Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Auralianus Creative Commons License 3 napja 0 0 142484

Amirol, mint azt mindannyian tudjuk NEM erosen kontrollalt kornyezet :)

Előzmény: toromon36 (142483)
toromon36 Creative Commons License 3 napja 0 0 142483

Metró? 

Előzmény: Auralianus (142482)
Auralianus Creative Commons License 3 napja 0 0 142482

Keszseggel elfogadom az allitasod, ha hozol peldat a rendszerszintu gyakorlati alkalmazasra

 

Cserebe te is fogadd el a kijelentesem, ha esetleg megsem tudnal ra rendszerszintu peldat hozni

Előzmény: szilvatövis (142481)
szilvatövis Creative Commons License 3 napja 0 0 142481

Jelenleg onvezetes csak kontrollalt kornyezetben alkalmazhato, 

Téves a kiinduló axiómád.

Előzmény: Auralianus (142478)
napoli008 Creative Commons License 3 napja 0 1 142480

Előzmény: bananatree (142461)
Auralianus Creative Commons License 3 napja 0 0 142479

A kontrollalt kornyezetnek az is szerves resze, hogy nincsenek benne rosszindulatu szereplok, akik szandekosan sertenek szabalyokat, tartosan szabalytalanul kozlekednek, vagy kreativ modon ertelmezve a szabalyokat megprobaljak dafke megzavarni a forgalmat. Ezt meg a mainal sokkal nagyobb tarsadalmi elfogadottsag mellett sem latom biztositottnak.

Előzmény: Panzerbear (142445)
Auralianus Creative Commons License 3 napja 0 0 142478

OK, akkor tevesen ertelmezem, bocsanat, elfogadom a kritikad.

atalakitom a hsz-t

Jelenleg onvezetes csak kontrollalt kornyezetben alkalmazhato, es az autopalya bizony rengeteg szempontbol NEM minosul kontrollalt kornyezetnek. Jelen fogalmaink szerint ugy lehet valamit kontrollaltta tenni, ha elozetesen eltavolitod / igen eroteljesen korlatozod az osszes nem kontrollalt tenyezot a rendszer mukodesi teruleten. Te mennyi eselyt latsz arra, hogy a belathato jovoben emberek nem vezethetnek jarmuveket kozuti forgalomban, ha meg a sokkal kisebb rendszerszintu valtozassal jaro elektromos mobilitas bevezetese is csak ennyire nyogvenyelosen megy? :)

 

Jelenleg egyaltalan nem realis az onvezetes gyakorlati alkalmazasa barmifele kozuti forgalom elol nem elzart es az emberi forgalom szamara igen eroteljesen korlatozott kornyezetben.

Előzmény: szilvatövis (142441)
a8lang Creative Commons License 3 napja 0 0 142477

Nemcsak belső emberek raknak fel ilyen videókat, hanem egyszerű bárkik is. Van egy floridai magyar orvos is aki szokott FSD videót felrakni, közben mondja magyarul mit hogy csinál, mit kéne jobban. De már régóta beavatkozás nélkül el tud jutni A-ból B-be mindkét autóval amit használ.

Előzmény: Cleaning Cloths (142476)
Cleaning Cloths Creative Commons License 3 napja -1 0 142476

Túl sok belső ember tálalt már ki az ilyen videókkal kapcsolatban. 

Előzmény: a8lang (142475)
a8lang Creative Commons License 3 napja 0 0 142475

Én egy ilyen "önvezetéssel" illetve vezetéssegéddel már itthon is teljesen elégedett lennék, mindegy hogy level hánynak hívják. Szerintem ennek a közelében sincs még senki más jelenleg tudásban.

https://www.youtube.com/watch?v=i-XNE_UZh6g

Remélem itthon is lesz hamarosan, mondjuk 1-2 éven belül.

Capt.IQ229 Creative Commons License 3 napja -1 0 142474

Németeknél óriási baj van. Sorra álnak át 4 meg 3 napos termelésre.

Nagy a káosz és a fejetlenség. Nincsen gyakorlatuk ekkora visszaesésre. nincs fogyasztás, csak félelem, hogy elfogy a lóvé. Már elfogyott. Talán a nyár vége hoz javulást.

Előzmény: a8lang (142473)
a8lang Creative Commons License 3 napja 0 1 142473

Talán árat kéne csökkenteni a pár hónappal ezelőtti árra. 10%-kal lett drágább az Y a németeknél meg máshol is EU-ban. Nem értem miért kellett emelni.

Előzmény: Cleaning Cloths (142467)
toromon36 Creative Commons License 3 napja 0 1 142472

Erre hozzál adatot hogy melyik gyártó nyakán mennyi autó maradt. Arról nem beszélve, hogy a Tesla már 2023-ban is 50 ezer autóval többet gyártott, mint amit eladott. 

