Keresés

Részletes keresés

Gyöször Creative Commons License 2019.10.29 0 0 48290

Helló Zsolti!

Te mondtad, hogy modeka kesztyűd van, ugye? Nézegettem most neten, elég sok fajta van, tiéd milyen? (persze,csak ha te mondtad :))

Előzmény: vzsolt75 (48219)
Gyöször Creative Commons License 2019.10.29 0 1 48289
Hallod nemtom. Dekompresszor az arra való, amire, azzal tudod odaforgatni gyújtásos fhp-re, mert onnan tidsz a legnagyobb lendületet venni a következő sűrítésig, nameg az se mellékes, hogy útközben lesz egy szívó ütem.
Nekünk a Bigeken nem sok berugókar van.
Egyébként könnyen kell neki indulni, hétköznapi motorok ezek, nem ős husaberg. Vissza nem szokott rúgni, max te baxod el. Az a lényeg, hogy a szikrázós FHP ből kell indítani berugni. Forgatod kompresszió ütemig, akkor rá is állhatsz a berugóra az a jó. Ekkor kell adni neki egy pici dekompresszort, hogy felmenjen a dugó. Ha felment ottragad, mert le se akar menni, fölötte vákuum van. Tehát kónnyen megtalálható a FHP. És akkor kell rugni nagyot.
Előzmény: Pjotr27 (48286)
Gyöször Creative Commons License 2019.10.27 0 1 48288
Már mindegy mert van 3 szett 520as padláson több kislánckerékkel :-) direkt ugyan ezt az rk-t akarom feltenni. Azon kívül van egy afam meg egy másik nemtom mi.
Előzmény: Attila DR (48287)
Attila DR Creative Commons License 2019.10.27 0 0 48287
525 öst vegyél az sokkal jobb ráadásul egyenletesen nyúlik így a hàtsó lánckereket is le lehet koptatni
Előzmény: Gyöször (48285)
Pjotr27 Creative Commons License 2019.10.27 0 0 48286

Üdv az uraknak! 

Bocsi hogy ide írok,de a kimondott DR 650-es fórum kicsit halott!

Tegnap voltam motor nézőben,egy DR 650-es gépet,nekem idegen a berugókar mivel eddig önindítóval indítottam!Mikor kérdeztem,hogy mennyire nehéz berúgni a gépet,tulaj kézzel lenyomta a szemem láttára a berugókart és azonnal indult!!!!Hozzáteszem a motor üzem meleg volt,behúzott dekompresszorral! 

Menetpróba alatt szépen húzott,nem füstölt(kompressziót nem mértünk)alapjárat nem ingadozott!

Annyi szöveget hallottam,hogy ha vissza rúg,eltöri az ember lábát,meg hogy átdob a túloldalra!!!! :D  

Én kompresszió hiányra gondoltam,de a menetpróbán nem éreztem hogy gyenge lenne!

Ez normális hogy kézzel indítható??? Előre is köszöntem! 

 

 

