Vettem a feleségemnek egy 2009-es 116 lovas 2.0 diesel galaxyt.
370e van benne. effekfive szép állapotban van. Végig szerviz, meg a tököm.Álló helyzetben tolta be a füstöt a kocsiba, menet közben viszont nem. Plusz folyamat lefulladt elindulásnál, meg tolatásnál.
Vissza vittem. Turbo tengelye szorul, meg sikba kellett köszörülni a csonkot.
Felújított turbot kapott meg a pár ottani tömítést cserélt a ficko.
Elhoztam, párszor rángatott, meg egyszer olyan vibráciot produkált 2500-2700ig hogy összekocogtak a fogaim. Csekklámpa ég.
Megint vissza.
Szaki mondja hogy valami bibi lehetett az öntísztításkor és ezek azért történtek. Elhoztam megint. csekklámpa ismét ég, viszont nincs rángatás meg semmi. Az auto megy szuper.
Engem akkor is idegesít az a lámpa!!!
eddig nem volt ilyen. Még a hibás turboval is 6,5 volt a vegyese nagykiránduláson 3gyerek +a háztartás. Meg nem volt csekklámpa se.
Megköszönném , ha valaki tudna valami segítséget adni!
Üdv mindenkinek! Sharan ASZ, állófűtés nem akar elindulni (Eberspacher). A hibakód: 01414,
-porlasztó kompresszor,lomha
-hibás jel
-állandó
Próbáltam rákeresni a megoldásra itt is és az állófűtés csoportban is,de nem találtam érdemben hozzászólást. Valaki esetleg,aki járatos ezügyben (409)? Mit kellene cserélnem,merre induljak? Köszoönöm előre is!
Nekünk anno 2 dolog miatt lett, egyrészt társasházat akartam építeni, s arra kellett vmi potensebb, utánfutúzható kocsi, s a Sharan ugye 2t-t bír húzni.. Pickupot akartam, de akkor (2016) nem volt 2 misin belül jó, így a Sharan lett 1.2-ért. A másik pedig, h akkor született az első gyerekünk, s a 3 ajtós Civicet is cserélni kellett. A kocsi nagyon bevált, 6 ülés mellé is befér hátra a terepes babakocsi, nyitva. Kb 40-et néztem meg, mig találtam egy jót. Az elején ráment kb 3 kiló, s utána majd 4 évig hűen szolgált, hiba nélkül.
Az Alhambra nekünk azért lett mert a nejem gyalog nagyon kis távolság megtételére képes,azt is nagyon lassan fájdalmak árán. Jó ideje ezért aztán nagyon kimozdulni se tudtunk. Az Alhambrába befér a rokkant moped. Sokat keresgéltem mi legyen. Felmerült a Duster beáldozása, Alhambra árának hozzátételével egy újabb jármű vásárlása. De nem találtunk erre a célra megfelelőbbet. A mai egyterűek inkább felfújt kombik két szükség üléssel a csomagtartóban. Az is feltétel volt hogy ha lehet a moped mellé még maradjon hátsó ülés is legalább kettő ha unokázunk ők is elférjenek. Kisbusz lett volna az igazi de azoknak az ára..... Asszony nagyon boldog hogy végre el tud jutni olyan helyekre amik mióta lebetegedett zárva voltak előtte vagy csak szenvedés árán voltak elérhetőek. Aztán hogy alakul a jövő azt majd meglátjuk. Ha pénztemető lesz a Seat akkor megy a háztól és levonjuk a tanulságot. A kapcsolatunk vontatottan indult EGR hibával, kijavitva de utána is folyamatosan hibát dobott. P0101. Ment rendesen csak világított a hibaüzenet, törlés, darabig jó majd megint világít. Aztán kaptam egy tippet, húzzam le a csatlakozót a Map szenzorról és dugjam vissza. Érdekes mert azóta nem is jött vissza a hibaüzenet. Aztán jött hogy hol zárnak a hátsó ajtók hol nem. Bal hátsó zár motor döglött. Kulcsmásolás se volt egy séta galopp. Amúgy tetszik az autó, szeretem vezetni, tetszik a nagy tér de most kivárom hogy mennyire lesz megbízható,mi jön még elő.
