Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Saughassy Creative Commons License 2024.02.27 0 3 65705

Mondjuk a lábaknak (visszereknek) pont nagyon rosszak ezek az üléspozíciók, még ha elfoglalni könnyű is.

Előzmény: theman3 (65703)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2024.02.27 0 0 65704

...mindez alig néhány évvel azután, hogy az elmúlt 30 év véleményem szerint legjobb BMW-dizájnjai, az F22 meg az F36 kifutottak.

Előzmény: rfc (65696)
theman3 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 65703

Sok mindennel egyetértek.

De a Renault belsők nekem soha nem tetszettek, bajó talán a 25 Baccara, (nem is emlékszik rá már senki... ) de a legtöbb borzasztóan néz ki, azok a vonalak,... mint amikor a flair szék megolvad a napon,hatsrozatlan,jó nagy hézaggal.

Ez a Suv ellenesség érdekes, az egyterűekkel ugyanez játszódott le, egyszerűen nem akartak az emberek a földre ülni. Nekem akkor az volt, most Suv.Majdnem ugyanaz. Sokkal kényelmesebb a be és kiszállás,(térd és derékfájás miatt nem is jön szóba más) jobban kihasználható, kényelmesebben pakolható,mint egy földön csúszó autó, pláne ha az kisméretű sedan. 

Előzmény: TriCore (65702)
TriCore Creative Commons License 2024.02.27 0 4 65702

Az igazán kétségbeejtő az, hogy egyáltalán nem csak a BMW-é. Nézd meg a hagyományosan konzervatívnak számító Daimler hagyományosan talán legkonzervatívabb autójának, az E-Klassénak a W214-es generációját, és vesd össze akár csak az eggyel korábbi modellel, a W213-mal. Hyperscreen, érted, mert a Mercedes-vásárló nyilván nem tud venni egy mozijegyet, ha faltól falig képernyőt akar nézegetni, feltétlenül szükséges erre lehetőséget teremteni az autójában. Óriási innováció; kár, hogy éjjel visszatükrözi a szélvédő, nappal meg az odatűző fény akadályozza az olvashatóságot. (Régen még valahogy evidens volt, hogy a képernyőket nemcsak esztétikai szempontból kell mélyen a műszerfalba ágyazni, hanem pl. hogy tűző napon is le tudd olvasni, éjjel meg ne lásd viszont az egészet az ablakban, ha kinézel oldalra.)

 

De ez degeneráció teljesen általánossá kezd válni manapság, és nem csak a prémiumokat sújtja. Hogy néznek ki belül pl. a Renault-k, akár ez az új Scénic? Mindig imádtam a francia autók belvilágát, a Renault-két különösen, de egy halom odakúrt képernyőn hol tud megjelenni a francia stílus, a grafikán?

 

A 8-as Golf a 7-es után, a 4-es Octavia a 3-as után egyszerűen megbocsáthatatlan. Még nem találkoztam olyannal, aki ne sírta volna vissza az előző generációt ezekből.

 

Közben meg rohamtempóban tűnnek el az értelmes méretű és funkciójú járművek a kombiktól a szedánokon át a városi kisautókig, és mindnek a helyébe valami hombár lép. Már nemhogy egy Yarisból, de az Aygóból is crossovert csinálnak, hogy el lehessen adni. Miközben másról sem szól a világ, mint hogy klímavészhelyzet van. Egy agyrém ez az egész.

Előzmény: mica-r (65698)
kkn Creative Commons License 2024.02.27 0 0 65701

Ja, hogy ez újabb BMW kódjel. Köszi.

Én az E46-E60 korszaknál lemaradtam. Amúgy sem szeretem/tudom megjegyezni a számokat. Amik még tizenéve BMW-nek néztek ki, azokét sem tudom.

Előzmény: rfc (65696)
theman3 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 65700

Nem igazán erről volt szó. Én a mostani modellekről beszéltem, azokat néztem. Az alkatrésztől én is félek sajnos, ezért nem vettem, de ez ettől még az autó érdemein nem ront.
Szerintem a platósok között nincs párja.

Előzmény: Bmrenault (65695)
dokeee Creative Commons License 2024.02.27 -2 2 65699

Aszongya, teljes körű videostreaming, meg videojátékok. Édes faszom. 

Előzmény: mica-r (65698)
mica-r Creative Commons License 2024.02.27 0 0 65698

Mostanában ez a BMW "védjegye"

Előzmény: dokeee (65697)
dokeee Creative Commons License 2024.02.27 -1 0 65697

Ez tényleg elég fosul néz ki.

