Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219716

csak akad a forum motor.. .

Előzmény: cam aro (219715)
cam aro Creative Commons License 2024.05.03 0 1 219715

hopp.. itt most eltunt egy hsz.. 

pedig legalabb 3 percet baszkodtam vele.. 

 

na mindegy. 

majd kiderul mi lesz vele. 

rizikoba nem locsolnak penzt, 

onnan meg csak egy az ut. 

vagy garis motor, vagy magam uram. . 

egyik sem biztos hogy megeri.. 

 

kurva szerelem ..

ezek egymasba, es a kocsijukba is szerelmesek. 

az egyik a lanyom, (n47.118d ) a masik meg a hapsija. ( n47.320d ) 

kibaszik ra.. apuuciiii... 

 

Előzmény: mica-r (219710)
mica-r Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219714

(nem csak BMW  esetén)

Előzmény: mica-r (219713)
mica-r Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219713

itthon elég megkérdezni a bontósokat, hogy mi a sláger motor :-)

Előzmény: mica-r (219712)
mica-r Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219712

olajpumpa talán benzinesnél kritikusabb
Errefelé vannak csapágyas dízelek, talán 6 hengeresből több.

Előzmény: cam aro (219711)
cam aro Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219711

nem egy, de nem is tudom hany lanc cseret csinaltam n47 motoron. 

sokat.. nagyon sokat. 

soha, semmi mas baj nem volt veluk.

(mar oil pump/csapagy szinten ) 

 

110-140k miles kozt elkezdtek kerepelni, ledobalni a turbot, rossz esetben elszakadt a lanc. vitt magaval amit tudott.. stb..

(ezert nem ertettem diagnet kollega motorfelujitasat sem ) 

 

de ez itt most egyik naprol a masikra omlott ossze, nem kicsit megrenditve a bizalmam.. 

(a leanyome u.e. motor , csak az nem 320D, hanem 118D  / szvsz most ennek a hibanak szarva van, nem festve. ) 

 

rovid. 

csak probalom osszepakolni, hogy mit erdemes vele csinalni. 

...es hogy mivel. 

nyilvan, mas piac, mas alkatresz..

kinalat van dogivel mindenbol.. de ez mas mint mikor a kezembe adjak hogy ezt tedd bele.

-------------

oil pumpa hibara most keresek.. ez engem eddig elkerult. 

   

Előzmény: mica-r (219710)
mica-r Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219710

Néha csinálok. 
Általában 200 000 km fölötti futásnál már érdemes megcsinálni a BMW nagyszervizt. csapágyak, lánchajtás, néha olajpumpa. Kb ennyi futásnál jelez a kocsi, hogy DPF élettartam vége felé van. Az egy jó indikátor lehet a motorjavításra.

Előzmény: cam aro (219706)
cam aro Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219709

csc ..cluch slave cylinder.. dehulyevagyok..

Előzmény: Adm (219708)
Adm Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219708

CSC hidraulikus kinyomócsapágy.

 

Eddig nekem is az alulról történő fecskendő a legszimpatikusabb, mert az van, kézipumpám illetve valami adapter hogy nyomás alá helyezzem a tartályt, az meg nincsen.

Előzmény: cam aro (219704)
giber.tarabo.zsofia Creative Commons License 2024.05.03 -1 0 219707

Sziasztok!😊


Nagyon hálás lennék, ha segítenétek a szakdolgozatom elkészülését egy kb. 6 perces kérdőív kitöltésével, melyben autóalkatrész vásárlási szokásaitokra és két rövid reklámfilm megtekintése utáni benyomásaitokra vagyok kíváncsi. 😇

https://limesurvey3.gti.elte.hu/index.php?r=survey/index&sid=855586&lang=hu

cam aro Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219706

nem tudom olvasod e a topikot, de ha mar osszeraktad erdekelne a tapasztalatod alkatresz ugyben. 

(mase is ) 

 

vo jelolt n47 motorja ma szetesett az autopalyan.

nem lanc, hanem olajnyomas. 

 

meg kerdeses hogy mi lesz a kocsi sorsa, de vagy kuka az egesz auto, 

 vagy garancias csere motor.

hasznalt motort nem fogok belerakni.

legalabbis felujitas nelkul. 

akkor meg esetleg a regi is mentheto. 

