Igen, együtt voltak egy ideje. A Ricsike meg akarta mutatni a világnak hogy fasza kocsi, fasza nő, veretés, ő a fasza gyerek. Ha a csajnak egy kis esze volt akkor tudta, hogy ő csak egy kellék. De szerintem Ricsike is az volt neki. Erre mondom hogy ezek magamutogató emberek és nem a belső tartalom kötötte őket össze. Rengeteg ilyen párost látni sajnos manapság. Lerí sokakról, hogy nem őszinte a kapcsolat, csak egymást mutogatni vannak együtt.
Plusz abban is biztos vagyok, hogy tudta, hogy a faszija kokót árul. Ezeket akár kérdezés nélkül is össze tudja rakni fejben. De őt ez se érdekelte. Sok lóvé, veretés, ennyi a lényeg. YOLO vagy mi a faszom.
Nehéz itt okosat mondani, mert mégis csak ő volt az utas, tehát nem ő vezetett. A balesetért nem ő a felelős. Viszont a képeit elnézve nem tudok elmenni szó nélkül amellett, hogy azért bőven rá volt írva a csajra, hogy milyen életmódot folytat: veretős, magamutogatós, villantós fajta. És az ilyenek általában pont ugyanúgy el vannak szállva maguktól, mint az Mricsik vagy éppen a palija. Nyilván nem örülök annak, hogy meghalt. De valahol nem csodálkozok rajta, hogy egy ilyen típusú csaj ült az anyósülésen. Ezt a kibaszott magamutogatást kéne kiirtani az emberekből. Mert a rácse is az. Minden a külsőségekről szól, nulla belsővel. Ezek ilyen emberek.
Azért a kereszthez virágot vivő, meg a neten sajnálkozó barátoknak, ismerősöknek elkelne egy alapos önvizsgálat, hogy mi a faszt gyászolnak egy ilyen szarházi, többszörös gyilkoson. Bízom benne, hogy max. a lány és a néni emlékére vitt oda bárki is virágot.
Mindenkit ledudáltak Ricsiék a faszba, aki zavarta őket.
"Több autós, akik előttük mentek, arról számoltak be, hogy Pécs és a baleset helyszíne között mindenkit ledudáltak útról, akik akadályozták őket a száguldozásban."
A nagymama éppen gyertyát gyújtani ment oda, ahol megölte őt Stétz Dániel, az ismert testépítő és személyi edző, valójában kokaindíler bűnöző és gyilkos.
Én többször tettem már bejelentést hasonlók ellen. Őszintén megmondom, utána már többször nem volt kedvem bemenni másnap vagy akármelyik nap a kapitányságra személyesen feljelentést tenni (de volt olyan is, amikor igen). Fogalmam nincs, mi lett ilyenkor. Remélem, nem halottak.
Ezek a büntetések működnek Ausztriában, ahol a társadalom alapvető elvárásai közé tartozik a rend. Ott egy középkáder simán megvesz egy M3-as bömöst vagy egy S4-es Audit.
Nálunk ezek a száguldozók a gyúrós-kólázós kvázibűnözőkből és a NER-elitből és porontyaikból kerülnek ki, őket azért mégsem fogják holmi hátrányos törvényekkel megregulázni, hát milyen lenne már az?! A társadalom nagy része meg szeretne ezekre hasonlítani, csak a csóróságából adódóan nem teheti meg. De a szabályok áthágása közös társadalmi igény, illetve követendő minta.
Persze a szabályalkotók szerint sokkal egyszerűbb az 50 helyett 51-gyel menőket traffipaxolni, mint az ilyen közveszélyes barmokat likvidálni.
De megvan a megoldás.
Akit kirívó mértékű szabálysértésen ill. közlekedési bűncselekmény elkövetésén fognak, azt csukják le, az autóját árverezzék el, és addig tartsák bent, ameddig a befolyt pénzből futja.
Mindjárt nem lenne annyira buli ilyen soktízmillás péniszhelyettesítőkkel menőzni, vagy ha mégis, akkor jobban odafigyelnének a szabályokra.
Persze a hatóságnak arra is figyelni kéne, hogy ne a haver legyen az egyetlen licitáló a megbundázott árverésen...
Hány embernek kell még meghalnia, hogy valami változás kezdődjön az illetékes fejekben? Illetékes alatt a szabályok alkotóit és betartatóit is értem, de főleg a "célközönséget". Akiknek észbe kéne kapniuk, hogy bakker, én vajon mikor kerülök sorra? De persze ők mindenki és minden felett állnak, uralják a gépet, tisztában vannak a korlátaikkal, stb... :-(
A lány a barátnője volt, ahogy olvasom, legalább három hónapja együtt voltak.
Ha jól raktam össze, akkor mondott fel a lány a fodrászatban. "Révbe ért."
Elhiszem, hogy nehéz valakire rászólni, de mégiscsak a "szerelme" volt, nem valami harmadik szomszédot kellett volna megnevelnie.
Nálam az a kérdés, hogy lett volna-e lehetősége vagy normális vezetésre szoktatni Ricsit, vagy kiszállnia, és nem beülnie mellé. Szerintem volt. Innentől felelősség is van. Nem jogi.
Ahol lehetőség van, ahol döntéshelyzet van, ott felelősség is van.
