Lecseréltem a több mint 40 éves RK-02-es rotakapámon a Briggs motort egy zongshen XP200A-ra. Az új motor teljesen csereszabatos, de az istennek sem tudom beindítani. Adjatok tippeket légyszi, mit bénázok el, hogy nem hajlandó beindulni? (Olajjal, üzemanyaggal fel van töltve.)
A motorhoz csak a gázbowdent kell csatlakoztatni és nincs rajta semmi on/off kapcsoló vagy ilyesmi.
tuti volt már a kérdés és a megoldás is, de a kereső nem segített rajtam. RK-02-es kapám van. Fél tank benzin után, ledadog, leáll és vagy egyáltalán vagy csak nehezen és rövid időre indul újra. (Gyanakodtam a műanyag perselyes alapjáratállító fűvókára, gondoltam melegszik és lelevegősödik, de megdőlni látszik az elmélet és már cseréltem is.)Membránt is cseréltem, akkor áttakarítottam nagyjából féktisztítóval/karb.tisztítóval, de úgy látszik nem eléggé (Szemre nem volt dzsuvás). Gyanúm a tankba nyúló két műanyag "felszívócső"-re terelődött. Van ennek valami bevált tisztítási módja? Áztassam brigéciolba, nyomassam a fékt./karb. tisztító sprayt, nyomassam meg sűrített levegővel? A végéből a fém szűrőt ki lehet pattintani? Esetleg van ehhez cseredarab? Neten nem találtam. Köszi a segítséget.
Sajnos nem a régi terrra varik öntvényfelnisek(ilyen van felrakva az r250t-re) a mostani vari globálok már lemezfelni de az sem kettő félből. Az eredeti vari gumi 20-25fokban nehézkesen még vasakkal szerelhető de nekem 6rétegű 6x12 japo kistrakira valók vannak azok meg ha jól emlékszem darabonként 11-12kg-osak
Nem lágyabb kb ugyanaz a minta is azonos, csak érdekes az az 1coll+ sokat segít a tapadásban ez főleg talajon illetve szántásnál jelentkezik. A megmaradt 5x12 gumik meg vésztartalék a pótra(az 4x12 eredetileg) vagy a gépre vissza. Egy "baj" van 6x12 gumikkal azokat én már nem tudom szerelni marad a gép(gumis)
Sebesség? Nem értem. Az előző hsz-ben a navigátorról volt szó az meg csak ülés két kerék és vonófej kiemelővel, és a sebességet a kerti traki határpzza meg.
Igen most itt látom, az enyémen is lehet dőlésszöget csak ott az egész kiemelő rész jelentősen változtatja a magasságot, na ettől félek hogy az egész kiemelő komplett megerősítése szükséges. Maga a váz, kerékagyak, az ok. Na persze a kínai kb fele a terra vari félének. Tudod legózok. Ha kevés a pénz marad a mókolás. Régebben írtam 6,5x8 gumik nézetem szerint kicsik már leadtam a kettő távtartó méretezését a fiam céges részén, ha kész mennek fel a 175x13as gumik a felnivel.
Tényleg jó, nem kívánok jobbat. Főleg hogy nem kell vele birkózni, 8 sebesség előre, 2 hátra, és helyben megfordul. Esetleg még rakhatnék rá több sújt, hogy ne kelljen tolni ha szánt és kipányvázza az eke.