Kész, végem van. Lebuktam, ezt már nem mosom le magamról soha! :-D
Más.
Csakhogy on is legyek: nyithathó napfénytetőm .an 18-ból, már 1x a tömítéseket ápoltam, már ahová hozzáfértem, nextzett gummi pflege-vel, itt az ideje újra megejteni, mert elkezdett figyelmeztetni, induláskor meg-megnyöszörögnek a gumik, szóval félre kell tennem a lustaságomat és kiválasztani az időpontot, mikor nem esik s körbekenni újra.
Ahogy néztem, van rá gyári ajánlás, hogy rendszeresen újra kell kenni a mozgó részeket, de nekem se speckó zsírom, se speckó szerszámom sincs. 3,5 éve nem volt megcsinálva, mert azóta van nálam a szekér. Erre van valami intervallum?
Én évek óta küzdök hasonló hibával (szintén 1.6 MPI), de nekem már katalizátort is kellett cserélni. Akkor ki lettek cserélve a gyertyák, gyújtókábelek és a katalizátor. Utána kb. 1,5 évig semmi baja nem volt. Semmi rángatás, semmi hibakód kb. 10e km. Végigkérdeztem az összes ismerős autószerelőt, általam kevésbé ismert de állítólag Skoda specialista szerelőt, még Szlovákiában is megnézettem és az előfordulható hibák legszélesebb skáláját mondták. Kezdve a gyertyák hőértékétől a gyűrűtörésig. 4-500ezres javításokról
regéltek. Az egyiket sem zavarta, hogy katalizátor és gyújtókábelek cseréje után 1,5 évig hibátlan volt a motor (azóta ismét cseréltem gyújtókábeleket, de nem történt csoda). Gondolom törött gyűrű, kopott szelepszár szimering, kopott motor stb.
nem nagyon javul meg.
Leginkább akkor jön elő a rángatás mikor megyek x km-t utána leállítom és újraindítom a motort, ilyenkor elindulás után rángat pár 100 m-en keresztül utána abbahagyja, semmi gond vele, többet nem rángat míg újra el nem indítom.
Kb. 1 L olaj fogy 10e km-alatt.
Tudom én hogy nem lehet ránézésre hibát javítani, de ebből az 1.6-os MPI motorból sztem Magyarországon is fut néhány 10.000 vagy több, nem gondolom, hogy olyan nagyon ritka és speciális lenne ez a hibajelenség.
"gyújtáskimaradás felismerve" Indulj ki abból, hogy ez biztosan nem igaz. Félre is vitt. Égéskimaradást ismert fel, csak a fordító elcseszte. Ha néha elindul, akkor lehet nyitva maradó szelep, fel nem ismert gyújtás hiba, injektor. Ha stabilan xar, akkor több minden.
Demjénnel, meg ezekkel kezdtem kiskoromban, aztán jött a tábortűzi gitározás, aztán a rock, most épp a symphonic és a svéd metal a kedvencem. Nightwish, Amaranthe, Dynazty, ilyenek. Azért a rock vonal sem tűnt el...:) Gary Moore, One Desire, Bryan Adams, sorolhatnám.
A The HU tök jó, őket ismerem, a tecsőn feliratozva szoktam nézni magyarra fordítva a videóikat... nem szeretnék a fiúkkal egy sötét sikátorban találkozni...:) Nagyon ügyesen ötvözik a mongol népi hangszereket, a torokéneklést, és a metál stílust. Mongol metál...:)
Egyébként a Babymetal mögött nagyon profi metál zenekar dolgozik, sőt, a maga nemében egy igen komolyan megalkotott, előadott produkció. Viszont a japán (már nem is annyira) kiscsajok, a japán beszédvilággal, és a metál nekem egyben sok. Vagy kevés, nem tudom. Az átlag európai fülnek kissé idegen a kép és hangzásvilága...
Paddyjoe-nak csak bajuszhúzogatásból írtam, mert azt mondta, hogy neki mindegy, mi szól a kocsiban...:) Bár, lehet, hogy a végén megtetszik neki...:)
"Valamelyik nap kicsit gyorsabban vettem az egyik kanyart, ..."
