Lehet hogy ez történhetett,elromlott és nem gyári került bele,ezt tudom valahogy ellenőrizni anélkül hogy teljesen lebontanám a lökhárítót?Mondjuk számomra kicsit furcsa(autófényzőként)hogy az autó fekete,igaz hogy a szenzorok is feketék de nem fényezett csak sima mattfekete,bár ez még nem bizonyíték de a vw fényezni szokta őket.
A 3kW-osak pumpáján porlik a csatlakozó mert állandó +12V van rajta. Az 5kW-osnál ezt megszüntették, az nem hullik le. Ennek állandó testje van és a pozitívot kapcsolgatja a kályha.
Nem tudom mit jelentenek ezek a kályha elnevezések, én csak a bódék kályháit ismerem.
Az Mk1-ben D3WZ, az Mk2-ben D5WZ, valamikor 2004 után D5Z-F. A gyárilag állófűtésesben D5WS kályhák voltak.
Egyik sem a tartósság mintapéldánya, leginkább az -F típus sikerült gyalázatosra.
Ha a komplett kompakt kályhát teszed bele, akkor csak a diagszálat kell behúzni, az nincs benne az autó kötegében.
Illetve, ha állófűtésesre csinálod, akkor annak a drótját is.
Szia Laci!Ismét segítségért fordulok hozzád.(passat B7)A tolatóradar csinál olyat hogy jelez,ami érdekes hogy akkor is jelez mikor már nem kéne,tehát menet közben is jelzi mintha lenne ott valami,a múltkor a baloldali jelzett ma az egyik középső,ami még érdekes hogy ha megtörlöm(mert ilyen ganés esős havas időben csinálja)akkor utána rendben működik.Szenzor hiba lenne?Nem gondolnám a hülye felyemmel hogy ez normális,bár az is érdekes hogy ha megtörlöm akkor meg jó.
Hello ,kérdeznêm nem e tudja valaki eszt a hibát ?ford galaxy 2001 évj. 1.9 tdi 85 kw. Az tachométer ugrálva megy a fordulat mérő sem mutat jól,a motor erő alacsonyabb a szokotnál, és a fogyasztás is magassab.
Üdv tetőablak beázással küzdök valószínű hogy a gumi tömítés öregedett el de nem találtam sehol sem neten.Hol kaphatnék hozzá vagy beszéljek szélvédőssel?
A rádió két tápot kell kapjon. Az egyik állandó, mert enélkül mindig elfelejtene minden beállítást. A másik a kapcsolt (gyújtás/ACC), ez működteti ha benne a kulcs. Megeshet, hogy van a rádiónak olyan funkciója (szokott lenni) amivel bekapcsolható a kapcsolt áram nélkül is. Vagy ezt kapcsoltad be, vagy úgy hibásodott meg hogy ez működik.
Vagy valami más.... :) :P
Ha androidos, áramtalanítsd le teljesen pár órára, hátha magához tér. (mint a telefonok újraindítás után)
Sziasztok. Apró elektromos probléma. Sharan 2L Dízel 2009 bár szerintem jelen pillanatban ez irreleváns. Szóval 3 éve vettem bele egy kínai fejet (occó de érintőképernyős, működik) bár ez sem annyira fontos :D
Na bekötöttem a helyére úgy (szándékosan) hogy csak és kizárólag akkor kapjon áramot ha gyújtáson van. Megelőzendő az akku lemerítését a kici kínai rendszer random önműködésével. Ez működött is az elmúlt 3 évben. Erre ma (mikor máskor, ha reggel -5 fok volt) meló után nyitom az autót és a kici kínai modul vígan keresi a rádióállomásokat. Hol a bántba kapott feszültséget? Mit építettek a pici kínai kezek át? Na jó ez is vicc. De honnan kap ampert?????? Most éppen kihúzam a biztosítékpanelen a biztit, biztos ami biztos :) Szóval, a rádió honnan kap áramot? Közvetlen a gyújtáskapcsolóról? (gyújtáskapcsoló hibásodott meg) vagy valami relén keresztül ami a kulcs elfordítása után kap áramot és most leragadt?!!? Köszi !! Jó lenne mihamarabb újra hallgatni a szörnyű hangszíneket a torzított és szűretlen kimeneteken :D :D :D
Ötlet? Váltsd át átlagfogyasztásra és akkor nem fog zavarni, hogy mennyi a pillanatnyi. Mi értelme azt folyamatosan nézegetni? Akkor kezdj aggódni ha tankolni is jelentősen többet kell.
Szia 409 ! Hétfőn reggelre volt -6 fok, azóta az pillanatnyi fogyasztásom fel megy 30 liter felé , elinduláskor , és nem huzatom, már 2-es be 25 körül van! De eddig nem volt ilyen sok!!! 5-dikbe ilyen 5,2 körül, mint eddig is!! Tanácstalan vagyok hogy mi lett vele!! 2002 év járatu galaxy! Van valami ötleted????
Üdvözlök minden fórumozót segítségre lenne szügségem a következö dologban.Szeretnék megvenni egy lejárt műszakis, motorhibás ideiglenesen forgalomból kivont autót van-e valakinek a papírozásban tapasztalata? Természetesen nevemre szeretném íratni és javítás után leműszakiztatni.