Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110494

Jó lenne üzemi, élő adatokat látni, de az a hűtőrács változtatás nem lehet ludas?

Lehet, hogy hosszú etapon, bárhogyis mész, nem jár rendesen a hűtő körül a levegő? Belülről meg melegíti a motor hője, és kívülről meg nem tudja elég hideg levegő "átöblíteni"?

Csak találgatok, innen messziről.

Előzmény: ZsoltALM (110493)
ZsoltALM Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110493

Segitség kéne sziasztok.

Octi3 2.0 crtdi , másodszor csinált olyat hogy hosszú távon beállitott 20 fokos klimával, pályán 140...145 km sebességel folyamatosan haladva lassan "elfogy" a bejövő levegő.

A hőfok naggyábul jo lenne, de bárhova állitok bármit, alig jön vmi. S kezdünk megfőni.

Ventillátor dolgozik ezerrel, kijelzőke mindent mutat.

.....rokonhoz mentünk, állt a jószág egy órát, s utána  minden okés, azota 150 km mentem. Mindenfelé kapcsoltam próbáltam okés.

Tavaly nyáron ugyanezt eljátszotta egyszer. Kiolvasták semmi hiba, klimagáz megfelelő nyomáson.

... annyi még hogy nekem egy picit sűrűbb alul a lökhárítón alul a rács, mert  az előző tulaj kapott egy követ és klimahűtőt kellett cserélnie s ezt találta ki.

Szép is a hűtő már sok éve.

Meg hát a hiba tavaly volt egyszer, meg most.

skt15 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110492
Előzmény: skt15 (110490)
paddyjoe Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110491

Neked mi a módszered az olajszint ellenőrzésére? 
Leállítás után 10-15 perc? Nekem 1.5 van, akáhogy hunyorítok, a szint a max felett van min. 5 mm-rel. Az olajcserét nem én csináltam, viszont az apasztást lehet megejtem magam. (Háklis hülye vagyok, nemrég lett cserélve a komplett hátsó fék, folyadék amúgy is maxon volt, valamennyire túlment visszatekeréskor, szerelő szerint okés, az motorolajcserét nem ő csinálta, nem bírtam magam, nekiálltam leszívni fecskendővel.)

 

Köszi!

Előzmény: (M)Ákos (110453)
skt15 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110490

Garancia tudtommal 200000km (vagy 4év)

Ha ezen motorkód minden darabja szar lenne, akkor?

Előzmény: Laza rigalánc (110489)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110489

Köszönöm a választ!

skt15 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110488

Lehet, hogy vacak, csak nem ennyire...

Máshol IS keress hibaforrást

Előzmény: Laza rigalánc (110483)
www.octinfo.com Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110487

Sejtheted: a válasz "nem". Aki ide ír vagy itt olvas, azok közül senki nem használ olyan olajat ami nem való a motorba. Szerinted egy olyan olaj, ami melegen nem folyós annyira, amennyire kellene, milyen módon fogja gátolni a belső kopást?

Továbbá, milyen logika szerint fog megakadályozni egy olaj egy mechanikai problémát?

Aki ezt az olajat ajánlotta, az mivel indokolta, hogy megoldás lesz?

Előzmény: Laza rigalánc (110485)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110486

Dehogy nem. Csak senki nem olyan bolond, hogy nem megfelelő viszkozitású olajat használ a kocsija motorjába.

A hibajelenség egyébként automatikusan megszűnik, ha nem jelenséget takarod el, hanem megszünteted az okát.

Előzmény: Laza rigalánc (110485)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.04.02 0 0 110485

Amúgy a 110468- számú, eredeti kérdésemre, hogy valaki használt e 5w-50 olajat nem jött építő jellegű válasz.

Tehát tisztelettel érném, maradjunk ennél.

Köszönöm szépen

Laza rigalánc Creative Commons License 2024.04.02 0 0 110484

Tehát számlás, hivatalos javítás történt, egy hivatalos szervízben, szakemberekkel.

A többi a magánügyem, illetve a te fantáziád szüleménye!

Minden más egyezése a valósággal, a véletlen műve!

Téma részemről bezárva!

Suzuki forever :)

Laza rigalánc Creative Commons License 2024.04.02 0 0 110483

Nem lett elrontva! A szakik jól megcsinálták, de konkrétan a BUD motor vacak.

Ha azt nézzük a VW gyár is elrontotta hiszen 80 E km alatt kifeküdt a gyári cucc.

Vonatkoztass el kinek a kocsiján dolgoznak a szakik, és hogyan :)

Előzmény: csíkos-háTTú (110482)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.04.02 0 0 110482

"A mozaik utcai Vw szervizben csinálták fusiban."

 

Szóval a szakik fusiznak a kocsiddal, és még el is rontják a melót, ezzel veszélyeztetve a munkahelyüket?

Ez csak egy kérdés, ami bennem eddig megfogalmazódott.

Előzmény: Laza rigalánc (110481)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.31 0 0 110481

A mozaik utcai Vw szervizben csinálták fusiban. 

Ekvileg méretezték a hengert, az új dugattyú előtt.

