Jajj, dehogy. Sem a gyártás, sem az eladás nem egyenletes, így ezt nem is így kell nézni. Simán lehet hogy egy gyártósori átállás, karbantartás miatt előre termeltek vagy egy két elmaradt, megkésett hajójárat miatt a két érték pont az említett időszakban 50.000 autóval, vagyis tíz napos termeléssel eltértek egymástól...nagy dolog...
Nem tudok mást írni, sajnos megérdemelnének, egy jókora büntetést és jövőbeli kamuzás korlátozást is.
Akkor is, ha Musk valóban jól ért a memetikus manipulációkhoz. (lefordítva parasztvakításhoz) Ami az egyik kutatási területem. Lehet csak pályát tévesztett? Vallási vezetőnek, vagy politikusnak kellett volna lennie?
Igen, ez semmi mást nem jelent mint hogy kb 50.000 autó éppen valamilyen kiszállítási, tárolási folyamatban volt a vizsgált időszakban, mint ahogy valószínűleg minden más időszakban is ennyi van éppen valami gyárudvaron, logisztikai parkban, kamionon, vonaton, hajón, műszaki átvizsgálásra várva, vagy éppen valami szalonban kiállítva....Nem ugyan az az 50.000 mindig ugyan azon a vonaton, hajón, tároló parkban, hanem megy el belőle napi pár ezer, meg jön hozzá napi pár ezer...máshogy nem is lehetne, nincs ebben semmi meglepő, vagy új...
1,85 millió autót gyártott a tesla 2023-ban 50.000 autó az tíz napos gyártási kapacitásuk
Nem kicsit félrevezető / megtévesztő, vagy arra alkalmas fogalmazások, még a Tesla hivatalos oldalán is. Akkor is, ha később, meg kisbetűvel részletezik, hogy mese az egész.
Még napjainkban is, pedig kaptak már jó pár hatósági figyelmeztetést. Meg pert, meg büntetést érte.
Igen, az autóknak napokba, hetekbe telik a kiszállítása, átvétele. Viszont mint mondtam tavaly 50 ezer autóval kevesebbet adtak el éves szinten, mint amit legyártottak. Ez azt jelenti, hogy készleten van, ezt idén q1-ben ki tudják szállítani, innen indulunk. Ha q1-ben legyártottak 430 ezer autót és eladtak 380 ezret, akkor már 100 ezer autó van készleten. Tudsz követni? Minimum annyit el kellett volna adni, amennyit gyártottak.
Ha tudnál mutatni egyetlen embert akinek ÚGY ADTÁK EL az autóját, hogy az FULLLL önvezető akkor igazad is lehetne. Ezek hiányában csak ostoba böfögés.
Láthatóan fogalmad sincs a működéséről sem.
Mellesleg a fenti kritérium ELLENKEZŐJÉRŐL néhány másodpercenként kap figyelmeztetést is a sofőr. Pittyog, hogy fogd meg a kormányt mert a te sarad ha balhé van.
Elemezd inkább az "AUTOmobil" kifejezést.
Képzeld az összes kocsit ezen a néven árulják és hát egyik sem megy magától.
Hülyeségen lovagolsz, így sose nyered meg az 1millió fontos feltalálói djíat, vagy mi a szart.
A világ minden részén vannak ilyen parkolók, ahol autók ezrei, tízezrei várják, a rájuk váró procedurákat, mint szállítás, vizsgálatok, takarítás, műszaki vizsgák, stb.
Évente 300.000 autót mosnak le és kontrollálnak át itt. Mert ugye az is a pakliban van, hogy szállítás közben fóliákkal vannak leragasztva, vastag viaszréteg van rájukfújva, stb. ùgy nem lehet kiszállítani...
Nem marad a nyakukon. Egyszerüen köztes tárolásról van szó, ami teljesen normális az autóiparban. Nem úgy müködik, hogy egyesével a gyártósorról viszik öket megrendelőkhöz, hanem ezer ok miatt, több helyen is tárolják öket. Mert szállításra várnak (vonat, hajó), mert egy új motorváltozat, vagy biztonsági extra miatt egy típusvizsgára várnak. Tele van Európa ilyen kisebb nagyobb köztes tárolókkal. Én jelenleg Münchenből szállítok autókat Olaszországba. Napi 6-8 vonatnyit. Az önmagában napi 1000 darab fölött van. Ezek egy része olasz piacra megy, a másik meg gyűlik valamelyik kikötőbe, amíg megjönnek értük a hajók...Logisztikailag nem lehetséges, hogy ezek az autók egyből a gyártósorról azonnal a megrendelőhöz kerüljenek, legyen az egy országos importőr, vagy egy megrendelő
Ha ki tudod zarni az osszes szandekosan szabalytalankodo vagy tartosan szabalytalanul viselkedo tenyezot, vagy a szabalyosan viselkedo, de viselkedesevel a rendszer mukodeset szandekosan es tartosan megzavarni akaro tenyezot.
Ha nem tudod kizarni, akkor teljesen ertelmetlen probalkozni az onvezeto jarmuvek forgalomba engedesevel.
De ha mindig az ember a felelős, akkor miért van kikapcsolás meg bekapcsolás a rendszerben? Miért van az, hogy önállóan elvezet ezer kilométereket, de véletlenül a balesetnél sosincs bekapcsolva?