Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2023.09.29 0 2 18035
08-73 Creative Commons License 2023.09.23 -1 1 18034

Nem, az eCitaro. Ezek szerint mától ismét jár, megjavították.

Előzmény: GST-616 (18033)
GST-616 Creative Commons License 2023.09.23 -1 0 18033

210-esen ez megint ugyanaz a tesztbusz? isuzu vagy man?

Közlekedésguru Creative Commons License 2023.09.19 0 0 18032

Jó, nem garanciát akartam írni, de a gyártóval meg kell állapodni. Biztosítást akartam írni amúgy, mert nem mindegy, hogy sajáthibás, idegen hibás, ki fizet és mikor, a gyártó javítja és számlázza, vagy elfogadja a javítást helyben, ilyesmi. Bocsánat.

Előzmény: BX 59-76 (18030)
torqmatic Creative Commons License 2023.09.19 0 0 18031

Semmit, de a szélvédőt és néhány karosszériaelemet cserélni/javítani kell.

Előzmény: BX 59-76 (18030)
BX 59-76 Creative Commons License 2023.09.18 0 1 18030

Garancia???

Tesztbusz esetén milyen garanciátlehetne/ kellene érvényesíteni?

Előzmény: Közlekedésguru (18029)
Közlekedésguru Creative Commons License 2023.09.18 0 0 18029

Tegnap este 7 előtt láttam a Bartók Bélán saját erőből menni e210 Gyöngyösi utca felirattal, komoly baja nem lehetett. Gondolom garancia, meg ügyintézés és hasonlók miatt áll akkor.

Előzmény: Mr. SziD (18027)
BuszosTonika Creative Commons License 2023.09.18 0 0 18028

Tegnap eseményezett a Szarvas térnél.

Előzmény: 08-73 (18026)
Mr. SziD Creative Commons License 2023.09.18 0 0 18027

Ez most elvileg idegenhibás baleset.

Előzmény: 08-73 (18026)
08-73 Creative Commons License 2023.09.18 -1 0 18026

e105, e210 megint nem jár... :( Nem akar összejönni ez a rendes tesztelés a szólókkal.

hamzsabusz Creative Commons License 2023.09.14 0 3 18025

"Új" MAN 3 ajtós csuklós 8E is érkezett Kelenföldre most kora este.

Előzmény: Villámhetes (18024)
Villámhetes Creative Commons License 2023.09.14 -1 2 18024

háromajtós csuklós a 8E-n

 

Volt már,mi teszteltük.A j.vez. nem érezte problémásnak,tartotta a menetidőt.

Előzmény: Törölt nick (18023)
Törölt nick Creative Commons License 2023.09.14 0 0 18023

https://magyarbusz.info/2023/09/11/nmc-3-as-akkupakkal-szerelt-csuklos-ecitarot-tesztel-budapesten-az-arrivabus/

Mai naptól már utasforgalomban a szóló és csuklós eCitaro is. Most lesz az igazi próba: háromajtós csuklós a 8E-n.

torqmatic Creative Commons License 2023.09.04 0 8 18022

A klíma automatikusan indul minden motorindításnál, szóval a sofőrnek mindössze annyi lenne a dolga, hogy nem kapcsolja ki vagy nem állítja el. Többször el is lett mondva, hogy jól van úgy, nem kell hozzányúlni, kikapcsolni főleg nem kell, ha pedig elromlott, akkor cserebuszt lehet kérni, de akit még a pénzbüntetés se tart vissza, azt valószínűleg egy ilyen fórumos hozzászólás se fog... Tessék akkor élőben szólni, mást nem tudok javasolni.

Előzmény: rusenuxu (18020)
bpi-211 Creative Commons License 2023.09.04 0 0 18021

Nem is olyan régen elhangzott itt, hogy egyre inkább megoldódik a személyzethiány. Nem nyálazok át végig mindent, de mivel az 53-as az elmúlt napokban érintett, akkor éppen elhúzott indulások voltak és kb. azóta is minden nap ez megy rajta. Szóval ma is hiányzik róla 2 kocsi, 8E-n meg 5 kocsi hiányzik délután.

rusenuxu Creative Commons License 2023.09.04 0 6 18020

Leveleztem már velük eleget és az pont szart se ért. Egyébként ma a bukóablakos Solarison ugyanúgy meg lehet dögleni, pláne hogy forró levegő ömlik be felülről, úgyhogy nem csak az Arriva hozza a formát. Itt csak azért kínosabb, mert az MAN-ek újak.

