Eleve jót kéne venni, s akkor nem lehet gond. Nekem is volt ilyen betegágy vételem sajna (Subaru Outback), fél év alatt az árának több, mint a fele ráment csak alkatrészben (mi szereltük), s inkább elengedtem a kezét. A Sharan viszont fasza volt, csak kopók cserélődtek, azt meg Laci szerelte, sz'al pöpec volt a gép. :-)
Én beújítottam egy Honda Accord Type-S-t. Egy idős a volt Sharanunkkal (2003), 200E van benne, s megdöbbentően újszerű a belseje, meg úgy az egész kocsi is nagyon egyben van. Hiába, japó teknik.. :-)
(Seat Alhambra 2000 én végi auy) lámpa emelő motor csere után vagyok.
méretre ugyanakkora mint a régi, mégis összeszerelés után 1cm-el kijjebb állította az alsó üres állásba a lámpa alját, így az útból semmit nem világít, viszont a kamionok tetejét teljesen...
Egy üzletben van 150 ezerért, de legyünk már őszinték, ezek a kocsik már alig lépik át ennek a négyszeresét értékben, nagy pénzkidobás lenne. Marad a bontott.
Üdv Laci!Kis üzemanyag kérdésem lenne,már volt szó erről egy másik fórumon is,szóval az tiszta hogy a cr-be kén mentes kell,amit "BS"-el jelölnek (pl Észak-Macedónia),Viszont ennek itthon vagy általánosságban az unióba a prémium gázolaj a megfelelője,tehát a cr-be itthon is a prémium kéne folyamatosan?Vagy itthon a normál is megfelel?
Sziasztok, kormányátvezető kábel: 1J0959654AS és AG között van érdembeli különbség? Beszerelhető az AG az AS helyett? Ha igen, kell-e valami extra dologra figyelni, vagy lényegében azonosak? Köszi
Ez itten a VW alapú Galaxy fúruma, az meg 2006-ig volt. De nem minden autó szintez minden indításkor, szerintem a többségük csak akkor állít ha megváltozott közben a futómű helyzete. Hogy az S-Max milyen, arra nem emlékszem, így most ez neked nem igazán segítség.
Sajnos az S-Max fórum úgy látom halott, bár szerintem a kérdésemre itt is kaphatok választ mert a fényszó azonos a Galaxyval... (S-max, 2012)
Azt szeretném kérdezni, h. a xenonos fényszórós lámpának bekapcsoláskor nem kéne mindig pozicionalálni magát? ( (le-fel állítva a magasságot) Az enyém ezt nem csinálja..
Fejlemény: kábel megoldva, találtam a frászbukon. Közben megoldották a villanyászok a többi elektrongyos dolgot, az önindítómmal volt a legnagyobb gond (409 Laci mondta már 3 éve hogy ott a gebasz), a behúzó tekercs nagyon cserére szorult, meg az önindító szénkeféi is alaposan el voltak kopva. Most, 4 év után először úgy indul a kocsi, hogy csak pislogtam. Nem tudom mekkora a tervezett fordulatszáma az önindítónak, de hogy messze magasabb, mint a 300, az tuti, mert hallható a különbség. Ööm bódottá' van.
Sziasztok, elszállt a kormányátvezető kábelemben két szál, fura dolgokat művel a kocsi. Az új gyári kábel nem opció (280 rongy egy tyúkbélért, megőrültek?), ha valakinek van ilyen bontottban, az jó lenne. 2005-ös Galaxy, kormányvezérléses (rádió, tempomat). A kábel típusa 1J0959654AS. Köszi a gyors válaszokat
Sajnos az én diagom nem mutatja a nyomásértéket,de a klímás óráján nézve alapjáraton kb 15-16 bar nyomás volt.Fordulatszámot növelve a nyomás ment fel 20 bar körüli értékre,ekkor mondta a klímás,hogy kellene emelkednie a venti fordulatszámnak.