Megjelentek az első hivatalos fotók az idén debütáló új 207-esről. Érdemes elmazsolázni a részleteken. De úgy egészben is gyönyörű a kocsi.
Nagyon attraktív kisautó. Komolyan vásárlásra csábít :)
Mindjárt prezentálok pár fotót.
Tudtok abban segíteni, hogy melyik motor/évjárat ami kerülendő a kis oroszlánok esetében?
Nem úszom meg, hogy pár hónapon belül ne vegyek egyet egy friss jogsis családtagnak. :(
Jelenleg is van egy 1,4 Hdi, 68 Le-os kisautónk. (2010.10.)
Első gondolatom egy hasonló motorú megvétele, csak jóval kevesebb a diesel mint a benzines.
A fogyasztás miatt teljesen mindegy hogy melyik típus, 130-200 ezer km közöttire és lehetőleg 2010 évjárat felettire gondolok. (bár látni 1-2 egész jónak kinéző régebbit is)
Ha jól tudom, a 90LE-s a VTi motor. Annak megvan az előítélete, mert több esetben elszakadt a vezérműlánc.
Én olvasgattam ebben a témában, mivel nekem 1.6 VTi 120 lovas volt. A probléma a 2010 előtti autókat érintette, 2010-től módosították a láncot. Másik probléma a csereperiódus figyelmen kívül hagyása, illetve a gyárilag előírtnál nagyobb viszkozitású olaj használata volt. Vásárlás után így is, úgy is érdemes cseréltetni a vezérlést, majd a megfelelő olajat használni. Onnantól nem nagyon lehet probléma vele, bár ez a csere elég költséges (nyilván ezért is próbálták páran elspórolni).
Véleményeteket szeretném kérni azzal kapcsolatban, hogy hány lóerős 1.4 benzines 207-est érdemes megvenni. Valaki azt mondja, hogy csak a 75 le a jó, a 90 le-t felejtsem el. Csak azt nem tudom, hogy miért nem jó. Mindenképpen csak benzinest szeretnék. Valaki tudna nekem ezzel kapcsolatban érdemleges választ adni? Előre is köszönöm a segítséget!
Azért megpróbálhatod, hogy pár decit ráöntesz, hátha attól elmúlik.
Egyébként nem feltétlenül az elektronikákkal van a baj, hanem a csatlakozók öregszenek, oxidálódnak, és lehet egy egyszerű kontakthiba miatt is hibaüzenet. Az ilyeneket viszont elég nehéz kiszűrni.
Ebben az esetben biztos, hogy olaj utántöltéssel kezdeném a dolgot, ha megoldja, akkor öröm-boldogság :)
Arra figyelj oda, hogy a VTi motorok kényesek az olajminőségre, a gyárilag megadott olajat tölts bele.
Most megint problémázik a 207-esem! Check Oil Level! Megnéztem az olajszintet! Tökéletes! Pont a két jel között van (habár elég hülye nivópálcája van)! Néha pedig le OK-za! Ezek szerint a szenzor nem jó? Elég sok probléma van ezeknek a francia autóknak az elektronikájával!
Sziasztok! Peugeot 207 1.4 VTI 16V 95 Le autóm a városban indultam vele 5-10 métert majd hirtelem elkezdett csipogni a hűtőviz hőmérője maxon volt! Majd egyszercsak lement a legaljára a mutató majd fél méter mulva újra felment hirtelen maxra! Azt irta: STOP! Engine Temp High! És már mindig ez volt! Megálltam vele megnéztem a motorháztetőt. A hűtőventillátor ment, a motor hideg volt, semmi füst , a hűtő is hideg volt semmi sem adott meleget! Képtelen vooltam otthagyni a kocsit és másnap felhivtak egy szervizt , hogy megnézzék! Az ünnepek miatt csak jövő hétre tudnák megnézni! Mi lehet vele a gond?
Tolatóradarod van? Nézd meg, hogy amikor minden világít egyszerre (tolatólámpa, index, féklámpa), akkor világítanak-e rendesen a lámpák, vagy össze-vissza villog az egész. Lehet kontakthibás vmelyik hátsó lámpa (leginkább testelés-hiba szokott ilyet okozni), és bezavarja a tolatóradart.
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! Nekem 207SW-m van és előjött egy olyan hiba hogy amikor felkapcsolom a helyzetjelzőt, tolatólámpát, fékezéskor és indexeléskor a csomagtartóból illetve az alól (ahol a csomagtartó záródik) egy sípoló hang jelentkezik...indexeléskor intenzítebb a sípolás (szinte olyan mintha morzéznának) Valaki tud segíteni mi lehet a gond?
Ha jól tudom, 207-et igazából kétfajta motorral érdemes venni: főleg városi használatra 1.4HDI, vegyes használatra meg 1.6HDI motorral ;-)
Nekünk egy 2008-as 1.6HDI 90 lovas van, imádjuk. Nem csak a forma jó, de meglepően kényelmes is! Ö3 Edition (full extra ;-) 2,5 éve vettük, olcsót kerestünk (tanulóautónak a lányaimnak) , 214.000km volt benne, és láthatóan nem volt könnyű élete - de belül szép és tiszta volt, úgyhogy megvettük. 25.000km-t tettünk bele, egy AGR szelepet cseréltek az első évben, és akkut + négy izzítógyertyát a másodikban, ennyi gond volt vele. Pedig mire a két gyerek megtanult rajta vezetni, az sem volt semmi ;-)
Annyira bízunk benne, hogy bármikor bárhová gondolkodás nélkül elindulunk vele :-)
Nekem 2012-es 1.6vti volt. 60e km-rel vettem meg, kb. 78e-rel adtam el (6 évvel később... :) ). Mivel többnyire rövid utakat tettem meg vele, csipegetett egy kis olajat (kb. 2 deci/1000km), de a belevaló 0W30 olajjal nem is csoda, hogy fogyaszt valamennyit. Ennek a vti motornak pedig állítólag az a halála, ha sűrűbb olajat tesznek bele, akkor tudja a láncot elszaggatni. Amúgy a 6 év alatt csaknem hibátlan volt az autó, egy kerékcsapágyat meg akkut kellett benne cserélni (nyilván olajon-szűrőkön kívül), meg a tolatóradarban volt vmi kontakthiba időnként. Egyszer elkezdett hibakódokat dobálni (ESP, motor, tempomat nem működött), arról kiderült, hogy a gázpedál csatlakozó volt lelazulva, az okozta.
Járt már úgy valaki, hogy (1,4 16V automata) meleg időben (csak meleg időben) lámpánál állva egyesben, hibakód, csipogás és kidob N-be, onnantól kezdve, csap pörög üresben (gyújtás le, vissza, D-be s tökéletesen indul), menet közben mindíg tökéletesen vált, semmi hiba... váltóolaj csere megvolt, de nem komfortos ugyebár és nyilván a "gearbox faulty" sem véletlen :(
Már nem tudok semmire gondolni, mi okozhat ilyet, értelemszerűen valami érzékelő, ami melegedést érzékel... Valakinek ötlete van, mi lehet és hogy tudnám orvosolni ?
A tükörállító gombok előtt van a választó gomb, hogy melyik oldali tükröt akarod állítani. Azt a gombot hátrafelé húzva lehet a tükröket becsukni/kinyitni
Van egy 2010-es 207cc , 1.6-os benzines ,aminek most menet közben becsukódott mind a kettő visszapillantó tükre. és meg sem mozdul. Esetleg valakinek valami ötlete, hogy mit lehetne tenni. Előre is köszönöm a válaszotokat