Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rumcice Creative Commons License 2023.06.01 0 0 225380

Amíg ki van vonva a forgalomból, nem kell rá kgfb-t és gépjárműadót fizetni.

Előzmény: sosomgyi (225379)
sosomgyi Creative Commons License 2023.06.01 0 0 225379

Vak vagyok.. Megkérdem miért lett kivonva. E36 20i mennyivel lenne élhetőbb megoldás? Ma láttam egy E34 TDS-t a Spar parkolóban iszonyat szar állapotban de én csak ott álltam és néztem olyan ritkán látni ilyet. Feleség első kérdése hogy "Erre akarod lecserélni az Audit??" Hát mondom izé ja ilyesmire kicsit szebbre légyszineöljmeg

Előzmény: Rumcice (225378)
Rumcice Creative Commons License 2023.06.01 0 0 225378

Ott van a napfénytető. A 2. képen látszik. De mindig fényezett, nem létezett üvegtető, ezért nehéz észrevenni, de a kerete jól látszik.

 

Ellenben a sportülések helyett komfort ülések vannak benne, azt kirabolták belőle.

 

Utólagos Shadow Line az autó, nincsenek rajta krómlécek, hanem feketék. Nekem bejön, a Sterling Silber ezüstnek jól áll. :)

Előzmény: sosomgyi (225376)
sosomgyi Creative Commons License 2023.06.01 0 0 225377

Itt egy friss darab is.. :D

sosomgyi Creative Commons License 2023.06.01 0 0 225376

Jogos. Megnéztem bár elég szarul látszik a szám. Elvileg lennei kéne napfénytetőnek de nincs. És január óta ki van vonva a forgalombol.

 

wbahd51050bg60302

Előzmény: Rumcice (225375)
Rumcice Creative Commons License 2023.06.01 0 0 225375

Rendszám alapján nézted a JSZP-n? Ha volt eredetvizsga, van alvázszám.

Előzmény: sosomgyi (225374)
sosomgyi Creative Commons License 2023.06.01 0 0 225374

Kértem alváz számot de nem válaszol az eladó.. És igen vasblokk kéne szóval a másik opció az E36 bizonyos darabjai. Kérdés hogy itt jászik a B20 vagy nem.

Előzmény: Rumcice (225373)
Rumcice Creative Commons License 2023.06.01 0 0 225373

Az M50 mellett erős érv, hogy vasblokkos motor, sokat elbír, az E46 M3 CSL-lel bezárólag az összes M3 motorja az M50 vasöntvényből készült. Az E34 1990-től csak M50-nel készült, volt sima, és később szívó oldali vanosos. Alublokkot nem kapott.

 

Valahogy 1996-tól az M52 és M54 már alublokk volt (20i, 23i, 28i, és 20i, 25i, 30i), de az nem volt E34-ben.

 

 

Ezzel mi is volt?

 

https://www.facebook.com/marketplace/item/1221499312062190/

Előzmény: sosomgyi (225372)
sosomgyi Creative Commons License 2023.06.01 0 0 225372

E46 most a hülyegyerek autó szóval ez nem igazán játszik. Ha már M54 akkor E39. De ha az M54 és M52 nem jó akkor M50. Ezen az úton jutottam el az E34-hez mivel a motor jó benne. De mivel az E34 terv megbukni látszik akkor M50 = E36? 320i? Gondolom a közelében sincs a minőség/kényelem egy 5-ös szériához képest de legalabb a motor nem alufóliából van.. És kezd kijönni a boyracer kategóriából. Még éppen válogatni is lehet 1.5 körül. 

Wineiel Creative Commons License 2023.06.01 0 0 225371

Lehehet, de ekkora összegből azt sem lehet venni, úgyhogy nem releváns. Az M52B28 szerintem is sokkal tartósabb motor, mégis jóval keresettebbek a 30i-k.

Előzmény: Rumcice (225369)
balabmw Creative Commons License 2023.06.01 0 0 225370

Az igazat megvallva el is felejtettem, hogy csak kizárólag 25i-t akar. 318i vagy 320d-re gondoltam.

De hamarosan ő is el fogja felejteni és rájön, hogy ~30 éves BMW-nél állapotot veszünk.

Előzmény: Rumcice (225369)
Rumcice Creative Commons License 2023.06.01 0 0 225369

Az E46 M54-es benzinmotorja egy rakás szar. Ha szétszedik a motort, nem tudhatod, hogy le lehet-e húzni előírt nyomatékra a hengerfejcsavarokat, jön ki a menet a blokkból. Ha tőcsavarozol, akkor meg reped a blokk, és fogy a víz, annyira vékonyra van hagyva.

 

Volt M54 30i motoros E46-unk, 10 éve eladtuk, rakás szar lett, gyűrűzni kellett volna, de nem vágtunk bele, nehogy motorcsere legyen a hengerfej miatt, eladtuk a francba, azóta csak ... nem írom le, még összeveszünk. :)

Előzmény: balabmw (225368)
balabmw Creative Commons License 2023.06.01 0 0 225368

E34/E32-ből 2 kategória lmaradt szerintem:

1. elhasználták és már nem létezik

2. vigyáztak rá,keveset mentek vele és nem adják el, mert 30 éves létére olyan élményt ad az újabb műanyag szarokkal szemben. Ha mégis, akkor drágán.

 

Napi 5km ingázásra E46-ot vegyél,az tartósan tudja.