 

ja. 

tegnap meg csendben volt, el is ment uj olajszuroert, hogy hetvegen olajcsere. 

nos.

azt most sikeresen megsporoltuk.. 

 

Előzmény: diagnet (218697)
cam aro Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219705

ja, hat aki koran kel... :D 

Előzmény: lacipécs (219683)
cam aro Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219704

CSC kuplungot "" 

az mi ? 

 

ha hagyomanyos.. gyak mindegy hogy szivod, vagy nyomod vagy a gravi. 
ez csak ido kerdes.  

en epp ezert szivni, meg nyomni is szoktam... alulrol.  

 

50ml koruli fecskendo, nemi gumicso a fecsi meg a legtelenito koze. 

tiszta fekfolyadek. 

 

alulrol felnyomod a folyadekot  fecsivel a tartalyba, majd onnan /ugyanott, ugyanazzal a mozdulatal / vissza is szivod. 

2x 3x. 

 van mas megoldas, de nekem eddig ez tunik a leghatekonyabbnak. 

 

Előzmény: Adm (219680)
cobra46 Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219703

Köszi a segitséget!

 

Jelentkezem,,de remélem nem fajul odáig...

Előzmény: balabmw (219700)
cobra46 Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219702

Braekingnews!!!

 

Épp most olvasom , hogy kb 50C vizhőfok alatt és kb 5C levegőhőmérséklet alatt automatikusan bekapcsol ,és ha még féltucat feltétel teljesitve vagyon..

 

Van olyan nyári kipróbáláshoz hogy Jégkocka teszt..., külsőlevegőszenzort hüteni 5C alá..., már ha véletlenül megtalálja a fószer.., esetleg valahol a hütőradiátor elött lakozhat...???

Előzmény: kraptrovics (219701)
kraptrovics Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219701

"Nem tudod tesztelni kiszerelve."

 

https://www.youtube.com/watch?v=9ard4YC5750

Előzmény: atuc (219695)
balabmw Creative Commons License 2024.05.03 0 1 219700

Ha nem fogadod meg a tanácsokat és már mindent kicseréltél de mégsem indul,akkor a vezérlőpanel javításban tudok segíteni,ha még nincs rétestésztává rohadva a panel. 

Előzmény: cobra46 (219696)
Jacktwoo Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219699

Nekem is volt egy Thermo top C-m az autóban.

Én valahogy egyszerűbbnek láttam kivenni. Nem akarok ennyit rá költeni egy benzines autó mellett.

Előzmény: Jacktwoo (219698)
Jacktwoo Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219698

Gibbonpitti az embered az álló fűtés fórumról ahová írtál.

Valahol megvan a száma is.

Előzmény: cobra46 (219696)
Ariel_500 Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219697

Természetesen lehet/ne/ meglepetés

Kaptam árajánlatot, levegőt sem kaptam akkora összegröl, és  a legdrágább helyröl az anyag hozzá

jön még. Ugyanaz a garnitura van olcsóbban is, de ugye a szerelők szerződésben a két nagy kereskedővel

Ha már a generátor-kompresszor külső szíjat leveszik, illik azt is cserélni, de ez nem tétel

Előzmény: mica-r (219674)
cobra46 Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219696

Köszi nagyon a nagyon praktikus megjegyzéseid!!!

 

Egyelöre sikerült boritékolni---De elengedés nincs kilátásban .., ez egy gratiszos/ baráti/üzleti is kapcsolat...., tehát felkészlési fázisban vagyok továbbra is...

Előzmény: atuc (219695)
atuc Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219695

A gond a szétszedéssel van. Spiáterben acélcsavar M4. Huszonnégy éve. Új gyertya, tömítéskészlet. Égőkosár szarul néz ki. Jóvan, csere.

Amikor összerakod, hátradőlsz, elégedetten sóhajtasz, ez igen. Megcsináltam.

És mégse indul el valami miatt...........?

Nem tudod tesztelni kiszerelve. Fölösleges pénz, munkaórák. Tudni kell elengedni a dolgokat.

