Vak vagyok.. Megkérdem miért lett kivonva. E36 20i mennyivel lenne élhetőbb megoldás? Ma láttam egy E34 TDS-t a Spar parkolóban iszonyat szar állapotban de én csak ott álltam és néztem olyan ritkán látni ilyet. Feleség első kérdése hogy "Erre akarod lecserélni az Audit??" Hát mondom izé ja ilyesmire kicsit szebbre légyszineöljmeg
Kértem alváz számot de nem válaszol az eladó.. És igen vasblokk kéne szóval a másik opció az E36 bizonyos darabjai. Kérdés hogy itt jászik a B20 vagy nem.
Az M50 mellett erős érv, hogy vasblokkos motor, sokat elbír, az E46 M3 CSL-lel bezárólag az összes M3 motorja az M50 vasöntvényből készült. Az E34 1990-től csak M50-nel készült, volt sima, és később szívó oldali vanosos. Alublokkot nem kapott.
Valahogy 1996-tól az M52 és M54 már alublokk volt (20i, 23i, 28i, és 20i, 25i, 30i), de az nem volt E34-ben.
E46 most a hülyegyerek autó szóval ez nem igazán játszik. Ha már M54 akkor E39. De ha az M54 és M52 nem jó akkor M50. Ezen az úton jutottam el az E34-hez mivel a motor jó benne. De mivel az E34 terv megbukni látszik akkor M50 = E36? 320i? Gondolom a közelében sincs a minőség/kényelem egy 5-ös szériához képest de legalabb a motor nem alufóliából van.. És kezd kijönni a boyracer kategóriából. Még éppen válogatni is lehet 1.5 körül.
Lehehet, de ekkora összegből azt sem lehet venni, úgyhogy nem releváns. Az M52B28 szerintem is sokkal tartósabb motor, mégis jóval keresettebbek a 30i-k.
Az E46 M54-es benzinmotorja egy rakás szar. Ha szétszedik a motort, nem tudhatod, hogy le lehet-e húzni előírt nyomatékra a hengerfejcsavarokat, jön ki a menet a blokkból. Ha tőcsavarozol, akkor meg reped a blokk, és fogy a víz, annyira vékonyra van hagyva.
Volt M54 30i motoros E46-unk, 10 éve eladtuk, rakás szar lett, gyűrűzni kellett volna, de nem vágtunk bele, nehogy motorcsere legyen a hengerfej miatt, eladtuk a francba, azóta csak ... nem írom le, még összeveszünk. :)
Igen valamiért más account van az asztali gépen. Fixed. Igazából a napi 5km ingázás a tuti de ezen felül még városi rohangálás is lehet meg országúti utak 80km 2 hetente. Jójó ha nagyon kell akkor egy 6 órás meeting után este 11kor végezve hazafelé a munkából tehetek egy nagyobb kerülőt városon kívül ha kell :) Autópálya viszont közel 0. Értem én és jogos is hogy nem erre való az autó de van más ami ad valami hasonló élményt? Az élet rövid és nem lehet mindig racionális döntéseket hozni ahogy amúgy azt teszem 30 évesen apaként és férj teljes munkaidős állás mellet.
Fogalmam sincs mivel nem mentem bele a dologba ennyiért. 3M körül lett volna a vége magyar papírral és kötelező szervizzel és ez nem ér annyit szerintem. A barátok és a család is próbál lebeszélni hogy csak nem kéne venni egy 30 éves BMW-t sőt még én magam is próbálom de nem megy alternatíva meg mi lehet rá? 100-as Auditkat nézegetem még 2.3-as motorral de ugyan ilyen beteg ló lehet mint amit most kutatok minden kő alatt..
Amugy ilyen keves 25i van vagy csak eladot nem talalni? Lassan 2 honapja kutatok de eddig egyik se volt meg arra sem melto hogy elmenjek megnezni. Se olcso se draga nincs.
Sportlégszűrővel az a baj, hogy rendszeres karbantartást igényel, különben nem ér semmit, és szétkopik a motor belülről. Érdemes lehet a gumicső bilincsét lelazítani, levenni, és benyúlni a szívósorba, hogy hány kiló olajos homok van bent lerakódva.
Esetleges vásárlás esetén az első dolog, amit ki kell dobni az autóból.
A bal oldali csomagtérzsanérnál mennek be a vezetékek a csomagtérajtóba, mindig ott törnek meg a vezetékek, azt a szakaszt kell - nem összeforrasztgatni, hanem a kb. 20-30 cm-es szakaszt kicserélni új vezetékekre.