Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dokeee Creative Commons License 2024.03.16 -2 1 65825

Kemény, de azért az is vicces, aki feltöltötte. 

https://tenyek.hu/video/az-autok-kozott-szaguldozott-a-rollerrel

még.mindig.én Creative Commons License 2024.03.14 0 0 65824

Csak sikerült rábeszélned őket? :)

Előzmény: korzo (65823)
korzo Creative Commons License 2024.03.14 0 0 65823

Csak a napló kedvéért: kijavult a cikk!

Az élet apró örömei :-)

Előzmény: korzo (65819)
dokeee Creative Commons License 2024.03.12 -2 0 65822

:)

Előzmény: tcaoe (65821)
tcaoe Creative Commons License 2024.03.12 0 0 65821

Nem gondolt nyolcezer lóerőre. Fordulatszámra gondolt.

Előzmény: még.mindig.én (65820)
még.mindig.én Creative Commons License 2024.03.12 0 1 65820
korzo Creative Commons License 2024.03.12 0 4 65819

"Még mindig az eredeti, csak erősen átdolgozva: a harmadik Disco"


Jeleztem a saját oldalán, meg a Speedzone-on is, hogy ez egy kettes. És amit elmondott, az is a kettesre igaz. Miközben elméletileg a hármasról beszélt/írt. Még reakció se jött, nemhogy korrigálás.
Tudom, naiv voltam. Mea culpa.

https://speedzone.hu/boldog-20-szulinapot-2004-esek/

dokeee Creative Commons License 2024.03.03 -4 0 65818

Nem menekülök.

Előzmény: aptohu (65814)
tcaoe Creative Commons License 2024.03.02 0 0 65817

Ok, de a Polgár-Tiszaújváros szakaszon mindig vannak a belsőben vonatozók, éjszaka is, Mezőkövesd és az M25 között sem ritka, hogy valaki kilencvennel baktat és valaki kilencvenöttel előzi, és ebből több is van azon a részen szinte mindig. Éjszaka viszont a teherautók bárhol előzhetnek, csak mivel vasárnapról van szó a kettőnk beszélgetésében, nyilván kevesen vannak. Az emelkedőt azért írtam, mert a két nagyon van három sáv, ahol bármikor előzhetnek, és ott feltűnő, hogy az önmagában mennyi idő. Szóval olyan ez, hogy lehet rá esélye, hogy egyszer megcsinálja, de ott sem tud annyival menni, hogy tutira ne kapjon büntetést, főleg, hogy már jó ideje ki is szednek időnként.

Előzmény: aptohu (65810)
tcaoe Creative Commons License 2024.03.02 0 0 65816

Ezt úgy tudod megcsinálni, ha folyamatosan 170 körül mész. Mert hát lesz olyan, hogy valaki már kint lesz, mire odaérsz, éjszaka meg teljesen biztos, hogy ki fognak jönni, akármennyire is tolod, mert egyrészt nehezebben ítélik meg a sebességet, másrészt meg alszanak. Tehát adódik a kérdés ismét, hogy ezt hogy lehet garantáltan büntetés nélkül megcsinálni.

Előzmény: fearfactoryüberalles (65812)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2024.03.02 0 0 65815

Nincs mit.

Előzmény: aptohu (65813)
aptohu Creative Commons License 2024.03.02 0 2 65814

Egyebkent mi elol menekulsz? 

Előzmény: dokeee (65811)
aptohu Creative Commons License 2024.03.02 0 1 65813

Koszi, hogy nem vagy baromallat. 

Előzmény: fearfactoryüberalles (65812)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2024.03.02 0 0 65812

Jogos, az a titok hogy nem mész 150 alá, ha kell, inkább gyorsítasz, nem várod meg, hogy kijöjjenek eléd 100-zzal szuszkások. Ehhez persze a többi közlekedő segítsége is kell. Erős autó kell meg olyan ami 200+nál is stabil, kényelmes. Na nem mintha én mennék itthun annyival bárhol közúton ;-)

Előzmény: aptohu (65810)
dokeee Creative Commons License 2024.03.02 -5 3 65811

Én 160-al szoktam menni, aki lassabban megy, béna, aki gyorsabban, ámokfutó :))

Előzmény: Lónyak (65809)
aptohu Creative Commons License 2024.03.02 0 0 65810

Gondolom azert mondta Pusztadobost, mert onnan meg nappal is kicsi a forgalom, az M35 majd az M30 becsatlakozasa utan erosodik. Kb. Gyongyosig van 200 km, addig meg emelkedo sincs, ahol teherautok elozik egymast kettovel, vasarnap hajnal 3-kor meg azok is alszanak inkabb. Gyongyos utan mar boogie van, szoval nem egyforma az a 200 km.

De meg egyszer mondom: specialis helyen es idoben lehetseges a 1,5 ora 200 km szurke zonaban (144 km/h) , de az esetek 95%-aban lehetetlen. 

Előzmény: tcaoe (65808)
Lónyak Creative Commons License 2024.03.02 0 0 65809

De miért nem 260-nal akkor már? Ha már bohóckodunk, csináljuk rendesen.