Előzmény: cobra46 (219694)
cobra46 Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219694

Gondolom a gyaertyacseréhez is lekell venni?  Vagy egészségessebb levenni az egészet? valami tömitéscserékről is olvastam....

Előzmény: 409 (219693)
409 Creative Commons License 2024.05.03 0 1 219693

Ha zárlatról beszél és el sem kezdi a begyújtási procedúrát akkor jó esélyjel a gyertya hibás, és ez kiszedve mérhető is.

A korából ítélve gondolom ez egy Termo-Top C, (?) abban még cserélhető is.

Előzmény: cobra46 (219687)
cobra46 Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219692

Hát igen ..."

 

Ahogy irod, ezeknél az ember ., él én is " könnyen megfeledkezik arról hogy ezek kiegészitőfütések , és kb 5-6C alatt elindulnak ugymond spontán maguktól...,igy elhasználódási ráta is más mint alkalmilag bekapcsolt állofütések..

Előzmény: kraptrovics (219688)
409 Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219691

 

 Az a baj, hogy a Webasto saját diagja sem mondja meg, hogy a gyertya szar, vagy a panel. Ezért ők, biztos ami biztos, mindkettőt cserélik.

Előzmény: mica-r (219689)
MárRégenTöröltNick Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219690

 

Kipufogó, kardán? De igazából rázópadra vele, sok fül meg alá.

 

Előzmény: Skoda octavia scout (219678)
mica-r Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219689

Lehet hogy vicces, de nem egyszerű a kályhákat csinálni. 
Kellene hozzá kályha diag rendszer, meg hozzáértés. (pl amikor szétszeded, kicseréled a gyertyát és ugyanolyan rossz...)

Előzmény: kraptrovics (219688)
kraptrovics Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219688

"hogy külön szakma a fütőkályha javitás"

 

 

Biztos létezik gépjármű kiegészítőfűtőberendezés javító OKJ-s képzés is, akkor :-O

 

Szét kell szedni, ki kell mérni, hibákat ki kell törölni, újra kell próbálni. 

A gyertya relatíve drága, mert itt mindig a lángban van, és a vezérlő az ellenállását méri vissza. 

Ami nem nagy, merthogy 12Vról izzik, kell tudnia ampert rendesen, tehát a kimérés egy tecsos multiméterrel nem fog menni.

 

Csakhogy egy idő alatt a gyertya szétég, és azokban a kocsikban ahol a kályha egész télen minden indulásnál ráindul, hogy előbb legyen meleg a vas, belátható mit "kap" 5-8-10 év alatt, szemben a régi néha kézzel bekapcsolt állófűtésekkel szemben.

 

Elektronikájuk is betegesebb, mint bármelyik vezérlő, ráadásul tele vannak szándékos kibszással, csak gyártó által törölhető letiltással, stb. Egészen vadnyugati ami ebben folyik, és igazából itt kína sem oldja meg, mert ezek a csájníz utólagos játék fűtések inkább ilyen eldobható kategória még mindíg a komolyabb cégekkel szemben.

 

Ez célcsoportja szerint egy "luxustermék", ennek megfelelő nyűggel, költséggel, csakhogy csomó kocsiban ennek ellenére újonan gyárilag be vant valami silányabb lebutított téma, mert muszáj, különben rendes télben sosem lenne meleg bent kb.

 

 

Előzmény: cobra46 (219687)
cobra46 Creative Commons License 2024.05.03 0 0 219687

"01412 - Izzítógyertya lángfigyelõvel (Q8)
29-00 - rövidzár testre"

 

Ez bőven elég "igazolás" arra hogy ugyfél bevállaljon,  minden garantált siker nélkül egy izzitógyertya + tömitéskészlet cserét......, miközben az "Izzitógyertya hibát" sok más is kiválthatja., de a gyertya mindenképp preferált..., olvastam például  hogy nem csak mezei izzitógyertyaként funkcionál hőforrásként.,  hanem lángéérzékelőként is amikor a láng az égéstérben van stb... Vagy egy termisztor hiba maitt sem müködhet korrektül az izzititógyertya stb-stb

 

Másik észrevételem rengeteg gugli után , hogy külön szakma a fütőkályha javitás.... 

 

Üdv.

Előzmény: atuc (219667)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!