Kb 10E km-ig csendes volt, olajat nem fogyaszt, jól megy, csak kezdi halkan a hidegen kopogást

MAMI P20 Creative Commons License 2024.03.30 0 0 110480

A henger lett mérve?

skt15 Creative Commons License 2024.03.30 0 0 110479

Ott valami más gond volt. 70-80000km alatt nem lötyöghetne.

Előzmény: Laza rigalánc (110478)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.30 0 0 110478

Sajnos nem tudom becsatolni a képet, mert túl nagynak írja! A kiszerelt dugsttyúk kopása olyan volt, hogy elég durván lötyögtek

skt15 Creative Commons License 2024.03.29 0 0 110477

Nincs eltömődve valami olajfurat, vagy bármi egyéb hiba (olajpumpa pl.), ami miatt nem jut el a kenőanyag mindenhová?

Ennyire szar elvileg nem lehet egyik motor sem, 

Előzmény: Laza rigalánc (110476)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.29 -1 0 110476

A hengerfej is fel lett újítva, plussz a hidrotőkék és a himbák is cserélve vadiúj ina márkájúra.

Egyszerűen szar a Bud motor.

De ahogy olvasgatok a neten, híre van a 16 szelepes, 1.4 vw motorroknak.

Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.29 0 0 110475

Köszi a tippet, de cserélve volt a motorfelújításkor.

banika1 Creative Commons License 2024.03.28 0 0 110474

Csak laikus ként! hajtókar csapágy is állhat a háttérben!

Előzmény: Laza rigalánc (110473)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.28 0 0 110473

Köszönöm a választ! Dugattyúcsere óta olaj nem fogy egy csepp sem! 

Viszont a kopogás újra kezdődik.

Előzmény: nohab (110472)
nohab Creative Commons License 2024.03.28 0 1 110472

Sajnos ha egy motor fogyasztja a gyári specifikációjú olajat, akkor ha beteszel valami más specifikációt amit nem fogyaszt, az leginkább úgy tud történni, hogy nem jut be azokba a résekbe ahol a gyári olaj távozik a rendszerből. És ha azokba a résekbe nem jut be, akkor a többibe sem feltétlenül, tehát se fogyni nem fog, se rendesen kenni.

 

Ezek az 5W-40 meg hasonló jelölések a tapasztalataim szerint ma már nem sok tájékoztatást adnak, azt kell nézni, hogy teljesíti-e a vonatkozó VW-szabványt (pl. 505 xx), ha ezen belül vannak opciók azok választhatók.

Előzmény: Laza rigalánc (110471)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.27 0 0 110471

Eddig 5w-40 volt benne, és nem volt hajtva,se hidegen se melegen.

Javítás előtt Bp-Miskolc 7 dl olaj volt.

Azóta olaj nem fogy, de kopogni kezdett újra

Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.27 0 0 110470

Mert a BUD motor egy foscsomó!

Első tulaja vagyok, rendszeresen karban volt tartva.

78 ezer km-nél dugattyúcsere volt benne szoknyakopás miatt.

Azóta 10 e ment bele és megint kezdi a kopogást.

5w-50- et javasolták

www.octinfo.com Creative Commons License 2024.03.27 0 1 110469

Miért használt volna bárki, ha egyszer az nem felel meg a gyári specifikációknak?

Előzmény: Laza rigalánc (110468)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.27 0 0 110468

Sziasztok!

Valaki használt már 1.4 BUD motorkódos autóba 5w-50 es olajat?

 

banika1 Creative Commons License 2024.03.26 0 0 110467

Én az OIII. ban a vezetőoldali teljes elektromos panelt cseréltettem 15 000FT 2 éve most szerintem 30 000Ft körül de hívd fel őket!

https://www.google.com/search?q=ecser+aut%C3%B3elektromos+szerel%C5%91k&oq=Ecser+aut%C3%B3elektromos+szerel%C5%91&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqCQgBECEYChigATIGCAAQRRg5MgkIARAhGAoYoAEyCQgCECEYChigATIJCAMQIRgKGKAB0gEKMTg1MTFqMGoxNagCCLACAQ&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Vagy a Bp XVII ker Gőzös utca azok nagyon profik elektromos téren. Nekem 4 autómat is szerelték ! (időpont kell)

https://www.onindito.hu/

Előzmény: O2 Elegance (110457)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.03.21 0 0 110466

"Minek szembesíteti őket???? Kihez viszed az autódat leközelebb? Ezekkel jóba kell lenni, mert egyre kevesebben vannak."

 

Aztért van elvileg alternatíva, ha drágák, és még rosszul is dolgoznak, akkor keresni kell másik szervizt.

 

"Ez egy apró hiba, félrenéztek valamit egy doksiba."

Lehet, hogy tényleg elnéztek valamit, és sűrű bocsánatkérések közepette orvosolják. De azért én nem nagyon ismerek olyan, 4 hengres VAG motort, amibe 4,5l-nél több olaj kell! (Hyundai az van olyan, amiben egy olajcsere az 8liter...)

Előzmény: sr1 (110464)
sr1 Creative Commons License 2024.03.20 -1 1 110465

Talán nem, de ez egy kicsit sok és kinyomhatja a szívórészben is.  Ezek tubós motorok. 

Csináld azt, amit leírtam az előbb.

 

 

Előzmény: rabugye (110448)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!