Előzmény: rfc (65696)
rfc Creative Commons License 2024.02.27 0 2 65696

Ez az atrocitás:

https://www.bmw.hu/hu/all-models/5-series/sedan/bmw-5-series-sedan-overview.html

A beltér még gagyibb. Műbőr (lol) ülések, csak a méregdrága individual csomagban van már csak valódi. Kék fények mint Pistike tuningpc-jén (tudom, hogy állítható, de sajnos nem sokat javít a bazári érzésen). A fa díszléc a műszerfalra redukálódott, meg 2 db tízcentis csíkra az első ajtókon, még a középkonzolon is megspórolták, igazi Aldi-feeling. Van cserébe átlátszó blingbling-controller, zongoralakknak gúnyolt csillogó fekete plasztik minden mennyiségben, meg Tesla-stílusban rábaszták a szörfdeszka-monitort a műszerfalra, minek is integrálni. Az alapáras kétküllős dodzsemkormány is kurva ronda, és az M változat sem sokkal jobb.

A baltával faragott kínai külső, a rajzolt vese, az Audi-kilincsek vagy a Hofmeisterknick szétbaszása már tényleg csak a kegyelemdöfés. Mintha valami cyberpunk-disztópiában élne az ember, ahol kifordult ízlésű degeneráltak diktálnák a divatot. Már csak a Balenciaga felirat hiányzik.

 

Előzmény: kkn (65694)
Bmrenault Creative Commons License 2024.02.27 0 0 65695

Ssangyong Turismot akartam venni, igaz 12-16 os évjárat, kellene egy nagy családi. 6/6 lyukrafutás lett, megy húz csak befingik a tágulásiba.. Beltér.. Tény hogy mindben egyben volt, de nem esik az ember hasra tőle.

Néztem a pick upot. Automatával. Jó ha kapok szüröket hozzá.. Volt tükör hiány, sérülés stb..

Kérdeztem szerelőket, mert müszakira csak vinni kell. Várakozós az alkatrész. Ha van. Legútobb egy 3 éves várakozott 1 hetet.

Régebbi tipusokat meg elengedtem. Ahogy az egész márkát.

Ha neked tetszik használd egészséggel.

Mg suvja tetszik, csak pár év még nekem érdekes lesz, én nem a kocsiba tartom a pénzt.

Előzmény: theman3 (65692)
kkn Creative Commons License 2024.02.27 0 0 65694

Mi az a G60?  Régóta egyre kevésbé követem a mai autókat. Így én  erről még pl. a VW  Corradora asszociálok.

Előzmény: TriCore (65689)
murray Creative Commons License 2024.02.27 0 1 65693

Nagyon gonoszak vagytok, de nagyon jók vagytok! :-) 

 

A Nagy Fehér Veterános Törzsfőnök, a nagy Mesélő jól át lett baszva egy 500 eurós Vespa lommal..mikor néztem vissza kellett tekerni.."mivan? 500 euro ezért a szarért? "

 

Belemegy még min 500 euro és a Kati két lerohadás után úgy hozzávágja mint a szart. :-) 

 

theman3 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 65692

A cikk is érdekes, de most nem arra reagálnék..... 

Nem tudom honnan vannak az ismereteid, de, hogy a leírt adatokat sem jól mondod így kétségeim vannak a hitelességét illetően.Szvsz te még csak nem is láttál ilyet. 

Mindenesetre sehonnan nem hallani motorhibáról, és ezek az autók nagyon egyben vannak, (én a belteret ismerem, a hibákat a tulajdonosok elmesélik) nagyon jó az összeszerelési és az anyag minőség. Talán csak az Audi és BMW  (más kategória!) ami hasonlítható hozzá.

Ami egyébként bármennyire furcsa a random felbukkanó kínai autókra is jellemző. Európai tömegautók, sőt a MB modellek sehol nincsenek. Volt nálam egy több mint 100.000 km-t  futott MG, a belseje zörgésmentes és feszes volt. Az első üléstámlának nem volt  holtjátéka. Toyota ilyet el sem tud képzelni..... 

Előzmény: Bmrenault (65661)
theman3 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 65691

Dacia Dokker? 

Előzmény: rfc (65617)
somytomy Creative Commons License 2024.02.26 0 0 65690

Anyám borogass, a Scenicből is ilyen crossover/SUV/túlmagasferdehátú lett? Szégyen

Előzmény: rfc (65680)
TriCore Creative Commons License 2024.02.26 0 0 65689

De legalább még az autószabásúak rendjébe tartozik. Ma, amikor a gyártók sorra szántják be az ikonikus típusaikat, vagy aggatják azok típusneveit valami groteszk hombárra, már ennek is örülni kell. Bár a prémium limuzinok szegmense talán még tartani fogja magát egy darabig.

 

Persze prémiumokat hagyományosan nem szavaznak meg az év autójának, de a villanyérában gyakorlatilag már a kommersz is prémiumárban van, szóval az elérhetőség egyre kevésbé valid érv a prémiumok ellen. Ezt persze alighanem a zsűri is érzi, mert nem sok hiányzott a G60 elsőségéhez.

