Megjelentek az első hivatalos fotók az idén debütáló új 207-esről. Érdemes elmazsolázni a részleteken. De úgy egészben is gyönyörű a kocsi.
Nagyon attraktív kisautó. Komolyan vásárlásra csábít :)
Mindjárt prezentálok pár fotót.
Vettem a feleségemnek egy 2009-es évjáratú 1.4-es 207-est, aminek a külső hőmérséklet mérője fals infót ad. Gondolom a jeladó lehet. Viszont nem találom a motortér elejében. Hol keressem? Semmit nem dobott ki a google, ezért fordulnék hozzátok.
Sziasztok! Nekem egy olyan gondom lenne hogy a jobb első tükröm lefittyedt. Tudom viccesen hangzik. Nem esik le mert az alatta lévő műanyag tartja csak össze vissza tudom rajta mozgatni. Leszedtem autóról ès van benne egy fèm cső ami mozog benne csak gondolom . Tudnà valaki a működèsi elvèt aki màr szedett vagy javított ilyet? Nagyon köszi...
Nekem még szerencsére nem ennyire durván indult meg, ilyen 'lemezes' leválás nincs. Merre mész fényezőhöz? Azért a távolság sem mindegy. Amúgy én Bp mellett élek, de Lébényhez közel van egy ismerős fényező, ha esetleg javíttatom, inkább leviszem oda, mint ismeretlenül itt a környékben. Céges munkát viszünk neki sokat, cserébe az ilyeneket elég baráti alapon elintézi. Ismeretleneknek viszont be sem vállalnak személyautót, csak haszonjárművekkel foglalkoznak.
Akkor ugyan ez van nálad is, szomorú. A hátsó ajtónál nekem is megindult a festék. Én jövő héten megyek fényezőhöz árajánlatot kérni ha gondolod meg írom mire jutottam.
Lehet ennyit bírt a gyári fényezés, esetleg okozhatta madárürülék is a leválás kezdetét, aztán már az alá jutó víz elvégezte a többi 'munkát'.
A hiba orvoslására szerintem fényezőhöz kellene fordulni.
Nekem 2012-es az autó, sajnos már én is látom 1-2 helyen a festékleválás kezdődő jeleit (csomagtérajtón az üveg alatti vékony peremen, ill. a sárvédő vékony élén
Szeretnék segítséget kérni elég nagy a baj, szeretett kisautómról "2008-as évjárat" jön le a festés a tetőről, de úgy mirha matrica lenne! Gyári fényezés törve nem volt, találkoztatok már ilyennel, és van javaslatotok kihez fordulhatnék hogy orvosolja a hibát? Vagy egyáltalán most ez mi okozta?
Fel húzott ablaknal hallani jobban, ha levan engedve akkor szinte semmi. Gázra lépek van hang, ha le veszem a l@bam a gázrol elmullik. Hangosnak nem mondanam de hallani azért.
Mégis milyen ez a 'difi vagy váltó' hang? Magas? Mély? Nekem 1.6vti (kb 70e km) ötösben hasonló fordulaton magas 'síró' hangot ad ki, de nem hangosan, nem zavaróan, sztem teljesen normális. Magasabb fordulaton vagy elhagyja, vagy a megemelkedő motorhang elnyomja.
Sziasztok.Kis segítségre lenne szükség, nemtudom hogy gyárilag ilyen e, vagy valami nem oké!!?? 1.4 16 v, 160 e km, 5,fokozatban alacsony forduloton1300-1800 között difi vagy váltó hangot hallani, ha atlepem a 2000 fordulatot utánna elhalgat. Müködését nem befolyásolja, szépen veszi a fokozatokat, nem dobálja ki, szóval úgy müködik ahogy kell! Csak nemtudom hová tenni ezt a hangot.válaszokat köszönöm.
"A csomagtartótető bal oldali zárszerkezetben lévő mikrokapcsoló hibás."
Nagy valószínűséggel nem a kapcsoló a hibás - bár az is lehet hogy bizonytalanul működik"- hanem valami érintkezési hiba lehet, mert amikor "olyan kedve" van akkor hetekig hibátlanul működik a tetőnyitás.
A környékemen csak egy PSA szakszervíz van ahová inkább nem vinném, mert tapasztalatom szerint ők azonnal az egész tetőt elektronikástól mechanikástól kicserélnék arany áron...
