elhoztam, ellenőrzöm, próbáltam új aksival. Párszáz km után megint előjött a hiba, feltöltött akkumlátornál. A generátor 13,6 és 14,1 között tölt menet kozben.  Ha leáll a motor, nagyon enyhe égett szagot lehet érezni, az aksi meleg, noha a saruk szorosak. Érdekes módon rázós úton (Pest!) gyakran jön elő, pályán szinte alig.

Van valami ötletetek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!