Gyöször Creative Commons License 2019.10.27 0 0 48285
Szelephézagok mindig jók sűrűn nézem. A vezláncokon ne csodálkozzunk, hogy csak ennyit bír, 4 ekkora szelepet ilyen erős rugókkal nyitogatni nem piskóta. Ezért mondtam, hogy mikor először Big hengerfejet szereltem nem értettem, hogy 10 éves gyerekként hogy a fenébe szedtem szelep éket egy szál villáskulccsal mtz80ból :-))
520as láncot használok, most egymás után 4x rkgb520xso. mindig 10-12 ezret ment el, ezt az utolsót már a mekkoj olajzómmal használtam (mccoi.de) de csak 3 ezer kmes korában kapta meg. Így ment el 15ezret. Ez már jobb, mint eddig bármikor, de kíváncsi leszek a következő szettre, az már végig mekkojjal megy. 8e kmnél cseréltem egy kislánckereket.
Előzmény: Attila DR (48284)
Attila DR Creative Commons License 2019.10.27 0 0 48284
Szó se róla nem sokat bír a vezérmü lànc a mostani motorokhoz képest. balansz nagyon alúlméretezett .Konpreszio ha dugó miatt nincs, akkor 1 liternél több olajfogyasztàs kell hogy tàrsuljon ,szelephézagot ellenőrizni ! Aki meg akarja magàt szivatni az JT 525 ös làncot vesz a hajtàshoz, 6000km kuka!
Előzmény: Gyöször (48283)
Gyöször Creative Commons License 2019.10.26 0 1 48283
Most néztem rá milyen harkály költözött a blokkba, a balansz az amire gyanakodtam is, de olyan öröm és boldogság ért, hogy a rugó a feszítöt végállomásig húzta, de még tudnék elképzelni feszesebb láncot is. Nem csináltam még ilyet, de repült vissza a régi olaj, hogy megnézzem milyen a hangja, bepöccintettem tök gyári surrogós jóbiges. 4x lett így feszítve a lánc. Azt hittem többet bír.
De a vezérmű az érdekes mert nekem az együtt került be vadi újan a balansszal de azt már 25ezernél ki kellett cserélni! Szal most nekem is kettö új lesz, mert a vezérlő már csak 12őt menne. Hátha olyat adnak ami viszi a 40ezret. Sgp gyári volt amit kidobtam 25nél. Ez ami most van did asszem a pinktől rendelve.
Most letesztelek még valami 20w50est ami még sose volt a motorban, (heló Krisz!! ;-))))) ha azt is megeszi akkor következő balansz csörgésnél blokk ki és fúrás. Sztem nincs kompresszióm se, tök könnyen átfordul. Megmértem a kompressziót régen felújítás után, majd csekkolom azt is mi veszett el.

Ja és volt még egy furcsa zaj, levettem a kisláncker3k fedelét, majdnem dörzsmeghajtás :-))) van még esetleg valami lánc a motor körül? Még jó, hogy nincs láncos lakatom, biztos azt is cserélni kéne valamiért. :-)))
Előzmény: Attila DR (48281)
Attila DR Creative Commons License 2019.10.26 0 0 48282
Tényleg az áá volt a bűnös
Előzmény: Attila DR (48281)
Attila DR Creative Commons License 2019.10.26 0 0 48281
Nálam a balansz 40000 környékén volt cserélve .csak a rugó feszíti álításnál ,kis csavarral nem szoktam feszíteni A vezérmű lánc addigra soha nem nyúlik le de együtt cseréltem , mivel az első motoron külön cseréltem . Következő balansz álltsnál cserés lett , újra szét kellett szedni. Viszont az előző láncot nem én tettem rá így nem tudom hogy cserélték e a vezérmű láncot annó
Előzmény: Gyöször (48280)
Gyöször Creative Commons License 2019.10.26 0 0 48280
Kinek mi a hosszútávú tapasztalata mennyit megy el egy balance ill vezérműlánc a 800asban? Gyári suzukis dobozból kivétel után.
Gábor010 Creative Commons License 2019.10.23 0 0 48279

Tisztelt Fórumozók!

Ha esetleg valaki tud szép állapotú eladó sr 43-ast, kérem írjon a moga4242kukacgmail.com címre.

Köszönettel, Gábor

Előzmény: Gábor010 (48278)
Gábor010 Creative Commons License 2019.10.23 0 0 48278

Köszönöm. Nem gondoltam, hogy mindössze öt év ”terméséből” választhatok.

Esetleg írhatok, kérdezhetek privátban?

Előzmény: Attila DR (48277)
Attila DR Creative Commons License 2019.10.23 0 0 48277
Az az sr 43 ..91-96 ig
Előzmény: Gábor010 (48276)
Gábor010 Creative Commons License 2019.10.23 0 0 48276

Azzal nem vagyok tisztában, hogy az sr42 és 43 között mi a különbség de a 800-as dupla kipufogós amit szeretnék.

Előzmény: Attila DR (48275)
Attila DR Creative Commons License 2019.10.23 0 0 48275
Ennyiért lehet jót venni , melyik változat tetszik a dupla tankos vagy a kicsit testesebb sr43
Előzmény: Gábor010 (48274)
Gábor010 Creative Commons License 2019.10.22 0 0 48274

800 lenne a felső határ, lehetőleg átírással együtt.

Talán nem reménytelen az ügy!