Előzmény: Panzerbear (142469)
R. Scherbotsky Creative Commons License 3 napja 0 0 142471

Szerencsére a heritage gyártók szekere szuperül fut és amikor szombaton bent voltam az Opelnél, egyáltalán nem volt tele a szalon túltárolt tavalyi nullkilométeres autókkal, amiket a kereskedő még tavaly május-júniusban(!) már egyszer forgalomba helyezett a saját eladási statisztikáit szépítendő. Ja, majdnem mindegyik benzines volt -a remek 1.2-es Puretech-motorral-, az egyszem 35k eurós full-alap villanyos Corsa kivételével. Nem is értem, miért nem kapkodnak utánuk az emberek...

Cleaning Cloths Creative Commons License 3 napja -2 0 142470

Nem tudtam és nem is tudom. Csak a Tesla e-autójét olvastam és úgy látszik az adott újságírók sem tartották lényegesnek mellé rakni más gyártók hasonló adatait. Ha te megteszed, megköszönöm. Ja és talán ezek negyedéves adatok. 

 

Gondolom helyes a megjegyzésed, még konkrét adatok nélkül is.Tehát elértük az elektromos autók túltermelési időszakát. Lesz vajon belőle túltermelési válság is?  Vagy már van is? 

 

 

Előzmény: Panzerbear (142469)
Panzerbear Creative Commons License 3 napja -1 1 142469

Azt ugye tudod hogy ennyi minimum minden gyártónak van pluszban?

Előzmény: Cleaning Cloths (142468)
Cleaning Cloths Creative Commons License 3 napja -3 0 142468

a vállalat 46 561 járművel gyártott többet, mint amennyit el tudott adni

Előzmény: Cleaning Cloths (142467)
Cleaning Cloths Creative Commons License 3 napja -3 0 142467

Több ezer Teslára bukkantak egy NDK-s reptéren

 

Kicsit túltolja a gyártást a Tesla: annyi elektromos autó gurul ki a gyáraiból, hogy már nem nagyon tudják hová rakni,és vevő még nincs rá. ...

pásztorkutyaterel Creative Commons License 4 napja 0 0 142466

Lemaradt  ,a  nyári klímás kb 200 km etap olyan 68 km /h átlagsebességnél 13,5 kWh fogyi . A folyamatos egyenletes haladás produkálja a legjobb fogyasztásokat, a klíma 200 km-n  1kWh energiát emészt fel, a visszatöltés a duplája szokott lenni .

Előzmény: pásztorkutyaterel (142465)
pásztorkutyaterel Creative Commons License 4 napja 0 0 142465

Télen nekem is produkált 16 kWh  körüli fogyit . Nyáron klímával hosszú úton beéri 13,5 -l , város +vonzáskörzet gyorsításokkal 14,5 . Q motoros Zoe, 41 kWh akku .

Előzmény: ShaReRe (142451)
toromon36 Creative Commons License 4 napja 0 0 142464
bananatree Creative Commons License 4 napja 0 0 142463
Előzmény: bananatree (142462)
bananatree Creative Commons License 4 napja 0 0 142462

amiről beszélek:

Nem csak az én fejemben élő teória

hanem TÉNY

bananatree Creative Commons License 4 napja 0 0 142461

10-12 közt? 

durva :)

 

tényleg szegény ember Teslája a Hyundai/KIA EV-ek

Az Ioniq a Model 3hoz hasonlítható (hatótávon / csomagtere kívül szinte mindenben)

A Niro meg az Y tesója

és ott már az akku is 64kWh vs 55...

 

szóval ja, nem véletlenül ilyen népszerűek ezek, azok közt, akik tényleg használják is az EV-t

Előzmény: napoli008 (142458)
bananatree Creative Commons License 4 napja 0 0 142460

okés, csak az aksit megkapod az autó fél áráért :)

 

Előzmény: JGab (142454)
Panzerbear Creative Commons License 4 napja 0 0 142459

napoli008 Creative Commons License 4 napja 0 1 142458

Nálam gondolom a napi ingázás javítja a tippelést ami 10- 12 között van.

 

Nyilván ha vasárnap elmegyek Pestre a pályán akkor ez romlik majd...

Előzmény: bananatree (142452)
umnyo Creative Commons License 4 napja 0 0 142457
Cleaning Cloths Creative Commons License 4 napja -1 0 142456

"Az egyik modell a T03, egy városi kisautó, amelynek árcédulája biztosan 20 ezer euró, vagyis nagyjából 7,7 millió forint alatt lesz - legalábbis ezt ígérte Carlos Tavares, a Stellantis vezérigazgatója. Első körben 9 európai ország kapja meg, név szerint: Németország, Hollandia, Belgium, Olaszország, Görögország, Románia, Spanyolország, Portugália, és Franciaország. A T03 mindössze 3,62 méter hosszú, 1,65 méter széles, a magassága pedig 1,59 méter. A 41,3 kilowattórás akkumulátor a kínai CLTC ciklus szerint 403 kilométerre elegendő energiát tud eltárolni, a hajtásról pedig egy 107 lóerős villanymotor gondoskodik."

Előzmény: Cleaning Cloths (142455)
Cleaning Cloths Creative Commons License 4 napja -1 0 142455

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!