hát igen, ennek az éremnek is két oldala van, egyrészről jó érzés lehet egy szép makulátlan tárgyban/hajóban gyönyörködni, másrészt meg mikor már a széltől is óvná az ember szinte, az egy bizonyos pont felett már szerintem elkezd a használhatóság kárára válni.
Ti általában szép,új dolgokat vesztek,érthető,ha óvjátok őket.Engem a kocsimnál sem érdekel különösebben,ha koszos,karcos,és itt-ott van rajta horpadás.Fék legyen rajta,és viszonylag takarékosan menjen.
Tegnap Érden láttam egy szép ribet,egy 580-as Grand Golden line-t,150-es Hondával.A tréleren állva hatalmasnak tűnt,az én kis 380-asom eltörpült mellette.Oda is szólt valamit az egyik pasi a másiknak a csónak méretével kapcsolatban,de nem értettem pontosan.Mindegy is,valakinek szép,új,nagy hajója van,másoknak pont az ellenkezője.Tény,hogy a Wiking eléggé pattog a hullámokon,rosszabb időben fedezékbe kell majd vonulnom,nem is lehet minden problémára felkészülni,de várom már a túrát.
Győr mellett talán egy órára raktam ki a sóderra a hajó orrát, és egy csomó, nem is sekély karc lett a testen, munka volt eltüntetni. Akkor gondolkodtam keelguardon, de aztán a görögök lebeszéltek róla: rontja a hajó viselkedését gyors haladáskor. A Dunán persze aligha lehet megoldani ezt máshogy ott, ahol nincs kikötő. Alumínium hajónak valószínűleg nem árt.
Idén a Dunán igazoltattak a rendőrök.A hajójukon járva hagyták a hasonló Suzukit.Az is baromi csendes volt(alapjáraton),szinte csak a hűtővíz csordogálását lehetett hallani.
Tavaly a horvátoknál a mellettem 5 méterrel kikötött riben ilyen volt, egyszer beindította a fazon a csendes falusi utca mellett, először azt hittem, lefulladt, vagy nem indult el. Aztán mikor nagyon füleltem rájöttem, hogy megy az csak a légyzümmögés is elnyomta a hangját alapjáraton, eszméletlen csöndes volt.
Jogos a felvetés. Itthon többnyire, ha jut idő vizre menni, pl délután 5 - 8 közt, rövid tavokat megyünk 5-15 km. Fankot húzni elég a 30 kb.
Adrián is elvagyok vele, kisebb távokon. Bár néha jól esik nagyobbnak kicsit tiporni (bérelteknek) 60-70 km/h, rákaptam az ízére.
Adrián juniusban azért kell majd néha sietni, mert terv szerint egyik nap Lopar -Losinj- Cres- krk felöl vissza, utvonalat akarunk menni, pár helyen strandolni, enni. Szeretnénk egy Sakarun irányt is menni másik nap. Falubeli barátomék gyakran mennek így, bele szokott férni egy napba. Legjobb az volna, ha szép nyugisan, ezeket egy nap helyett 3-4 nap alatt járhatnánk meg, mondjuk akkor valami kabinos kéne. Meg masik család😂 Rohanó világban valahogy az idő a legkevesebb sokszor, sajnos.
Milyen rekordok megdöntésére készültök? Azalatt a néhány esztendő alatt, amikor egyibőben volt csónakom és motorka is hozzá, nekem a vízen a 40 km/óra már felesleges rohanásnak tűnt.
Mégis hol, hová és minek, mi célból? Bármennyi pénzt sokkal egyszerűbb módon is el lehet égetni. szerintem
Nem mondom, hogy nem fordult meg a fejemben, hogy kéne egy könnyű test, de nem nagyon létezik csonthéjas ami könnyű is és 5 főt is befogad. Ha meg vennék egy ~200kg-os 4m+-os üvegszálast, lassabb lennék, mint a mostani csónakom...