Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TraguAre Creative Commons License 2024.05.10 -1 1 142363

Ez nem az új, drága, segédmotoros kerékpár? ;D

Előzmény: XANTIi (142362)
XANTIi Creative Commons License 2024.05.10 0 1 142362
bananatree Creative Commons License 2024.05.10 0 0 142361

:(

Előzmény: JGab (142360)
JGab Creative Commons License 2024.05.10 0 2 142360

https://telex.hu/belfold/2024/05/10/magzatkarosito-nmp-oldoszer-akkumulatorgyartas-god-samsung-szennyviz

 

Nahát, érdekes, állítólag zárt a rendszer és lehetetlen, hogy szennyező anyag kerüljön ki a gyárból. Közben meg engedik bele a csatornába....

 

Még várom a példastatuálást amit valaki említett itt a napokban.

 

Polginak mázlija van, mert tegnapelőtt csengetett be, így szimplán nem nyitottam ajtót. Ma váltanék vele pár szót :)

bananatree Creative Commons License 2024.05.10 -1 1 142359

ez tiszta sor, és mi értjük is ezt

 

sajnos sokan nem ezt látják

 

és mivel az EUR7 megtorpedózása miatt a gyártóknak nem kell EV-t fejleszteni, ezért a mindenféle phev-ek gyártása felfuthat, és így a gyártók még egy 2512. bőrt is le tudnak húzni az ice foshalmazukról.

és ők ezt meg is teszik.

Mind kommunikálja máris, hogy visszaesett az érdeklődés az ev iránt, és a benzin a nyerő

hát persze, mert a saját profitjuk ezt követeli meg, hazudnak, terelnek, vedd azt a portékát amin a legvastagabb a marzs

és sikerülni fog nekik, phev eladásaik az egekbe fognak nőni (mert nincs más megvehető autójuk, de ez már nem számít nekik)

 

de a kínai ev eladások nőni fognak emiatt.

csakis az eu gyártók mesterkedésének köszönhetően

és ha csak valahogy nem akadályozzák meg a terjeszkedésüket itt, akkor bizony övék lesz a piac

 

de ezt már írtam párszor  

Előzmény: Panzerbear (142356)
Cleaning Cloths Creative Commons License 2024.05.10 -2 1 142358

Amennyiben jómagam megnyerném mondjuk munkásságommal a Templeton-díjat, ami 1.1 millió angol font, tehát annyira nem számítana a pénz, akkor valószínűleg Lexusokat és Toyotákat vennék a családnak vegyesen. A nagyobb autók (LX) ( NX)  öntöltős hibridek lennének, és csak a kisebbek tisztán elektromosak. Persze ez erősen függ attól, hogy ki hol lakik és mik a vezetési szokásai. Mi a főváros mellett 25 km-re, zöldövezeti kertes családi házas övezet. Szeretünk autóval nagyobb és akár több hetes kirándulásokat is tenni Európa szerte. Régebben lakókocsit is húzogattunk magunk után. 

 

Pont azért vennék tartós öntöltős hibrid autókat, mert azok 2035 után is sokáig üzemképesek lennének még. Akkor is ha a 2035-ben már tényleg nem lehetne újként forgalomba állítani. 

Előzmény: Panzerbear (142357)
Panzerbear Creative Commons License 2024.05.10 0 0 142357

Árban is felette van, úgy meg megint nem játszik...

Előzmény: Cleaning Cloths (142355)
Panzerbear Creative Commons License 2024.05.10 0 2 142356

Szerintem a Prius érne ennyit egy nagyobb akkuval, belsőégésű motor nélkül.

Nekem így semmit sem érne. 

Az év 300 napján be sem indulna a belsőégésű motor benn, 50 nap kb kétszer röviden és lenne kb 15 nap amikor haszna lenne...hogy ezért beáldozni a csomagtér lehetőségét és nyakamba venni egy belsőégésű motor szervizköltségeit?! Nem, köszönöm. Nézzen ki bármennyire jól, nincs értelme.

Előzmény: bananatree (142354)
Cleaning Cloths Creative Commons License 2024.05.10 -2 0 142355

Vegyenek Lexus hibridet! Az legalább már minőségben erősen a Tesla felett van. Tehát jogos a felár. 

Előzmény: bananatree (142354)
bananatree Creative Commons License 2024.05.10 0 0 142354

és a fanok vennék is tömegszámra

van jópár ismerősöm, aki azért nem váltott tisztán elektromosra, mert "majd ha a Toyota"...

aztán amikor a totoja jött az átcímkézett kínai autóval, mint saját EV, akkor volt is divisionby0 a fejükben...

hát nem is váltanak

de az új priust se akarják megvenni ennyiért

 

Előzmény: Panzerbear (142346)
Panzerbear Creative Commons License 2024.05.10 0 0 142353

Aztán melyik? Melyik gyárt olcsóbban legalább olyan jót, vagy ugyan annyiért jobbat? Mert legyőzni csak azt lehet akinél jobbak vagyunk...

