Az csak egy nyílászáró fekete keménygumi szerű panel. Nem vettem ki, hogy mi lehet mögötte. Gyanítom, hogy a szerelhetőség miatt vágtak oda egy négyszögletű ablakot és azt zárták le azzal a fedéllel.
Nekem egyszer beszereltek egy Víká utángyártottat, három hónap után bekullantott, utána már gyárit rakattam be, az eladásig rendben üzemelt.
Mivel az ajtópanelek szegecseltek, így nem mindegy hányszor kell leszedni és visszaszegecselni azt, és kifizetni minden esetben a munkadíjat érte. Nekem ez nem volt probléma, normális helyen csinálták, és mivel al a Víkát ők ajánlották, így értelemszerűen a második cserénél csak a két zár árkülönbözetét fizettem ki.
Ha ez számít, van a cégnél két 2019-es 2.0 TSI, 160+ ezer km-rel, az egyiket én taposom. Nincs velük semmi. Épp most találtam meg az elején hozzá kért tartalék olajat. Fel sincs bontva, mert nem eszi.
Nekünk DSG-vel van, az egy kicsit be tud aludni a gyakori padlózástól. Legutóbbi szerviznél lehet, hogy csináltak vele valamit, mert jobb lett. Vagy én vezetek nyugisabban.
Engem most a 2.0 tsi-ről próbálnak lebeszélni. Szintén szerelő, hogy jó az az 1.4 tsi, maradjak annál, ha jót akarok.
Nem akarom elhinni, hogy annyira gáz lenne. Kutakodok a neten több mint egy hete. Most vagy én vagyok béna vagy tényleg nem nagyon van ilyen infó...
Bár az is igaz, hogy a hahu-n már nézegettem 1.5-ös e-Tec vasakat is DSG váltóval. Eddig az ilyen hybrid technikák nem nagyon hoztak lázba - még úgy igazán most se - de lehet, hogy adnék neki egy esélyt.
Nézd csak skodákat hajtunk 2016 -est 550 ezernél lett eladva. A mostani autók is jók . Automata úgy hogy 2 Milla/ 150 ezer km a váltóköltség az gáz. Szerintem.