(Félreértettél, nem a nagy ablakokat hiányolom, hanem hogy ha már nincs rajta, akkor azt a rohadt klímát tessék bekapcsolni)

Előzmény: torqmatic (18018)
Jobbramagyar Creative Commons License 2023.09.03 0 0 18019

Nemcsak az újon, a 30 éveseken se igen volt nagy ablak.... 

Előzmény: torqmatic (18018)
torqmatic Creative Commons License 2023.09.03 -5 4 18018

1, Kértem már párszor, de akkor megint: mutassatok már legalább egy nyomorult képet egy olyan új Lion's Cityről amin nagy nyitható ablakok vannak! Ja, hogy nincs? Ha mindenhova - köztük tőlünk délebbre lévő országokba is - jó a "lőrés", akkor ide miért nem?

2, A másik topicban pont azon ment a sírás pár napja, hogy nem működött a klíma a konkurencia Conectóján, kurva meleg van rajta a nagy nyitható ablak mellett is, tehát az se jó...

3, Hogy bizonyos sofőrök nem hajlandók bekapcsolni a klímát, vagy nem értenek hozzá, vagy nem jelentik le ha rossz, az sajnálatos, de akkor a BKK-nak vagy az arrivának írjatok (főleg ha már rendszám szerint is tudjátok), mert úgy talán történni is fog valami, itt meg max néhány pluszt kaptok az "ütős" hozzászólásaitokra, de a probléma nem fog megoldódni.

Előzmény: rusenuxu (18014)
rusenuxu Creative Commons License 2023.09.02 -3 2 18017

Esküszöm sokkal jobb. Fura is ezt leírni egy általam mindig is gyűlölt típusról. :D

Előzmény: Jobbramagyar (18016)
Jobbramagyar Creative Commons License 2023.09.02 -2 6 18016

Kaptak is MFW Kisvolvót. Biztos jobb nekik, újra van hátsó ajtó :D 

Előzmény: .BPO-346. (18015)
.BPO-346. Creative Commons License 2023.08.31 0 2 18015

Ne aggódj, holnaptól megint az OFF-é a vonal :D

Előzmény: rusenuxu (18014)
rusenuxu Creative Commons License 2023.08.31 -2 4 18014

121-esen is van egy ilyen. Már rendszámról tudom hogy melyiken nincs klíma kapcsolva, és melyiket kell messziről elkerülni. Nemhogy megállóban, de mozgás közben se jön be levegő azon a lőrésen. Mindezt egy olyan időszakban, ahol két darab normális ablak bőven megfelelő légkört teremtene. Komolyan imádjuk ezeket a csodabuszokat.

Előzmény: hamzsabusz (18013)
hamzsabusz Creative Commons License 2023.08.31 0 9 18013

És igen, nem kellett sokat várni, máris itt van: ma du. egyik 120-as buszon (Újpest kp, tehát nem is a tartózkodós végállomás) fülledt hőség, egy-két lőrés ablak volt csak kinyitva, közben nemhogy klíma, de még légcserélő sem ment a buszon. Ment is a vezér szidalmazása emiatt, pár idős utas szóvá is tette, hogy "nem sok hiányzik itt a rosszullétükhöz". Értem én, hogy valószínűleg a klímahasználat nem volt elrendelve, vagy nem volt x fok odakint, de azért megkérdem, miért kell még mindig ezt a spórolósat játszani? Legalább a légcserélő vagy hogy hívják ezekben lenne bekapcsolva, ha az sokat nem is ér. S ha előre tudták, hogy ugyanúgy folytatják majd a "spórolósdit", akkor miért nem lehetett legalább normális méretű elhúzható ablakokkal rendelni a buszokat? E helyett már tető szellőzők sincsenek a buszon. :-(

Peti817172M Creative Commons License 2023.08.24 0 0 18012

Hát állandóan azért nem, de van 1-2 ajtó, ami viszont szinte folyamatosan vissza akar nyitni.

