Egyáltalán legális forrásból származik a kártya?Az autóval együtt,a szalonban kaptad? Vagy esetleg,ahogy írtad,"nem teljesen legális" úton szerezted?Nekem ugyan nincs se legális,se illegális,de hallottam feketén forgalmazott kártyákról,és az azokkal kapcsolatban felmerülő hibákról is,ezek jellemzően legkésőbb a frissítéskor szoktak felbukkanni.De ennyire elszáltak az árak?270 ezer?Pár éve szalonban 160 ezerért kinálták,már akkkor sem kellett senkinek,AA/CP jobb megoldás,és költségkimélőbb is.
Kérdés: működik e a navigáció most? Szerintem működnie kell.
Ha igen, próbálkozz a fentiek szerinti frissítés alkalmazásával.
Ha nem, akkor javaslom, hogy ballagj el egy Mazda márkakereskedésbe és hivatkozz arra, hogy a leírások szerint végrehajtottál mindent, de ez lett az eredménye.
Akkor sem reális hogy 270 ezer egy új kártya ára egy alig 14 hónapos autóhoz, aminél a kártya a gyári alkalmazás hibájából lett rossz. Ezért gondoltam, hogy kishazánkban vannak még emberek akik az ilyen helyzetekre kiskapukat találtak és nem feltétlenül kell egy utángyártott kártyát vennem.
Mert a kártya problémákra nem vonatkozik a 3 éves garancia, ezt a kört már lefutottam. Ezért kérdezem, hátha van valamilyen nem teljesen legális megoldás erre...
Ha a kártya másolgatásával megoldható lenne a dolog,akkor a védelem kuka,kis hazánkban és a környéken összesen egy drb IGo-ra épülő navigációs kártyát tudtak volna eladni,ezt azért jobban védik.
Ha gyári az SD kártya,és 2022-es az autó,nem tudod garanciában intézni? Miért kellene utángyártott kártyát venni?Bocs,ha naív a kérdés,de nekem ugyan nincs benne navi,(kártya),ezért nem ismerem a szabályokat,de két éves autónál a frissítésnek talán menni kéne,nem?
Mazda 3 G150 2022-es évjáratú kocsim van. A Mazda Toolbox alkalmazással akartam volna a navigációt frissíteni, de 94%-nál megakadt, a backup-ot sem csinálta meg, így helyreállítani sem tudom a korábbi változatot.
Van rá valamilyen egyszerűbb megoldás az utángyártott SD kártya vásárlása helyett?
Lehet esetleg másik ugyanilyen autó navijának az image-ét lementeni és a kártyára másolni?
Elnézést a noob kérdés miatt, végig böngésztem sok külföldi oldalt is és sok ellentmondásos véleményt láttam.
Ha itt lejjebb körülnézel a fórumon, néhány évvel ezelőtt sokat dicsértük a típust. Én 6 éves korában adtam el, sajnálom a mai napig, nagyon megbízható volt. Viszont nem tudom, hogy később jönnek-e ki rajta hibák, arra tippelek, hogy nem.
Mazda 3 BM vásárláson gondolkodom, és szeretnék tanácsot kérni, hogy van-e olyan dolog amire érdemes figyelnem.
Szedánban gondolkodok, kézi váltóval, és csak benzinesben, mert a dízelekről nem sok jót hallani. Mindennapi használatban lenne kb. 14-1500 km havi futással kb. 80% országút.
Ha feltételezzük,hogy csak az olajnyomást érzékelő gomba hibásodott meg,vagyis a riasztás téves,nincs magyarázat a teljesítmény csökkenésére.Ha viszont tényleg az olajnyomás csökkenése,megszűnése a hibajelzést kiváltó ok,akkor füllel,fenékkel is baj van,mert egy kezdődő csapágyasság rövid idő alatt súlyossá válik,ennek nem meghallásához sokszorosan szőke nőnek kell lenni.Habár vannak véletlenek,előfordulhat,hogy a téves riasztás hatására az ECU korlátozza a teljesítményt,de ennek azért kisebb a valószínűsége.
Mivel a második kérdésre nem tudsz válaszolni,a szoftver frissítés közbeni meghibásodása kizárható.Azt gondolom,hogy a hiba lehet hardver és szoftver eredetű is,én kivenném a fejegységet,csatlakozókat megvizsgálnám,le-fel csatlakoztatnám,előfordult már KH is,ha nincs vátozás,körülnéznék a botkormány környékén,lehet,hogy az első gondolatod a megoldás,beragadt gomb. De ez nem az a tipikus egyszerűen elhárítható,tuti tippelhető hiba.Ha kivetted,visszaraktad a cuccot,és nincs változás térjünk vissza rá.
Előzménye nem volt, az akkuval sem. Egyik reggel elutaztak az autóval a rokonokhoz, majd mikor jöttek volna haza elkezdte csinálni. Gyújtásra tesszük az autót, vagy elindítjuk, akkor megjeleni a mazda logó, utána nem lehet csinálni semmit a vezérlővel, még rádió adót sem tudsz váltani, mert egy- két gombnyomás után magától visszalép, vagy kilép a rádióból, vissza a navigációhoz. A navigációban ide- oda ugrál, keresés, majd útvonal, majd a térképen mintha az ember húzná az úját. Ezek a tünetek. Autó leáll, újraindít , és ugyan ezt csinálja.
Ahogy említettem akku probléma nem volt, a másik kérdésre nem tudok válaszolni, hogyan tudjuk ezt frissíteni?
Sziasztok! 2015-ös Mazda 3-nál olyan hiba merült fel, mintha beragadt volna egy gomb a vezérlőn és csipog, meg ugrál a kijelzőn magától. Mi lehet a baj?
Sziasztok! Mazda 3 1.6 benzin 105 le Z6 kóddal 2012-es autóban a motor leginkább alapjáraton és alacsony fordulaton tarakirozik és a kipufogóban is ez halható.Volt mothiba jelzés a 4. hengernél égéskimaradás coddal.Új trafó és gyertya csere után nincs hibajelzés de a motor ugyanúgy hátul bele püffög és tarakirozik.Merre induljak tovább MAZDÁSOK?
Olyan kérdésem lenne, hogy a 2006 Mazda 3 BK-nál hol lehet kikapcsolni az utas oldali légzsákot, ha ki lehet egyáltalán kapcsolni? Ha nem lehet kikapcsolni utólag lehet ilyen kapcsolót bele szerelni?