Előzmény: Cleaning Cloths (142352)
Cleaning Cloths Creative Commons License 2024.05.10 -1 0 142352

Sárkányok sem haltak ki. Sőt még a vízen is tudnak járni. :-)

 

 

Kína!!! Most a Teslát éppen a kínai sárkány gyártók győzik le.

 

 

 

 

Előzmény: Panzerbear (142350)
Panzerbear Creative Commons License 2024.05.10 0 0 142351
Panzerbear Creative Commons License 2024.05.10 -1 0 142350

Igen,,, a dinók nem halnak ki, majd gyerekeknek mutogatjuk öket, mint most a gyíkokat :-)

Előzmény: Cleaning Cloths (142348)
Panzerbear Creative Commons License 2024.05.10 -1 0 142349

Nem hinném, hogy nincs rá szabadalom, egy más gyártó sem használja a módszerüket, holott sokszorosan bebizonyította, mennyire megbízható és tartós (olcsó is). És nyilván amit állítottál a Toyotáról, az a teslára igaz :-) LOL https://www.tesla.com/legal/additional-resources

A világ nagy részén megalkuvás nélkül használható egy elektromos autó, söt mi több, a legfejletlenebb vidékeken egy nagy lehetőség, hisz ott egyre gyakrabban, lokálisan termelik az áramot, jól kiépített hálózat híján. Etiópia élen jár ebben, olvass utána.

 

Előzmény: Cleaning Cloths (142347)
Cleaning Cloths Creative Commons License 2024.05.10 -1 1 142348

+ Tehát ez Tesla vallási marketing mémkép, immunizálva lett. (immun mémek) A Tesla meteor elég és felrobban  a légkörben és csak néhány nagyobb széttört darab esik a Földre. Nagyobb károk nem keletkeznek. A dínók meg egyébként sem haltak ki. A madarainkban is ott élnek és sok más állatban is a génjeik, az utódjaik. 

 

Előzmény: Cleaning Cloths (142347)
Cleaning Cloths Creative Commons License 2024.05.10 -2 0 142347

Jó húrokat pedzegetsz, csak némileg pontosítanálak. A Toyota a hibrid hajtás szabadalmainak a jó nagy részét felszabadította már közben a szabadalmi oltalom alól és közkincsnek tekinti. (A Teslának lehetne követni a példát) A Toyota igazi világgyártó és világ szinte minden részén, nagy megalkuvások nélkül használhatóak a hibrid  (öntöltős) autói. Az elektromossal messze nincs így. Tehát azért mert USA néhány államában, Európa és egyes ázsiai országokban már a lakosság egy része elektromosat használ, nem akar még ott sem mindenki azt használni. Sok más helyen meg nem is nagyon tud. Nincs megfelelő feltöltő infrastruktúra kiépítve.

 

Azonkívül a Toyota biztos megszokott dolgok mentén apránként változtat. Figyeli a vevőket és azok szokásait követi. A Tesla meg le akarja sz@rni a Napot az égről. Diktálni akar, hogy mit kell szeretni. Amit aztán néhányan szeretnek is, de nagyon nem a többség. 

Előzmény: Panzerbear (142346)
Panzerbear Creative Commons License 2024.05.10 0 2 142346

Bullshit...A Toyota nagy húzása, hogy az egyik legegyszerűbb hibrid hajtást hozta létre és ezt le is védette. Így mire másoknál is értelmet nyert a hibrid hajtás, , már csak más, kevésbé jó megoldások maradtak a számukra (vagy fizettek mint a Ford).

És nem , az elektromos hatásnak nem kell fejlődni.

Itt a Toyota új Prius. Egy nagy 4,6 m-es autó, de nulla csomagtérrel, mert már nagy akkut (13,6kWh) és nagyobb villanymotort, invertert kapott a belsőégésű motor mellé.  Ára 45.000Euró

Ugyan ennyiért van már elektromos , pl.Tesla Model 3, ami mindent jobban tud. Kicsit ugyan hosszabb, de cserébe van rendes csomagere (kb duplája), változattól függően nem, vagy alig valamivel nehezebb, erősebb, gyorsabb, jobban gyorsul és nem cipel feleslegesen egy belsőégésű motort amit szervizeltetni kell évente...

Simán lehetne ezen a 45.000Eurós áron a Toyota a tesla ellenfele, tisztán elektromos hajtással. mindent tud amit egy elektromos autónak tudnia kell, csak a belsőégésű motor helyett kaphatott volna több akkut...

