Ilyen " véletlen kikapcsolás" elleni figura gyárilag igy müködik:
Kinyitod a bezárt autót , de nem szállsz be, sehol se csinálsz ajtónyitast---kb 1.5 perc mulva automatikusan visszazár a központi ., ez a " gyári" figura..., kivéve ha nem...
Tudományosan nézve: Ajtónyitás két lépcsőben történik: Ez egy ciklusra érvényes!
Én arra reagáltam, hogy nekem nincs ilyen bajom. Belsővili működik, műszerfal csipog a lámpalekapcsolásért. Távzáráskor megvan az indexes villogás jól zárt ajtónál és index NEMvillogás rosszul csukott ajtónál. Ilyenkor is bezár csak nem villog.
És ebben az állapotban is rá tudná zárni az ajtót az ülésre dobott kulcsra, ha lennék olyan hülye, hogy oda dobom.
Az üzanyomást ugye a tankpumpa nyomja előre a nagynyomásúhoz.Lehet hogy a tankpumpa döglődik és a hőkülönbségre így reagál.csak feltételezem.hibakód nincs benne.mi bír történni,beszarik a szivattyú és megáll az autó ha jól sejtem.
Rég jártam itt,látom még a régi tagok itt vannak,ez szuper.Van egy
W204 220cdi mercim 2009 ből.Nagyon érdekes dolgot csinál már másodszor,mégpedig tankolás után, indításkor beindul majd egy pillanatra majdnem lefullad aztán megy tovább gond nélkül.Előző alkalommal le is fulladt.Milyen köze lehet a tankolásnak a lefulladáshoz?Tankolás után ilyen nincs többet.
Skoda is, seat is ilyen? Szerintem nem :) Azok is fócvágenek..
Rossssstek vackát, ami 30 éve " hex xx" nek hívja az illesztő verzióit ..hagyjuk..
Fócvágen nem prémium...lehet...egy modern lambó, mint szupersport sem az...ezekszerint..kommersz kocsi, tök alap..
Az a2 tudja a sima zárást, mert benti gombról azt csinálja, nyitja a kilincs, vagyis ez konfig csak..
amit mutat az is, ujra rányomva csinál valamit, nem visszanyit...ergo érti a modul hogy van egy és van duplanyomás, csak a konfig miatt utóbbira már nem csinál semmit.