107-es dugo es Hessler fele vezermutengely, nyitott airbox stb kb 25Kt mentem vele semmi gond nem volt (turaztam vele leginkabb, semmi durva veretes vagy ilyesmi), iden hosszabra csereltem az attetet es gyanitom igy pont olyan tartomanyba esett ahol elszegenyedett palyan es elmelegedett teljesen (korabban sosem volt semmi ilyesmi), rendes mennyisegu olaj a legszurohazban, utana mar fustolt persze... megbontas utan kiderult hogy letort egy darab a dugobol, ami a fejet megkalapalta mire kijutott felul valamennyi, alul meg minden telis tele femtormelekkel sajnos :( - itt is ugyfest hogy a legcelravezetobb egy komplett motor, es ujra megepiteni....
Akit Mati mondott hívd fel, nagy BIG gyűjtő, hátha van valami számodra érdekes cucca.
Amúgy hogyan történt a dolog? Mindig nyugodt tempóban túráztál vele és mégis szétszállt, vagy kapta az ívet rendesen? Nekem a 3as fogaskerék szállt szét egyszer, a darabokat a kiegyenlítő tengely kapta el, letörve a hengerpersely szoknyáját, ezáltal a dugó is kapott, a főtengelyt is összeverte, s mivel a balansz lánc elszakadt a történet közepén a szekepeket is átrendezte a még mozgó dugó, de annyi erő is volt még hogy egy fogaskerék darabot a blokk tetején kidobott a kiegy tengely. A blokk is kilyukadt :-)
Akkor én egy komplett motort vettem.
Meg külön rendeltem egy 3as fogaskereket. Mint kiderült az már módosított, erősebb. Célszerű cserélni újra, ha még kapható. És beépíteni a bontott blokkba.
Ha valakinek van mukodo komplett, vagy komplett kozeli SR43B blokkja ne tartsa magaban :) - sajnos letort egy rendes darab a dugattyubol es vitt magaval jopar dolgot, nem igen erne meg jelenlegi allapotaban helyrehozni ami van sajnos :(
Nagyon kicsi az esélye. Pár órát simán ki lehet még most is bírni motoron, de azért egy Szöged-Meskóc táv, kicsit is esőben, rendes egy napos túra - és 5-kor már setét is van... Két éve szakadó esőben indultunk 11-körül Miskolcról, egy óra ebéd - és Martfűre már sötétben értünk oda :-(
Olyan nálam nem fordul elő, hogy lemerül, valamin mindig rajta van az okostöltő. A motor mellett meg van egy külön, egy ilyen adapter kinézetű. Ezer éve vettem a lidibe, annyit tud, hogy 14Vot megcélozza, és ha eléri, akkor csökkenti az Ampert. Ha 20 mili alá csökken kialszik a ledje. Abból tudom, hogy még jó az akksi. Ez a mostani varta újkorában sem volt "jó". Volt egy bannerom 14,5eFt ért ami 7 évig bírta. A következő bannert ugyan abban az akkus boltban vettem 15,5eFt az meg 1 évig húzta. Aztán vettem egy jp moto-t 7500Ft ért, ő 3,5 évig bírta.
12,5Vot ha látok, már idegbaj kerülget és rombolok egy töltőért :-)
Haát, ennyire hamar azért nem tudnak/szoktak meghalni. Ha 12V ALÁ csökken a feszültsége és így áll - akkor naponta egy évet öregszik, egy hét után pedig KUKA a cucc :-( Ki tudja, hogy nálad mikor csökkent a kritikus érték alá a feszültség :-(
Fel tudod ölteni ugyan, de nem tarja meg, percek alatt képes lemerülni - elveszti a kapacitását.
Megtisztelő, hogy gondoltál rám, tényleg ott lenne a helyem, szeretek túrázni. Az olyan legális :-) De a szokásos, minden programot üti a hétvégi nyitva tartásom. Most meg nem olyan jó a helyzet, hogy el tudjak engedni egy hétvégét...
Maradra megyek csak pént szo vas. Most már legalább a motort összelapátoltam, mármeg kipállott belőle az idén vett akksi. Naon örültem neki. Tologatás meg végül bebikázás lett belőle egy benzinkúton, hogy hazaevickéljek az éjszakában. A semmi közepén remekül tette a dolgát, aznapi utolsó indítás nem jött össze, de annyira nem, hogy az üresjelző 2W izzó felvirítása is gondot jelentett, ahogy ráadtam a gyújtást. Szart már be útközben akksitok? Ez már a másodikom, az első ilyen szitu MZvel esett meg, de az meg is állt útközben, mert ott egy körön van a gyújtás.
Aki fórumot figyel, az nézi ezt is, meg azt is....... mondja ezt egy DR650RSE tulajdonos......
Restellem, hogy a BIG-es srácoktól nem köszöntem el, amikor vasárnap délelőtt eljöttünk Apátiból, de a fejemben az volt, hogy még úgyis visszamegyünk...... csak arra nem gondoltam, hogy akkor már nem lesz ott senki........
Úgyhogy utólag is elnézést, majd legközelebb bepótolom!!! :-)