Előzmény: Cleaning Cloths (142344)
Panzerbear Creative Commons License 2024.05.10 0 0 142345

https://fb.watch/rZtF9u4JS7/

 

Mindenhol van energia

Cleaning Cloths Creative Commons License 2024.05.10 -1 0 142344

Jól látod. Az fordított meghajtásnál ilyen kiképzésű. Tehát amikor az forog és a dugattyúk klíma gázt sűrítenek. 

Ebben az esetben szerintem, csak úgy fizika és műszaki érzékre, magasabbaknak kellene lennie a hullámoknak és hosszabbnak a löketeknek. 

Nehezen fog még beindulni is. Hasonló, mint amikor enyhe lejtőn nem csúszik még le valami. A görgő itt kevés, mert itt a "lejtőt kell elmozdulásra" késztetni erővel. Összegezve ... semmi értelme és szerintem a hír is hamís. Ilyen marhaságba nem kezdenek a Toyota mérnökei. Okosabbak ott ennél. Ez max valami más ország, helyi gyártó mérnökeinek az agymenése lehet, amire max gyártás-együttműködés miatt rábólintottak. Központi vezérszál, biztosan nincs ilyen. 

 

A Toyota a hibrid hajtást tudomásom és olvasott szakirodalmaim szerint főként az USA-ból vásárolta meg. Aztán azt tovább csiszolta és működő sorozatgyártást készített belőle. Tehát közel harminc éve az elektromotoros rásegítéses hibrid hajtás éllovasa. A fő hírek is erről szólnak Továbbá arról, hogy a teljes elektromos hajtás a jövő, de ahhoz még fejlődni tenni kell és addig a hibrid hajtások a legjobb átmenetek. Tehát ütközik a hivatalos tájékoztatókkal is. 

Előzmény: mica-r (142343)
mica-r Creative Commons License 2024.05.09 0 1 142343

Szerintem a dugattyú alatti fekete görgős vezetőnek is van problémája. Ott is lesz jelentős terhelés, kopás, veszteség stb

Előzmény: Cleaning Cloths (142342)
Cleaning Cloths Creative Commons License 2024.05.09 0 0 142342

A szemléltető modelleken sok más hiba is van. Nem csak ilyen elavult műszaki módszer.

 

Hanem a dugattyúk mozgása nincs semmivel behatárolva. Tehát elvileg egymásnak is csattanhatnak. 

Minden bizonnyal csattannak is, ha bármi kisebb hiba van. 

 

500 / 8 = 62,5 cm3 -es átlagosan egy dugattyú. Nem túl optimális ... hihetetlenek a beharangozott teljesítmény adatok.  (120 le)

 

Ilyenkor túl nagyok a súrlódási erők. Tehát itt valami vagy nem igaz, vagy elhallgatják a 12-15 literes fogyasztást. 

 

 

Előzmény: mica-r (142332)
tfe_tng Creative Commons License 2024.05.09 -1 0 142341

Azzal a csávóval vitatkozol, aki 600-as nézettségű, clickbait youtube csatornálból szedi az "információit", ami pedig nem fér bele a világképébe, az nem is létezik. Ő már 5 éve megmondta, hogy jövőre jön az FSD, szerintem többet szív, mint maga musk (ami azért nem kis szó). Két napra rá, hogy minden normális média megírta, hogy a elon lelőtte a model2 projektet belinkelt valami hasonló videót, ami az olcsó tesla _biztos_ megjelenéséről szólt. 

 

Egy igazi hívő, pont mint a laposföldes másik elmeroggyant. 

Előzmény: XANTIi (142338)
JAMIE222 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 142340

Tanuljál elektromosul:))

Előzmény: mica-r (142339)
mica-r Creative Commons License 2024.05.09 0 0 142339

Nemár! 

Nagyon csalódott vagyok...

Előzmény: XANTIi (142338)
XANTIi Creative Commons License 2024.05.09 0 0 142338

Csaxólok, hogy ez egy ótvaros kamu!

Előzmény: _Berci (142333)
mica-r Creative Commons License 2024.05.09 0 0 142337

Igen, szerintem ez csak azért, mert van rá támogatás.
A BMW-nek 15-20 éve is volt hidrogénes, akkor lehet hogy saját költségre próbálkoztak

Előzmény: Panzerbear (142336)
Panzerbear Creative Commons License 2024.05.09 0 0 142336

Mindnek van ilyen projektje, a minap ment előttem egy BMW ami hidrogénes.

Előzmény: mica-r (142335)
mica-r Creative Commons License 2024.05.09 -1 1 142335

Nekik belefér a kályhába dobálni a pénzt :-)

A H2 Mirai is 99%-ban elégett pénz

Előzmény: _Berci (142333)
Panzerbear Creative Commons License 2024.05.09 0 0 142334

Na de ezer dollárból kijön egy mostani ezres kis háromhengeres motor is, aztán kitalálni sem kell.

Előzmény: _Berci (142333)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!