Nekem a 3-as 4-es síkjánál akadt egy kicsit, de ezt egyik szervízkor jeleztem, és állítottak rajta. (igaz egy másik szervízben azt mondták ez ilyen). Lehet a jelenség nem teljesen azonos, de a szervízek hozzáértése és hozzállása sem feltétlenül azonos (még a jó szervízben sem azonos két szerelő esetében egy-egy probléma megitélése tapasztalaton szerint)
Még a 3. év gar.lejárta előtt vetettem fel ezt a dolgot a Mazdánál. Szervíz vezető ui idős autóját ajánlotta fel, hogy próbáljam ki. Mentem vele egy kört a városban és pontosan ezt tapasztaltam. Tehát az ő autójának váltója is "koccolt". Azt mondta ez teljesen jó, ilyen a váltó. Jelenleg is alkalmanként 3. fokozatba, ritkán 5-be kapcsolva vissza kell húznom az akadás miatt és megismétlem a váltást...
egy 2011-es Mazda 3-ban szeretnék fékpofákat cserélni. Ha jól látom, akkor a féknyerget két imbuszkulcsos csavar tartja (amin csúszkál a nyereg). Ezek vannak lefedve kis műanyag dugókkal.
Mekkora imbuszkulcs kell ehhez pontosan? Mintha az én készletemben nem lenne ilyen....
Tipp1:csomagtér fedelének nyitásakor a világítás bekapcsol.Ennek kapcsolója,érzékelő működik? (elalszik a cs.tér lámpa?)Tipp2:belső világítás kapcsolójának egyik állásában a mennyezetlámpa az ajtók nyitásakor kigyullad.Nyomógomb v. érzékelő?
Hogy te mit hallasz az autódban, azt én nem tudom. Én csak egy lehetséges példát mondtam a ventilátorra. Ha digitális klíma van a kocsiban, akkor az nem csak bekapcsolt klímával szabályoz, hanem kikapcsoltnál is, mivel a fűtést is szabályozza. Ezért mérni kell a belső hőmérsékletet.
Ezt még értem,de melyik autónál mérik és miért a belső hőmérsékletet?Kikapcsolt klimánál,természetesen.Esetemben egy 2011-es Mazda 2-ről van szó,gyujtás után állandóan hallok egy hangot a műszerfal felől,álló és járó motornál egyaránt.De ez nem a fűtő-hűtő ventillátor,annál sokkal halkabb.Lehet,hogy örökké megy egy kis motor,hidegben és melegben,esőben és szélben egyaránt,akár akarom klimatizálni a fülkét,akár nem?
Erről írhatnál bővebben,mi ebben a logika?Ha a belső hőmérséklet nő,-mint nyáron általában mindig-akkor mi indul el?Ha a hűtő-fűtő-szellőztető ventillátort lekapcsolod,az áll.Akkor mi az,ami forog a gyujtás bekapcsolásakor?
Ez még a skyactive előtti generáció? Mert az is '14-ben jött ki, de abban nem fúj semmi. Nyilván valami venti, vagy forgó alkatrész, a rácsok is a szellőzés javítására vannak. Tervezett dolog, tehát úgy van jól ahogy van, felhasználói szempontból nem tökéletesen mindegy hogy mi az?
Van egy 2014es 3asom és olyat csinál h ha a gyujtást ráadom akkor valami ventillátor szerű hang jön valahonnan a műszerfal felől pedig a légbefuvás kikapcsolva.... Találkozott valaki ilyesmivel,mi lehet ez? Köszönöm előre is a segitséget...
2015. Challanhe-ben ezt a voice-t nem találtam. A beállításokban csak a nyelvet találtam meg. Az nem lehet hogy a top felszereltség okán van nálad ilyen lehetőség? Egy-két fotót tudnál betenni arról, hol van ez a voice a beállításokban.
A defekt javítóval szerelt változatnál, (2015 Challange) befér egy mankókerék, ha kivesszük a műanyagot meg a többi cuccot? A "beférést" úgy értem hogy a csomagtartó padlószőnyegét nem nyomja fel. A választ előre is köszönöm.
Valaki próbálta ezeket milyen minőséget képviselnek? A kamera képe például, meg a vonalak mennyire egyeznek a valós távolságokkal? Bár azt lehet hogy a Mazda szoftvere teszi rá a képre.