Előzmény: Attila DR (48273)
Attila DR Creative Commons License 2019.10.22 0 0 48273
Arra hogy jó àr érték arányú gépet vegyél 500 környékén belefér kopott gumi még jó féktárcsa kis lànc hang a generàtor dekni felé , kis rozsda 700- felfelé költségmentes kategória következik olcsóbban nem igen jön ki jó BIG
Előzmény: Gábor010 (48272)
Gábor010 Creative Commons License 2019.10.22 0 0 48272

Üdvözlök Mindenkit!


Terveim szerint a közeljövőben szeretnék csatlakozni a boldog BIG tulajdonosok táborához.

Ennek  nyilván feltétele egy csalódásoktól mentes motor.

Azért is regisztráltam ide, mert tapasztalt használóktól szeretnék tanácsokat kérni a vásárláshoz, mire kell figyelni a típus ismeretében.

Az információkat előre is köszönöm!

Gábor

Ingarian Creative Commons License 2019.10.22 0 0 48271

Hát ha videót fel tudnál majd tenni, amin én is rajta vagyok, annak örülnék! :)

Előzmény: Hufi750 (48266)
Gyöször Creative Commons License 2019.10.21 0 0 48270
Ja bocsi egyáltalán nem szemrehányást akartam, hanem ahogy hazaértem én szombat d.u. nálunk volt egy biciklis pár így megtudták, hogy motorozok. Történetesen azok akik rád akadtak a sörfőzde előtt vasnap, majd utána megint hozzám jöttek és nem tudták, hogy van összefüggés a két motoros között, csak mesélték, hogy láttak egy hasonló túraendurót és hamar kitaláltam, hogy Te vagy. Ennyi ;-))
Előzmény: CsLacc (48265)
sárvi Creative Commons License 2019.10.21 0 0 48269

Hát az a túl sok elektronika, meg jeladó, meg szenzor, meg a f..szom tudja, hogy mi minden még, de a sok bizbasz közül valamellik nem helyesen teszi a dolgát és kicsit eltűnik az alapjárat üzem melegen a fogyasztás pedik jóóól megnőtt.

 

És hát egy ilyen

<garázsbantartottnemdohányzóhölgytulajdonostólterepetsosemlátottkevesetfutottvezetettszervízkönyvel>

 

nem is értem, hogy képes elromlani

Előzmény: Gyöször (48258)
Attila DR Creative Commons License 2019.10.21 0 0 48268
Na köszönöm hátha müködik
Előzmény: Gyöször (48262)
Attila DR Creative Commons License 2019.10.21 0 0 48267
Áááááá
Előzmény: Gyöször (48262)
Hufi750 Creative Commons License 2019.10.21 0 1 48266

Köszönet a szervezőknek, a klubtagoknak, ismét egy feledhetetlen hétvége volt egy nagyon jó csapattal!

Még sok hasonló találkozót kívánok! 

 

FOTÓK ITT...

üdv, Hufi

CsLacc Creative Commons License 2019.10.21 0 0 48265
Igen! Miből gondolod???

Sajna nem voltam még nálad, így nem tudom hol a cuki. A telefonod meg nincs meg!

De pótoljuk igérem!&#128578;
Előzmény: Gyöször (48261)
Karesz (SR41B) Creative Commons License 2019.10.20 0 1 48264

Gyöször Creative Commons License 2019.10.20 0 0 48263
Én is köszönöm, hogy a péntek estét Veletek tölthettem, külön köszönet a szervezőknek és a Gergely naptárnak, hogy ennek a hétvégének semmi köze nem volt október 23ához, akkor nem tudtam volna gondolkozni sem rajta. Így viszont kiíráskor eldöntöttem, hogy megyek, ha hóvihar lesz akkor is.
A következő Jubileumira is igyekszem ellógni ;-)))
Gyöször Creative Commons License 2019.10.20 0 0 48262
Atti csak az á betűiddel lesznek a bajok. Ezt az át beveszi de m&#224;sik &#224;t nem.
Előzmény: Attila DR (48259)
Gyöször Creative Commons License 2019.10.20 0 0 48261
Sztandrási sör finom? ;-))
Előzmény: CsLacc (48260)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!