Előzmény: sosomgyi (225362)
sosomgyi Creative Commons License 2023.05.31 0 0 225367

Igen valamiért más account van az asztali gépen. Fixed. Igazából a napi 5km ingázás a tuti de ezen felül még városi rohangálás is lehet meg országúti utak 80km 2 hetente. Jójó ha nagyon kell akkor egy 6 órás meeting után este 11kor végezve hazafelé a munkából tehetek egy nagyobb kerülőt városon kívül ha kell :) Autópálya viszont közel 0. Értem én és jogos is hogy nem erre való az autó de van más ami ad valami hasonló élményt? Az élet rövid és nem lehet mindig racionális döntéseket hozni ahogy amúgy azt teszem 30 évesen apaként és férj teljes munkaidős állás mellet. 

Előzmény: Stratonicus84 (225366)
Stratonicus84 Creative Commons License 2023.05.31 0 0 225366

Sosomgyi második nickje vagy?

 

Továbbra sem tartom jó ötletnek az E34 napi 5 km ingázásra való megvételét, de már nagyon drukkolok, hogy rálelj az autódra. :)

Előzmény: ersiklaszlo (225365)
ersiklaszlo Creative Commons License 2023.05.31 0 0 225365

Fogalmam sincs mivel nem mentem bele a dologba ennyiért. 3M körül lett volna a vége magyar papírral és kötelező szervizzel és ez nem ér annyit szerintem. A barátok és a család is próbál lebeszélni hogy csak nem kéne venni egy 30 éves BMW-t sőt még én magam is próbálom de nem megy alternatíva meg mi lehet rá? 100-as Auditkat nézegetem még 2.3-as motorral de ugyan ilyen beteg ló lehet mint amit most kutatok minden kő alatt..

Előzmény: Rumcice (225364)
Rumcice Creative Commons License 2023.05.31 0 0 225364

Messziről szép az autó, de tulajdonképpen mit mondtak, mégis mi a frászt csináltak a beltérrel?

 

Lopott volt az autó, sürgősen ki kellett szedni a riasztót vagy az immót?

 

Túlságosan ültetve van, az első lököst nem látom gyárinak, de mintha egy M-es hátsó szárnyat látnék hátul és egy ritka 3. féklámpát a kalaptartón.

Előzmény: sosomgyi (225363)
sosomgyi Creative Commons License 2023.05.31 0 0 225363

Na jo hazudok lett volna 1 spanyol papiros 2.5M-ert.. Szetcseszett belterrel. De amugy jol nez ki de nem ennyiert szerintem.

 

Előzmény: sosomgyi (225362)
sosomgyi Creative Commons License 2023.05.31 0 0 225362

Amugy ilyen keves 25i van vagy csak eladot nem talalni? Lassan 2 honapja kutatok de eddig egyik se volt meg arra sem melto hogy elmenjek megnezni. Se olcso se draga nincs.

Rumcice Creative Commons License 2023.05.29 0 0 225361

Lemaradt, hogy a gyújtótrafók...

Előzmény: Rumcice (225359)
Stratonicus84 Creative Commons License 2023.05.29 0 0 225360

Súlycsökkentés :)

Előzmény: von Tom 71 (225358)
Rumcice Creative Commons License 2023.05.29 0 0 225359

Van olyan urban legend, ami vagy igaz, vagy sem, hogy burkolat nélkül van hűtésük, és nem mennek tönkre...

Előzmény: von Tom 71 (225358)
von Tom 71 Creative Commons License 2023.05.29 0 0 225358

Az ablakmosó tartályból ítélve, földúton használják... soha nem értettem, hova tűnik a motortakaró burkolat.

Előzmény: Rumcice (225357)
Rumcice Creative Commons License 2023.05.26 0 0 225357

Vanosos motor, 92.09 utáni.

 

Sportlégszűrővel az a baj, hogy rendszeres karbantartást igényel, különben nem ér semmit, és szétkopik a motor belülről. Érdemes lehet a gumicső bilincsét lelazítani, levenni, és benyúlni a szívósorba, hogy hány kiló olajos homok van bent lerakódva.

 

Esetleges vásárlás esetén az első dolog, amit ki kell dobni az autóból.

Előzmény: sosomgyi (225356)
sosomgyi Creative Commons License 2023.05.26 0 0 225356

1 képet sikerült szerezni az alváz számot még várom és már csak 1.5M :D



Sportlégszűrő az kell..

Előzmény: Rumcice (225355)
Rumcice Creative Commons License 2023.05.25 0 0 225355

Lehet, cserélték az ajtókat...

Előzmény: Rumcice (225354)
Rumcice Creative Commons License 2023.05.25 0 0 225354

Ezen már az újabbik, pipa tükröknek kellene lennie, ha vanosos motor van benne, mint írja, de motortér kép nincs.

 

A felniken Alpina felniközép kupakok vannak, de ezért az árért bizonyára csak a kupakok azok.

 

Viszont se a felnik se a gumik nem rávalóak, főleg a hátsó felnik nagyon kilógnak, és a gumik túl keskenyek a felniken.

 

Az alsó rozsdamentességen hümmögök, mert alul előbb támad a rozsda, mint a hátsó sárvédőíveken...

 

Az ajtók alkai szépnek tűnnek messziről nézve...

Előzmény: sosomgyi (225353)
sosomgyi Creative Commons License 2023.05.24 0 0 225353
EzermesterElek Creative Commons License 2023.05.24 0 0 225352

Pontosan ez történt és most jól működik minden :) Vannak még hiányosságai az autónak de, az a tervem hogy teljesen rendbe rakom.

Előzmény: Rumcice (225351)
Rumcice Creative Commons License 2023.05.24 0 0 225351

És mi volt a baj?

 

A bal oldali csomagtérzsanérnál mennek be a vezetékek a csomagtérajtóba, mindig ott törnek meg a vezetékek, azt a szakaszt kell - nem összeforrasztgatni, hanem a kb. 20-30 cm-es szakaszt kicserélni új vezetékekre.

Előzmény: EzermesterElek (225350)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!