Előzmény: rfc (65687)
giornalista Creative Commons License 2024.02.26 0 2 65688

aki vályipista közé keveredik, megeszik a disznók.

Előzmény: fearfactoryüberalles (65684)
rfc Creative Commons License 2024.02.26 0 0 65687

A G60 is csúf, mint a kamat. Remélem, hamar lapátra teszik a jugót.

Előzmény: TriCore (65683)
R100 Creative Commons License 2024.02.26 0 0 65686

Lesz még könyv a kommentekből!

Előzmény: fearfactoryüberalles (65684)
kerékpár Creative Commons License 2024.02.26 0 4 65685

Ez nagyszerű. Feltételezem, hogy van arról információjuk, hogy a törzsközönségnek (akikből a pénz nagyja származik klikkeken és Speedzone Shop vásárláson keresztül) ez a nyelvezet szimpatikus és a hagyományos médiaszemélyiség-szerep (példát mutatva pallérozni a közönséget) már csak a 18-49-es marketing célcsoportból kiöregedettek számára jelent valamit és nem a máz kopik le Csikósról, ami talán még a német tulajdonú nyomtatott magazinok szerkesztőségeiben ragadt rá.

 

Vicces, hogy mindeközben Vályi Pista gúnyosan emlegeti a "kulturált" középosztályba tartozó autóvásárlókat, Csikós Zsolt pedig egyébként (főleg veterán- és karóra témákban) kifinomultságot mutat.

Előzmény: fearfactoryüberalles (65684)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2024.02.26 -1 0 65684

Elkövettem azt a hibát, hogy beleolvastam a "bennfentes" COTY videó kommentfolyamba, nicsak, mit találtam (DISCLAIMER:szomi vagyok, hogy ilyet írt): @mazeofcar1111 2 nappal ezelőtt Már megint “kajálsz” Zsolti… Inkább ebédelnél…1 válasz:

@zsoltcsikos3232 nappal ezelőtt Nem azt mondom, hogy "megmeredt fasszal szárazon bassza meg a redvás kurvaélet", miért kell itt is grétsyzni? (Remélem, a kispolgár most rosszul lett benned)

 

Íjj, gecó...

Előzmény: giornalista (65662)
TriCore Creative Commons License 2024.02.26 0 0 65683

Koreainak is elmenne.

 

Egy járgány volt a mezőnyben, ami még valamennyire emlékeztet egy autóra (kívülről legalábbis, belülről már az is inkább egy játékkonzolra hajaz), persze nem az nyert. Bár nem sokon múlott.

Előzmény: rfc (65680)
Rumcice Creative Commons License 2024.02.26 0 1 65682

Jah, hogy ez lett a Scenicből? Akkor visszavontam, amit írtam.

Előzmény: rfc (65680)
RadiX Creative Commons License 2024.02.26 0 0 65681

2022-ig volt egyterű Scenic, 2023-ban érkezett az új CUV/compact SUV Scenic E-Tech. Ahogy a Peugeot 3008/5008 is egyterűként indult eredetileg.

Előzmény: Rumcice (65679)
rfc Creative Commons License 2024.02.26 0 3 65680

Nyugodtan rátehettek volna egy BYD logót, a kutyának nem esett volna le, hogy ez a dömper egy francia autó.

 

Előzmény: giornalista (65678)
Rumcice Creative Commons License 2024.02.26 0 0 65679

Azt hittem, a Scenicet mint az egyterűek legelső példányát már rég elsodorta a történelem szele. Az év autója nem egy elektromos 3 tonnás SUV lett? Igazán meglepő eredmény.

Előzmény: giornalista (65678)
giornalista Creative Commons License 2024.02.26 0 2 65678

na, a céh megszavazta a Renault Scenicet az Év Autójának. Csikós pedig facebookos videóban siránkozik azon, hogy a genfi autószalon kb. kiürült, alig vannak gyártók, üres az egész, a kutya sem kíváncsi rá. de a díjat, amit itt oszt ki a gittegylet, gondolom továbbra is véresen komolyan kell venni...

somytomy Creative Commons License 2024.02.26 0 2 65677

Mondjuk jópofa ilyen torkavéres valamit venni azután a felütés után, hogy a Vespát tulajdonképpen azért nem szeretjük, mert mindig szívás volt a mindenféle olcsó, börze leghátuljáról kiásott példányokkal meg burkolatos motort szerelni amúgy se.

Előzmény: yenoee (65671)
tcaoe Creative Commons License 2024.02.25 0 0 65676

Ez újabb modell, és abból is késői (V5B3T), indexes. Márpedig az indexes Csikóséknál nem jó, kell a billegős futóműhöz a karjelzés is, meg a négy fokozat is túl sok, mind csak hibalehetőség. Amúgy ez minden szinten drága, és még a színe sem korhű.

Előzmény: rfc (65674)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!