Sziasztok. Apró elektromos probléma. Sharan 2L Dízel 2009 bár szerintem jelen pillanatban ez irreleváns. Szóval 3 éve vettem bele egy kínai fejet (occó de érintőképernyős, működik) bár ez sem annyira fontos :D
Na bekötöttem a helyére úgy (szándékosan) hogy csak és kizárólag akkor kapjon áramot ha gyújtáson van. Megelőzendő az akku lemerítését a kici kínai rendszer random önműködésével. Ez működött is az elmúlt 3 évben. Erre ma (mikor máskor, ha reggel -5 fok volt) meló után nyitom az autót és a kici kínai modul vígan keresi a rádióállomásokat. Hol a bántba kapott feszültséget? Mit építettek a pici kínai kezek át? Na jó ez is vicc. De honnan kap ampert?????? Most éppen kihúzam a biztosítékpanelen a biztit, biztos ami biztos :) Szóval, a rádió honnan kap áramot? Közvetlen a gyújtáskapcsolóról? (gyújtáskapcsoló hibásodott meg) vagy valami relén keresztül ami a kulcs elfordítása után kap áramot és most leragadt?!!? Köszi !! Jó lenne mihamarabb újra hallgatni a szörnyű hangszíneket a torzított és szűretlen kimeneteken :D :D :D
Ötlet? Váltsd át átlagfogyasztásra és akkor nem fog zavarni, hogy mennyi a pillanatnyi. Mi értelme azt folyamatosan nézegetni? Akkor kezdj aggódni ha tankolni is jelentősen többet kell.
Szia 409 ! Hétfőn reggelre volt -6 fok, azóta az pillanatnyi fogyasztásom fel megy 30 liter felé , elinduláskor , és nem huzatom, már 2-es be 25 körül van! De eddig nem volt ilyen sok!!! 5-dikbe ilyen 5,2 körül, mint eddig is!! Tanácstalan vagyok hogy mi lett vele!! 2002 év járatu galaxy! Van valami ötleted????
Üdvözlök minden fórumozót segítségre lenne szügségem a következö dologban.Szeretnék megvenni egy lejárt műszakis, motorhibás ideiglenesen forgalomból kivont autót van-e valakinek a papírozásban tapasztalata? Természetesen nevemre szeretném íratni és javítás után leműszakiztatni.
Megreklamáltuk, erre az a válasz jött, hogy az a kulcs jó, csak az alaplapi kártyát kell előbb beprogramozni...
Az hogy nem is ezt a kulcsot rendeltük, az őket hidegebb hagyja, ráadásul a hirdetett (ami mellesleg a jó számokkal és mhz-vel lehet volna legyen) távirányító már elfogyott.
Tulajdonosa vagyok egy 2002-es 1.8t Sharannak.Mivel nincs tempomatom,egy ideje nézegettem videókat a bekötéséről.A legtöbb videóban(ami persze nem sharan hanem valamelyik másik tipusú VW) pofon egyszerű a beépítés,mert csak pár szál vezetéket kell a motorház és az utastér között lévő csatlakozóba bedugni,és a hardveres rész már kész is.Igen ám,de nálam nincs ilyen csatlakozó.
Kérdés:jól sejtem hogy itt közvetlenül a ECU-ba kell kötni a tempomat vezetékeit?
Sajnos a neten az ECUrol sem találok leírást.Az én motorvezérlőm BOSCH BENZIN ME7.5
Esetleg valaki tudja e hogy melyik lábakat kell használni a tempomat bekötésére?
Bocs,igen gondoltam én is hogy nem lesz egyértelmű,megpróbálom újra.Tehát,az autó be van zárva,megnyomom a kulcson a nyitás gombot,és a bal első ajtót nem nyitja,a hangot hallok a zár felől(olyat mint eddig,semmi rendellenes zaj)bentről nyitható a kilincsel, ha nyitott állapotban van az autó(tehát nem zárom vissza a távirányítóval)akkor simán nyitható a kilincsel,ebből gondolom hogy zárral lehet összefüggésbe mert amíg nem történik visszazárás addig nyitogathatom folyamatosan.A többi ajtó nyitható probléma nélkül,a bal első is csak 2-3szor csinálta idáig(még csak)
Szia Laci!Kis segítség szeretnék kérni,csak most a B7 passat az alany.Jobb első zárról lenne szó,1-2 napja kezdte,és a probléma nem állandó.A lényeg hogy az autó ki van nyitva a távirányítóval akkor a bal első nem nyitható, bentről nyitható,nyitáskor ,hangot hallok,ha az ajtót kinyitom akkor utána simán csukható nyitható,valami a zárás nyitás körül nem kerek.És mint írtam,ez a probléma nem minden nyitásnál fordul elő(egyenlőre legalábbis)