Üdv Laci!Kérdésem volna,Az alany AUY.Tudom,a diagnosztka a tuti,de úgy gondolom nagy %-ban tudni fogod mi lehet az ok,vagy legalábbis van ötlet.Szóval indításkor csinálja,mintha úgy indítanám be hogy közben nyomom a gázt és a beindulás pillanatában le is szállnék róla,nem néztem mekkora fordulatra megy fel,tippre valahol 1300környéke.Nem minden indításnál csinálja,és nem is a reggeli első indításnál,de mikor ezt csinálja és leállítom hogy megint megnézzem akkor már semmi.Semmi más tünet nincs az autón.
Köszi-köszi !!! filózok rajta egy picit. Lehet, h jobban járok egy ilyen felújítottal, mondjuk még a csavarok + sallangok, de időben nyerek jó pár napot. Kösz még 1 X ! .......mennyi sörrel lógok már : ))
Köszi ! Számítok rá, hogy a vezetők is oda lehetnek. Lehet, h jobban járok ha leszedetem, és akkor már vezetők, szimmeringek, síkolás...stb. ...tól - ig, kb hova kell tenni árba? Nem néztem utána, de olyan létezhet, h vkinek a polcon van felújított 1Z hengerfej felsíkolva ? Vagy ezek azért így nem teljesen csereszabatos darabok.
Sziasztok, Érdeklődöm, hogy 99-es Alhambra AHU ( 1,9 TDI 90 Le ) szelepszár szimmering csere hengerfej levétel nélkül megoldható ?
Specko szerszámot igényel ?
Mennyi időben telik a teljes csere és mi egyebet érdemes még kicserélni ? ( gondolom szelepfedéltömtést is érdemes ). Esetleg van olyan márka ezekben a csere alkatrészekben amitől óvakodni kell ? Köszi a válaszokat !
Alhambra 2008-as. Hátsó lámpa, hogy jön ki a helyéről? Addg eljutottam, hogy foglalalt kivesz. 3 db anya kicsavar. Lámpa mozog, jönne hátraelé de még az alját nem engedi valami. Feszegetni nem akartam nehogy törjön. Tele volt vízzel, ki akartam önteni és megnézni vajon hol folyik bele. egyenlőre aztán az égő helyén kiszivattyűztam belőle a vizet.
Passz, nem tudom. Tizen éve kezdték, de akkor csak kis motoroknál volt ilyen, hogy gyorsításkor ne fogja vissza a teljesítményt. Manapság fogalmam se, valószínűleg a CO2 kibocsátás miatt.
Üdv Laci!Kérdésem általános jellegű.Olvasom hogy a mai autók nagyobb terhelésnél lekapcsolják a klímát,ezt kb mióta alkalmazzák,illetve kb minden gyártó alkalmazza?Illetve mennyi időre kapcsolja le?
Halogénre igen, lámpacserével és motortér átkábelezéssel. Viszont a hibajelzést nem tudom el lehet-e tüntetni utána a műszercsoportból.
Ledre legálisan nem. Ettől függetlenül léteznek a D2S helyére tehető ledizzók. Projektoros lámpába kutya sem mondja meg, hogy abban led vagy xenon van.
Viszont az elektronikák nélkül nem lesz magasságállítás és ugyanúgy hibajelzés lesz.
Nem foncsor hiba, azt már megcsinálták faszán. Vagy a trafó (nem a búrán belül hanem mögötte valami elektronika) vagy az égő, vagy valami mindig elromlik. Szinte csak a xenont javíttatom állandóan, a kopó alkatrészeken kívül.