Egy ilyen közveszélyes ámokfutónál szerintem aki nem beszámíthatatlan, az pontosan tudja, hogy csak idő kérdése a komoly baleset.
Heni!!!! A barátnőnk és kolléganőnk volt! Egy csodaszép mindig vidám lány! Könyörögtünk neki, hogy hagyja a fenébe ezt a gyereket mert egy agresszív féltékeny barom volt! Februárban költözött hozzá Budapestről Pécsre……
Én nem hibáztatnám a mellette ülő elhúnyt csajt. Nem tettestárs a gyilkolásban, hanem áldozat.
Nem hinném, hogy az ilyen begőzőlt racsésokra lehet hatni menet közben, amikor elkapja a gépszíj őket. Csak pár másodperc telik el, mire 90-ről felgyorsulva 200-zal ámokfut a gyilkolos a szörnyeteg fostalicskájával. Elhiheted, hogy ilynekor rémülten kussol az emberek 99%-a az anyós ülésen. Mire felméri a helyzetet és meghozza a döntést, hogy inkább szólni kéne, nyugalmra inteni a begőzölt racsedanit, addigra már megtörtént a tragédia. Kizárólag a sofőré a felelősség.
Őszintén, nekem a helyszín tűnik furcsának, a kőkereszt elég jól beazonosítható a fotókon. Nyílegyenes, messzire jól belátható úttest, miközben a baleset idején a látási viszonyokról nem szólt a fáma a híradásokban.
A balra kanyarodás manővert is fel lehet venni a listára, miért lehetne szükséges x évente új forgalmi vizsga :-/
N. József esetében emlékeim szerint nem is az elsőbbségadás elmulasztása volt a fő indok az ítélet mögött, hanem az, hogy szabálytalan ívben kanyarodott. Az tűnik az alaphozzáállásnak, hogy mindenki vlogatás nélkül lép át szabályokon, miközben elvárja, hogy a többiek majd betartanak mindent... A nagy sebesség persze a lehetséges következményeket jelentősen emeli, abban nincs vita.
A hegyi, erdei utak tele vannak ilyen kretén motorossal, főleg amikor megjön az első tavaszi jóidős hétvége. A normális emberek a környéken szeretnék élvezni az erdőt. De 2 percenként csutkagázon ordító kipufogóval racsézik 1 vagy több ilyen debil motoros. Persze ezek többsége megpiszkált kipufogójú motor, illegálisan átalakítva.
Ez nekem nagyon nem tiszta: az Audis is meg a Mercis is őrült sebességgel vágtatnak , az Audis a Suzukisnak koccan , mivel állítólag az balra akart előttük befordulni , a Mercis pedig telibekapta a Suzukit.
A gyakorlat sajnos azt mutatja, hogy akkor is ráfogják az emberre, hogy nem adta meg az elsőbbséget, ha egyébként esélye se volt látni/érzékelni a durván gyorsanhajtót. Lásd pl. M.Ricsi esete. De sok más ilyen esetről is hallottunk már.
A joggyakorlat egy dologban tiszta: ha nem belátható a szitu, és senki és semmi gyanúsat nem lát az, akinek elsőbbséget kellene adnia -- nincs senki, aki takarhatna stb.
Akkor szimplán a relatív gyorshajtást is megtévesztő sebességként értékelik, hiszen hogyan kell haladni az úttesten. Ez viszont olykor +30 km/h-nál is kevesebb lehet, pl. ködben jóval kevesebb is lehet mint az épp érvényes sebességkorlát.
A jogsi a vérében van mindnek a vezetéssel együtt.
És ami nagyon fontos, hogy mind tisztában van a határaival, ezért is mernek akár 240-nel is menni ott, ahol lehet, ahol alkalmas rá az út.
Ezekkel az autókkal a 240 sokkal veszélytelenebb, mint valami régi Suzukival a 30, hiszen ezeknek sokkal jobb a fékje, és a vezetéstámogató rendszerek amúgy sem engedik velük pl. a követési távolság nem tartását, és sokkal biztonságosabbak belülről is.
Ezeket pörgetni kell, úgy vannak tervezve, ki kell használni az erejüket, és hogy előzésnél is mindig van bennük biztonságos tartalék.
"A helyiek között lincshangulat alakult ki az életben maradt audissal szemben."
"Nem mellesleg a Bors információi szerint a Mercedesnek nem volt érvényes forgalmi engedélye. A "férfias játék" vége tragédia lett."
Vajon leszarta a forgalmit? 10 ezres bünti, ha elkapják? Maximum évente 1-szer?
Vagy nagyon sokba került volna bejegyeztetni a 700 lóról 900 lóra felhúzást, okosba lepapírozni?
"Az a borzasztó, hogy talán elkerülhető lett volna baj, ugyanis Dani épp árulta a Mercit 45 millióért az interneten. Talán, ha az nincs...ők még vannak. Nyugodjatok békében drága barátaim!
– nyilatkozta lapunknak Gábor, az elhunyt Dani ismerőse. "
"Sajnos versenyezgetett a párja, és ő vétlen utasként fizetett az életével"
Azért eléggé egybecseng szerintem.
A vétlent visszautasítom, aki egy racsés fasz mellé beül, vagy ha ott derült ki, akkor nem próbálja leállítani/kiszállni, az a szememben ugyanúgy részes.