Ismer valaki olyan szakembert, aki foglalkozik 207 CC tetőjavítással?
Adott egy 2008-as Peugeot 207 cc 1,6 VTi motorral, reggelente hidegen dadogva indul a jelenlegi 20 C-fok körüli hőmérsékleten 1-2 perc után összeszedi magát, melegen már jó.....hidegebb időben mintha jobb lett volna de amikor melegszik előjön a dadogás (volt, hogy le is ált ) majd megjavul...
A márkaszervizben sem tudtak mondani semmit, hibakódot nem mutat, fojtó szelep tisztítás volt eddig valamint hűtő víztartály csere .
Korábban rengeteg hibakodot dobált, mindet a lámpákkal kapcsolatban. Egy kivételével az összeset sikerült javítani, de ezzel kapcsolatban nincs ötletem. "Directional headlamps faulty", amiről olvastam már, hogy ha egy másik hibával együtt jön, akkor az lehet ESP probléma, de ez nem azzal együtt jön, és van mégegy érdekesség is. Indítás után, amíg az autó egy helyben áll, tökéletesen műnődnek az iranyfenyek, amint az autó elkezd gurulni, akkor jön a hiba, és onnantól nem működnek. Ha leállítjuk, újraindítjuk, újra ugyanez a felállás. Találkozott már bárki ilyesmivel? Esetleges ötletek a javításra? Előre is köszi.
1.4-es 16 szelepes 88 lóerős KFU motorkódos 207-ben a megszokott total quartz 9000 5w-40 helyett, total quartz 9000 energy 5w-40 lett vásárolva. Nem tudom, hogy az "energy-s" total olaj jó-e bele vagy mit is jelent az energy ebben az esetben. Vegyek másik olajat? Köszönöm a válaszokat.
Egy 207 CC -nél időnként problémák vannak a tetőmozgató mechanikával. Normálisan működik hetekig. Majd egy idő után, amikor hátra húzom a tetőnyitó működtető gombot, egy kattanást hallok hátul, a kijelzőn a "Folding Roof Mechanism Faulty" üzenet jelenik meg, és a tető meg sem mozdul. (Természetesen a csomagtartóban az osztóháló kihúzott állapotban van.) Majd eltelik néhány hét ezzel a jelenséggel, aztán egyszer csak újra nyílik a tető hiba nélkül. Tudna valaki megoldást a hiba kiküszöbölésére?
Ha a thp karban van tartva nagyon jo kis motor de ha rugja az ember akkor tudja az olajat zabalni szo szerint. Az 1.4 16v 90 lovas viszont tenyleg nagyon jo valasztas :)
Nem szeretnek hülyeséget irni de szerintem a 75 lovas az sima 8 szelepes a 90 meg 16 szerintem nekem egy 150 lovas thp-m van es az zabalja az olajat :D
Persze, segítettél mindenképpen a válaszoddal,köszönöm. Egyébként melyik motorral szerelt? Valahol arra szeretnék választ kapni, hogy a 90 lovasnak az alapja a 75 lovas? Nézegettem a Grande Puntokat, ott pl a 95le hajlamos olajat enni nagy mértékben, mert a 77le lett túl húzva. Legalábbis ezt szűrtem le.
Mi rendszeresen használjuk munkába járásra 130 alatt nem igen megyunk vele nem hangos szepen húz kenyelmesen lehet vele kozelekedni 100-120-as tempo teljesen hibatlan neki. Az olajból egy csepp nem fogyott neki. Orulok ha tudtam segiteni :)
Köszi a válasz, bíztatóan hangzik. Nem versenyzésre kell, normál közlekedés dinamikáját tartja különösebb erőlködés nélkül. Heti 5 nap munkába járás, ez 2x25km + egyéb használat ezen felül.Ha tartja főúton kellemesen a 100-120-as tempót, klímával is, akkor teljesen jó lesz. Vidéki nagyváros és vonzáskörzetében használnám. Olajfogyasztás sem jellemző?
Szia öcsémnek van egy 90lovas neki már 1 éve meg van az autó és 1 forintot nem költött rá a kötelező szervizelésen kívül 8 literrel elmegy neki és 1.4-es motorhoz képest nagyon dinamikus kis autó ha nem lényeg a versenyzés akkor remek választás lehet egy ilyen szerintem. Hengerfejesedésnek nyomát sem lehet látni.