Előzmény: torqmatic (18011)
torqmatic Creative Commons License 2023.08.23 0 1 18011

Azért azt, hogy állandóan visszanyílnak, barokkos túlzásnak tartom; elég sok műszakot ledolgoztam már úgy, hogy semmi baj nem volt az ajtókkal... 1-2 visszanyitás esetleg előfordulhat, de bármelyik típuson, ez nem MAN specifikus.

Előzmény: Peti817172M (18008)
torqmatic Creative Commons License 2023.08.23 0 1 18010

Nem mintha sokat jelentene, de én 4 oktatókocsiról tudok (817, 828, 837, 843)...

Amúgy a flotta fele még kb a Bogáncsban van és ha ebben az ütemben halad a kiszállítás, akkor majd úgy az év vége felé fogynak el teljesen.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (18004)
Közlekedésguru Creative Commons License 2023.08.23 0 3 18009

Ezzel még mindig nem értek teljesen egyet. Van benne ráció, hogy valaki beleköt és elkezdi a médiában tolni, hogy kétszer fizettek ezekért a buszokért, de egyrészt ezeket még a korábbi fővárosi vezetés - hozzájárulásával - vásárolta szolgáltatásként meg, másrészt meg maradványértéken megvenni és több, mint kétszer annyi idős kocsikat kiváltani velük szintén nem lehet annyira negatív színben feltüntetni, hogy az ne legyen védhető. A nép meg kvázi akár ennek, akár annak ad igazat hovatartozás alapján, úgyse történik semmi egy kis pufogáson kívül. Szóval még annak veszélyét se látom, hogy ebbe bárki belebukna, itt logikátlan dolgok sorozatába se lehet pozíciót bukni. Győzz meg arról, hogy ma, mitől lenne bármi gyk. politikai öngyilkosság?

Előzmény: tumikas (18007)
Peti817172M Creative Commons License 2023.08.22 -2 0 18008

Azt sikerült már kideríteni, hogy az új MAN-okon miért nyílnak vissza állandóan az ajtók? Ma a 22-esen utaztam egy OFF példánnyal, azon a második ajtóval szenvedett folyamatosan a sofőr, sokszor még kényszerzárással sem akart bezáródni. Két alkalommal is hátrajött a vezető, megnyomta a vésznyitót, és utána csukódott rendben. Hogy a vésznyitó mitől javítja meg, nem tudom.

tumikas Creative Commons License 2023.08.22 0 1 18007

Nem véletlenül nem gondoltak. Egy ilyen lépés gyk. politikai öngyilkosság.

Előzmény: Közlekedésguru (17999)
Közlekedésguru Creative Commons License 2023.08.22 0 7 18006

Ebben abszolút egyetértünk. Egyetlen előnyük lett volna, hogy helyben vannak, nem kell külföldről kis darabszámokkal összelegózni ezt a mennyiséget, nincs honosítás stb., másnap mehetnek utcára úgy, hogy más az üzemeltetői matrica rajtuk. Meg nyilván a 20+ éves buszok helyett feleannyi idősen jobbak, de ezzel véget is érnek az előnyök.

 

Se a bérlős tenderekkel, se azzal nem értek egyet, hogy használt buszokat újként évtizedekig használjunk, azzal értenék egyet, hogy megveszik az előre tervezetten évente 50-et, 100-at, beállítanak egy normális körforgást 10, maximum 15 évre folyamatos állománycserével, amihez van folyamatosan finanszírozás is, de ez álom. Jóval több új busz közlekedhetne, ha nem a sokszorosát szórnák el feleslegesen azért, mert aktuálisan épp olcsóbb. Rövidtávon. Hosszútávon meg nem értik, miért nincs pénz. Nem megyek bele, hosszú, a lényeg, hogy egyetértünk.

Előzmény: torqmatic (18001)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!