Előzmény: dokeee (65807)
tcaoe Creative Commons License 2024.03.02 0 1 65808

Hát hajnal háromkor lehet, de szombaton éjfél körül indulva a Miskolc (már a városon kívülről indulva, egyből kilencvenes úton) - Gödöllő (szintén a széle) 1 óra 15 percre szokott kijönni, és az csak 146 kilométer, de ennek egy része benne van az említett távban, akármelyik 200 kilométerrel számolunk is. Ez valós 147-et tartva a pályán, nyilván lassítva annál a pár előzésnél, ami ilyenkor van, ennyinél a védák még nem tényezők. Visszafelé is ugyanannyi szokott lenni. Ha sikerül megcsípni két teherautót az emelkedőn és az őket hárommal többel előző akárkit, akkor ez máris 3 perccel több. De speciális akadályok nélkül sincs meg a 120-as átlag sem, márpedig 200 kilométerhez másfél óra alatt 133 kell. De ma kipróbálom legfeljebb, hogy mennyit ad ki, ha 160-at tartok.

Előzmény: aptohu (65805)
dokeee Creative Commons License 2024.03.02 -4 0 65807

Nem erről van szó. Nem a teljes útra vonatkozó átlagról. Arról hogy egy elektromos autóval mész 250 km-t 160-al, másfél óra alatt, aztán keresel egy töltőt, ami ha mákod van éppen működik és üres.

Előzmény: Lónyak (65806)
Lónyak Creative Commons License 2024.03.02 0 1 65806

A lényeg hogy mikor az emberek jellemzően hosszú távot mennek (elektromos kocsival) az nappal történik, a nagy többségnél nyaralás céljából, ott meg a (háztól-házig) 100-as átlaghoz már elég keményen kell tolni (amit mondjuk nem szokás családdal a háta mögött egy jóérzésű embernek), szóval az a 200-250km inkább 2-3 óra között lesz valahol (pláne a népszerűbb irányokban, pl. M7), arról nem is beszélve hogy egy faszább (újabb, drágább) elektromos autó ennél jóval többet bír 130-nál is.

Előzmény: aptohu (65805)
aptohu Creative Commons License 2024.03.02 0 1 65805

Nem kell 170-re tenni a tempomatot, vasarnap hajnal 3-kor GPS szerint 144-gyel M3 Pusztadobos Budapest fele utjavitas nelkul hozhato a 1,5 ora alatt 200 km. Ebben lenyegeben minden benne van, amit irt.

Az mas kerdes, hogy ez egy extrem eset, nem kiindulopont semmilyen igazolasra, mert nappal ugyanez lehetetlen. 

Előzmény: tcaoe (65804)
tcaoe Creative Commons License 2024.03.02 0 1 65804

Ehhez hétvégén éjszaka 170-re kell tenni a tempomatot. Nappal kamionstop nélkül nem tudom, de valszeg 190 körülre.  Abból hogy lesz meg biztosan a bünti nélküli rész?

Előzmény: fearfactoryüberalles (65802)
Hooshee Creative Commons License 2024.03.02 -1 1 65803

Ja, ha bztos vagy benne, az más :-D

Előzmény: Panzerbear (65781)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2024.03.02 0 0 65802

Ésszel (a többit tudod) pl. nem csúcsidőben, meg pályakarbantartáskor, M3 Pusztadobos-Bp. 283 km, ebből én lehoznék 1.5 óra alatt min. 200 km-t simán-bünti nélkül. De fárasztóbb, mint 120-al szüttyögni, meg a kocsi is erősebben kajál.

Előzmény: Panzerbear (65792)
rfc Creative Commons License 2024.03.02 -1 1 65801

Ha 2 helyett 3-at adok el, az is 50%-os növekedés. Hangzatos százalékok mazsolázása helyett az abszolút számokat nézd.

Előzmény: Panzerbear (65793)
mica-r Creative Commons License 2024.03.02 -1 1 65800

Azt közöltem, hogy az általad közölt adat erősen csökken. Szóval nem olyan hasznos mérési adat. 

Előzmény: Panzerbear (65799)
Panzerbear Creative Commons License 2024.03.02 -2 0 65799

Mert az 500-at valaki kudarckánt szerette volna eladni?

vagy mit is szerettél volna közölni?

 

Előzmény: mica-r (65796)
dokeee Creative Commons License 2024.03.02 -3 0 65798

Ahol drága az autópálya :)

Előzmény: Lónyak (65797)
Lónyak Creative Commons License 2024.03.02 0 2 65797

Hol, mikor tudsz másfél óra alatt 200-250 km-t menni? Nekem Haveromnak nappal, forgalomban kb. 110-es átlaghoz 160-as utazóra van szüksége. (Hosszú távon, nyáron, nappal)

Előzmény: dokeee (65788)
mica-r Creative Commons License 2024.03.02 -1 2 65796

Az 500-at sem!

Előzmény: Panzerbear (65795)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!