Egy hibás zár van,a bal hátsó. A legegyszerűbb megoldás oda venni egyet, kicserélni és kész. Én csupán a bontott rizikóját próbáltam elkerülni azzal hogy veszek egy új zár motort. Csak hát az olyan áron van amit szerintem nem ér meg. Egyenlőre kézi zárással nyitással működik ez az ajtó. Kizárólag ez mert a többi működik a gyári távirányítós kulccsal. Mivel az autó második jármű aminek fő feladata a mozgássérült szállítás így nem égetően sürgős a javítás. Persze nagybevásárláshoz is előszeretettel használom, elsődleges autó egy Duster.Majd ha lesz kedvem megint kárpitot bontani akkor veszek bele egy bontott zárat addig meg használjuk így.
Ezért kell hozzá,elektromos szaki.Csak egy vezérelt motor kell, bal előre.Utána viszi a többit is.Többféle utólagos motor van,biztos lehet,megfelelöt találni.
Hááát fene tudja mi a jobb. Szétdönteni a 4ajtót meg a beltér felét és átkábelezni, vagy venni egy hozzávaló zárat....... Ráadásul, azzal a bezárt ajtó belülről nyithatatlansága is megy a levesbe.
Gondoltam veszek újat, azt hittem tizen pár ezerért kapok bele motort. Van annyiért,Ford de nem ugyanolyan mint ami ebben van. Valóban a bontott lesz a megoldás.
Már csak azt szeretném kérdezni hogy ez a fajta bicskakulcs távirányító csak a vw sharan / Seat Alhambra típusokat vagy más vw és Seat távirányító is jó lehet ?
Makacs vagyok....ajtózár nem hagyott nyugodni. Ma kárpit le, záron lévő számok lefotóz, kárpit fel( közben sűrű mérgelődés) aztán irány a gugli. Hosszas keresgélés után egy angol seat alkatrészoldalon heuréka, megvan az új zármotor, az itt talált számok alapján aztán hazai oldalon is megtaláltam, VEMO, csak hát az ár. Mondjuk itt nincs is, elfogyott...egy másik helyen van olcsóbban de ott is majdnem 50ezer. Inkább marad a kézi zárás-nyitás, hátsó ajtót úgyse sokszor használjuk, esetleg nézek bontottat.
Ami el tud benne ázni, az a távirányító elektronikája. A transponder vízhatlan, ahogy a műanyagok is. Keríts valahol bontóban egy ilyen bicskakulcsot és tedd át belőle az elektronikát. A távirányítót fel tudod tanítani eszközök nélkül is, ha a vezetőajtóban működik a zár kulccsal.
Szeretnék egy olyan szivargyújtót amin csak gyújtás esetén van áram. Biztosíték leágazóval oldanám meg, kérdés, hogy a nyíllal jelölt amiben nincs biztosíték jó ötlet? Megnéztem, azon csak gyűjtás esetén van áram, a többi hiányzón állandóan. Ha nem akkor melyik legyen? Nem mennének róla nagy fogyasztók, kamera, monitor tolatókamerához, időnként navigáció.
Illetve kamera vagy radar beszerelés esetén szükséges cab-bus szűrő? Tolatólámpárol jelet tudok a csomagtartóból is "lopni" vagy érdemesebb a tolatólámpáról?
Szereltem már radart és kamerát is más típusba, de ott a szivargyújton csak gyújtáson volt áram így tökéletes vlolt a monitor áramellátásához.
És, hogy ne csak mindig kérjek, kérdezzek egy kis tapasztalat megosztás. Mivel az autó, vagy ahogy többen hívják, a bódé feladata a nejem elektromos rokkant mopedjének a szállítása ezért nem volt praktikus a szövetszőnyeg. Csomagtértálcát nem akartam ezért méterben kapható gumiszőnyeget vettem és szabtam bele a csomagtér ajtótól az első ülésekig. Szaga? Hát kellett pár napot kiterítve szellőztetni az udvaron, hogy elviselhető legyen. Egy hónapja vettem, most jutott odáig, hogy azt mondjam, elment a szag.
Szebb lett volna ha felszedem az ülésrögzítőket és befogatom alájuk, de annyira nem akartam belemerülni és így könnyen ki is kehet venni egy esetleges slagos lemosáshoz.
Elnézést, hogy közbeszólok. Én egy darab kulcsal vettem az autót és szerettem volna hozzá tartalék kulcsot. Szombathelyen nem találtam senkit aki le tudta volna másolni, azt mondták ezt a chipet nem lehet.....
Aztán Győrben találtam egy zárszervízt http://zarszervizgyor.hu/ akik gond nélkül lemásolták és feltanították az autóhoz. (Alhambra) Nem volt olcsó de legalább most van pótkulcs