Megjött az első SOR trolibusz. Kicsit kalandos volt azt útja mert a Csáky József utcai kapunk akart bemenni de ott nem engedték be ezért vissza kellett neki tolatni.
876 ma is volt kint az 5-ös vonalon....általàban csak hetente 1-2 napon és bizonyos napszakokban vetik be.
875 készen van,le kéne vizsgàznia de nem erőltetik,telepen belül szokott néha mozogni.
Pozitív,hogy szinte minden szóló trolira felkerültek az utastéri monitorok....van mit nézegetnie az utasnak,viszont a pontos idő kijelzés ahàny jàrmű annyi féle.
Mostanában nem figyeltem a solarisokat a városban, ezért érdeklődöm, hogy ez a kocsi (876) szokott kint lenni? Végülis rendben forgalomba állt? Es mia helyzet a társával(875)?
Ma 15.39- környékén a troli bekanyarodott a Bartók térnél, Jósika folytatásába. Megoldani nem tudta hibáját, egy Szkt-s kisautóval érkező ember tolatott vissza. Nem csodálkozom már, hogy a trolisok szűk helyen sohasem férnek el. :(
Komfortra jobb a 435T egyértelmű. Kipe alkatrész ellátásban viszont nem. Esetleg donorral működhetett volna, de kb. .ax. 10-ből lehetett volna legozni. GVM alkatrész meg még bővebben van, akár a két donoron felül is.
Arra gondolok, hogy miért fogynak a pótlóbuszok. Mivel, ez jó előre tervezetten, tudhatóan történik, nem váratlan dolog, ahogyan éreztetted, mint,ha valami hiba, vagy baj lenne.