Nem ,a kislànckerékhez kis réz csövön van vezetve csepegtetésre àllítva a blokknàl természetesen van ledobott olaj de hátsó keréken nincs
Tapasztalt :Addig míg sprait használtam addig kb 20000ft költöttem egy lànccsere intervallum alatt kence fivére most kb 1500 Ft megy el Stil lánckenő olajra , amúgy jó a motul ptfe betonra ,csak dràga !
Én nemtom, kivásároltam magam a láncsprayes körökből. Régebben valami molosat tettek meg a hozzáértők itt favoritnak. De sztem biztos jó, csak delhasználási körnek megfelelő használj, pld ezt csak úton. De akkor nem tudom mi van, ha porba szándékozol menni, ha egyáltalán szándékozol. Útra volt valami motorex talán zöldes színű dobozzal, na az nekem nem jött be kb 100km után csörgött a lánc. De a piros motorexet offroad kifejezetten szeretem.
Elég jól el van vannak cseszve a napjaim 8-4 ig csak a kémények érdekelnek :-))) tavasszal vagyok a leg intenzívebb akkor minden megoldás érdekel , nyàron leginkább egész napos esetleg több motorozàs érdekel ami hegyet érint 👍
Én pld imádom az öreg XT-t életre kelteni berúgóval.Nincs abban semmi visszalépés egy ilyen korú motoros társaságban.Kevesebb hibalehetőség,kevesebb alkatrész és az indítás pontosan ugyanolyan biztos mint az elektromos.Persze bizonyos helyzetekben kényelmetlen,de olyanba nem sodródunk lehetőleg:))
Tegnap lecseréltem a szettet, azért nem kell aggódni, ránéztem a hátsó lánckerékre (úgy jobban) nyugodt szívvel behajintottam a fémhulladék közé.
Az viszont számomra érdekes, hogy a lánc egy dekát nem nyúlt meg, csak a görgők koptak rommá. Hiányos nem volt csak kotyogós. Kiterítettem a láncokat egymás mellé, simává taposgáltam, nem lehetett mérni különbséget. De ezt sosem néztem még így ennyire meg.
Te milyen beosztásban melózol, esetleg néha hétközben délután ráérsz motorozni?