Én cseréltem, égett szutykos büdös valami jött le, és most 6os kézit keresek 30d-re. Ergo ha szar ami lejön, akkor már mindegy neki, ha szép tiszta, akkor felesleges volt.
Nekem Sachs kopott, pattogott, gyári rugóval. Koni fsd/active nagyon bejött, szinte bármely rugóhoz jó, tartós, inkább sportos, de sehol nem ráz. És nem drága. Olvass utána, vagy hívd fel őket, nagyon rendesek.
Ha egy 318d 115-120 km/h sebesség körül elkezd rezonálni, az valami futóműves hiba nem? Kinyomott kuplunggal is csinálja. Az egész kaszni remeg, ilyen mély hangon, nagyon idegesítő és eléggé rontja az ember biztonság érzetét...
Ha van rá keret, válassz Bilstein B12-t az Eibach rugókhoz. Ha nem túl jó utakon jársz, de sportos karaktert akarsz, ami nem rázza ki a veseköved, legjobb választás. Ültetést is jól tolerálja, meg az Eibach-hoz kimondottan illik.
Nekem nem Pro-kit van, hanem Sportline, az mélyebben ül. De nagyon jó karakter.
Futóműves mester.haveroktól tanultam, hogy a gyári gátlók, vagy annak megfelelők kevésbé tolerálják az ültetéseket. Nekem több Bilstein is volt különféle bmw-ben, de a B12 a király! ;)
Sziasztok! Nem tudja valaki a kiegyenlítő tartály alján lévő két "O" pontos méretét? Sajnos külön nem rendelhető, csak a tartállyal de azt nemrég cseréltem és sajna nem mértem meg a méretüket.
Szeretnék vásárolni mostanában Sachs lengéscsillapítókat, előre hátra. ugyanis ezt a márkát ajánlották különböző fórumokon, ahogy olvasgattam a múltkor. Viszont ebből több féle típus létezik márkán belül, belinkelem:
Ezek közül honnan lehet tudni, hogy melyik típus ajánlott a rossz utakra, illetve az adott típusnak mik a tulajdonságai? Hasonló keménységet szeretnék elérni, mint a gyári megoldások. Erről a témáról túl sok infot nem találtam, így gondoltam Hozzátok fordulok.
Ja, És nem tudom számít-e, de Eibach Pro Kit rugószetthez lesz.
2001/5-ös sedanom van, még facelift előtti széria.( M54B22 170LE motorral)
Ha gumi, akkor lengokar szilent vagy stabilizaror szilent. Mas nemigen van a kornyeken. Ilyen nyoszorgo hangot az e30-am akkor adott, amikor a fasza balkani utak kinyirtak az egyik belso lengokar gombfejet. Nem kopogott menet kozben, viszont kormany tekergetesnel olyan "barka hangot" adott, hogy beszartam. Azt hittem a kormanymu fosta el magat, megkonnyebbules volt latni, hogy "csak" a gombfejnel mozdul el vagy fel centit a lengokar kormanytekeresre.
A pontos hangbeazonosítás kedvéért: biztos láttatok már régi középkori filmeket, no azokban a bárkák pont ugyan így nyekeregnek (valószínű azokon az árbóc, de hogy ennél mi)?
Sziasztok! Volt már valakinek olyan, hogy nyöszörgött az első futómű. Valami gumi alkatrész nyöszörgését lehet hallani? Az egyik oldali lengőkar cserélve, bár nem lehet hallani melyik oldalról jön a hang, csak annyit, hogy előlről, és nem lehet megállapítani, hogy honnan. A futóművet korábbi tulaj leengedte nagyon alacsonyra, nem tudom ez játszhatott-e közre ebben,hogy van ez a hang.
2-5-7-10-13, de az utasterbol nem fersz hozza, alulrol meg az e46 rudazatat meg nem piszkaltam, igy arrol nem tudok nyilatkozni. 1Allitolag a hopajzs nem jon le, csak ha leveszed a kipuffot is, ez lehet problemas. Ha kiprobalod majd tudosits legyszi, hogy mit kellett leszedni! En a kardanfelfuggesztest szeretnem ellenorizni, de csak egy ranezes miatt tuti fix, hogy nem szedem le a kipuffot.
Ahogy e30nick is írta,a hűtővíz az óra szerint 75-115 között egyenesen áll.
Mivel a venti megy a klíma bekapcsolására,így azt is ki lehet zárni.
Szerintem a mennyiség lesz kevés,valóban azt kellene megpróbálnod,hogy álló helyzetben emelt fordulaton,kb 2-3000-es fordulattal hideget fúj-e.Ha igen,akkor klímással ellenőriztesd le a mennyiséget.
Ezekből melyik alkatrészt tudom cserélni, utastérből / egyszerű emelőről felemelve a kocsit, hogy javuljon a váltási érzet? Kissé már lötyögős sebességben, úgy érzem sok a holtjáték.
Ezekből a legdrágább alkatrész a 6-os, gondolom annak is a műanyag gömb része kopik, de nem tudom, azt érdemes-ecserélni emiatt?
Tegnap volt egy 500 km-es utunk az autóval,végig szinte 33 fokos külső hőmérséklettel. A klíma az előzőekben leírt módon viselkedett,tehát menet közben jól hűtött,lassú haladásnál vagy megállva alapjáraton langyos levegőt fújt.
A vízhőfokot végig figyeltem,egyáltalán nem melegedett,sem menet közben,sem alapjáraton járatva sem.
Ma volt alkalmam ellenőrizni a ventillátort,mondjuk ma nincs valami meleg az eddigiekhez képest, 19-20 fok van jelenleg.
Ennél az autónál nincs külön klímaventillátor,hanem a hűtők mögött egy ventillátor van egy műanyag box-ban amin a zsaluk is vannak.
Lebontottam a burkolatokat,és kimozdítottam felfelé az egész ventillátor házat egy kicsit hogy jól lássam a ventillátor mozgását.
Alapjáraton járatva normál hőfokra melegítve a motort,a ventillátor állt,amint a klíma be lett kapcsolva a ventillátor azonnal elindult,igaz nem túl nagy fordulatszámon,de ez lehet a nem túl meleg külső hőmérséklet miatt van.
Ha esetleg újra melegebb lesz az idő,újra ellenőrzöm majd a ventillátort hogy jobban,nagyobb fordulaton forog-e a klíma bekapcsolásakor.
Én ezek miatt ha még nem is teljesen biztosan,de úgy gondolom hogy a ventillátor jól működik,mert azonnal bekapcsol a klíma bekapcsolására.
A mai nap még annyi történt hogy diagnosztikára lett téve,de semmi hiba nincs az autó hibatárolójába.
Megpróbálok valami klímástól is időpontot kérni,hogy nézzen rá,de szezon van és fullon vannak mindenfelé,nekem pedig jövő héten pár napra mennem kell az autóval.
Szerintetek lehetséges olyan is hogy túl van töltve hűtőközeggel a klíma rendszer?
Illetve ha lehetséges,akkor milyen jelenségeket okozhat?