Bocs, de eszembe jutott egy történet. Még a Bin Laden előtti békeidőkben a cockpitből videóztam Ferihegyen kapitányi vizsgarepülést (Boeing 737-400). Az aktuális leendő kapitány egy korábbi vadászpilóta volt, aki otthagyta érthető okokból a Légierőt, és átült a MALÉV-hoz. Guruláskor a torony kérésére gyorsítanunk kellett, hogy beférjünk majd résbe a felszállással. Jelöltünk előre is tolta a gázkarokat, mire az oktató/vizsgáztató kapitány száját a következő mondat hagyta el a jobb egyből:
"Fiiinoman! A Mig-21-est is így kellett toszogatni?"
mi amugy evek ota jarunk hollandiaba ezekre az ASOT-bulikra, itt rotterdamban ezt a 3-as termet messzire elkerultuk :) a state of trance rendezvenyen ott volt a state of melodic techno. egyebkent sokan be se fertek oda, szoval az iranyzat nepszerusege tagadhatatlan, valoszinuleg nekunk is csak az alacsony bpm miatt nem jon be
O4-nél esetleg van valakinek olyan, hogy jobb kanyarban, hullámos úton mintha beleérne a bal első kerék valamibe? Súrlódó hang, egyértelműen akkor, amikor hintázik a kaszni, és alsó holtponton van. A napi utaimon, fix helyeken (kanyarokban) hallom. DCC futómű (majdnem a legpuhábbra állítva) 18” kerekek. Nézegettem én a dobbetétet, persze nem láttam semmit. Valamelyik nap kicsit gyorsabban vettem az egyik kanyart, dupla hinta volt, dupla sikáló hanggal, amikor berugózott a futómű. Egyenes úton vagy bal kanyarban nincs semmi ilyesmi. Jobb kanyarban is olyan, mintha csak olyan 1/8-1/4-re eltekert kormánynál lenne.
mikor magasabb fokozatba kell kapcsolnom, jót tesz, a dallamos, vokális ütem, fokozott bpm-mel
nahát, az uplifting trance az pont ez, jellemzően az asot első órájának második felében hallható zenék, szóval lehet, a mi playlistünk valóban tökre neked való lenne :) ebben a mappában sok olyan szett van, aminek nálunk hónapokra bérelt helye van, a személyes kedvencem például ez
ez a track pedig volt a legutóbbi asot-ban is, szintén nagyon jól reprezentálja, milyen zenéket is szeretünk
Ááá, köszi, nagyon kedves vagy, de nem kell fáradnod vele. Ha valami megtetszik, van internet, bármihez hozzáférek. Maunika csak kitekintés, inkább a Buuren-féle asot megy jobban. (Mindezt elmondva, nem tessék elhinni, hogy megrögzött olyan zene rajongó vagyok, csak mikor magasabb fokozatba kell kapcsolnom, jót tesz, a dallamos, vokális ütem, fokozott bpm-mel.)
…mert kíváncsi vagyok, hogy megdöglik-e a pendrive. Meg 64 GB-re egyébként is elfér, amit gyakran hallgatok.
Jobban kiáll a portból, de legalább le van kerekítve felül.
A pendrive se USB 3.x szabvány… exFAT-re formázva gagyisztán az írási sebessége, ld. kép. Nagyobb cluster mérettel is. NTFS-re formázva szinte teljesen egyenletes az írási sebessége, csak úgy meg nem kajálta meg a fejegység (nem támogatott USB eszköz).
(Így külön elég “drágák” ezek a cuccok, de csomagban ingyér’ voltak.)
Van is ott egy fotós vélemény, hogy írásra/olvasásra kb. 20 MB/s. Azaz nagy eséllyel USB 2.0 szabvány, nem 3.x.
A kb. 10 éves laptopomban nem tudtam tesztelni, mert nincs USB-C csati rajta. De SD kártya olvasója van, az meg 60+ MB/s-al írja a kártyámat, meg 80 körül olvassa.
Nem garantálom, hogy az se fog melegedni, amit rendelsz a fenti linkről. 🙃
Volt korábban (asszem) itt egy videó, hogy a menetfény ledjére rásült a fényvezető, és sárgára színezte a fényt. Próbáltam keresni a tecsőn, de nem találtam.
Amikor vettem a kocsit a kereskedésben, volt még egy új sima O3 RS kombi. Amikor rákérdeztem, megmutatták, hát, nem véletlenül nem kelt el, zöld volt... Úgy voltam vele, hogy a négyszeműséget jobban el tudom fogadni (pláne feketében), mint azt a színt, és a kombit se szeretem, de nem az volt a döntő érv.
Szeretnék kérni egy kis segítséget, hátha valaki találkozott már hasonló hibával. Skoda Octavia 3 autóm van, és a bal oldali Led-es nappali menetfény sárgásan világít. Mi lehet az oka? Trafó? Led? Vagy csak kontakt? Segítséget előre is köszönöm. Szép napot mindenkinek ,
Hát igen, kár azért a csücsökért a lámpán ott a rács mellett. Amúgy meg tényleg megszokás kérdése. Anno nekem se jött be az O3 FL, ehhez képest most pont olyat készülök venni.
Megnéztem a konfigurátorban, le vagyok maradva ár ügyében. Egy garnitúra 18-as kerék 600e-nél kezdődik? WTF?!