Ja, én nem szívatlak, csak most ez egy plexi nélküli Big volt?! Én komolyan kérdeztem! Veszed bazzeg! De ha nem akarsz plexisset én azt is megértem ám! És fel is tudom fogni, meg minden! De ha nincs plexid és kell, nem probléma, megveszem a gyárat ahol csinálják, nem szarozok bazzeg! Küldök neked majd egy kamionnal, elég lesz! Ha nem csak szólj, küldök még egy kamionnyit! Rendben bazzeg? Ha még ma elolvasod ezt, remélem jól lefáradsz, és k..jót fogsz aludni, miattam ugye? Holnap majd megköszönheted nekem! Különben meg szívesen máskoris! Alapból vagyok ilyen ... /okos, inteligens, stb../, de szerintem te ezt tudtad már idáig is! Na Ciao , and good night!
Na jó mielőtt kérnéd én már küldöm is az első kamionnyi plexit! Nem kell megköszönni bazzeg, mekkora ember vagyok bazzeg! Neked mindent! Remélem jól fog sikerülni a kamion, nyóc kerekű ám, ha már ennyi pénzt ráfordítottam erre a k.. plexi gyárra!
---------------- T-L_
I\\\\\\\ I_I___I
L_________I L___J Atti Trans
ooo oo oo o
Hali!Most kapcsolódtam be a dolgokba,a fém fékcsőnél leragadtam.Akinek ilyen portéka kell,szívesen segitek.2db fitting,kb70cm DASCH fékcső ,kábé5-6000 ft.Ha kell,legyártjuk magunknak.Megtudom szerezni remélem olcsóbban a boltinál.Ha van konkrét méret stb,megnézem pontosan mi mennyi.Aztán felszottyintjuk a helyére,valami jófajta fékolajjal.Csak szóljatok.Nekem volt ffémcső,a nyomáspont nem vándorolt soha.Kemény maradt mindíg.Hali:Gyuri
Szóval, úgy látom, a fékkel kapcsolatban megpezsdült az élet ezen a topicon. Úgy a jó, csak pezsegjen.. :o))) . Az első tárcsa és betét cserét februárban végeztem, mindkettő EBC, az árak: tárcsa 21700, betét 7100 kemény forint. Már összecsiszolódott a cucc, azonban nincs olyan jó, mint az eredeti, pedig a tárcsa már csúnyán homorúra volt kopva.Több fajta betétet lehet választani az EBC termékeiből, ezt azért ajánlották, mivel puha anyagú, kíméli a tárcsát, viszont hamarabbb kopik, hamarabb szétmegy, etc. Azt mondták ez kevlár alapú, a tipusszáma: 47KA. Szóval ha újra vennék, ( de lehet, hogy veszek, ha nagyon megharagít ) más minőségűt vennék. Ezzel sajna egyáltalán nem harapós, bár hirtelen, gyors mozdulatokra harap, finom fékezésre azonban olyan mint a tészta, puha, enervált, olyan, mintha levegős lenne. De nem az! Szóval ez a betét eléggé hurkalé, a tárcsával vsz. nincs gond. Olyan ez a cucc, mint az ára:ócsó! A gyári tárcsa, ha jól emlékszem 70-akárhány ezert kóstál. Ehhez kell mérni, úgy már kurv@ jól fog!:o))). A fém fémcsövet nem én raktam a gépre, így vettem a mocit, sajnos így nem tudok véleményt mondani, hogy mennyivel jobb, mint a normál gumicső. Egyébként ez az egész fékprobléma ott is látható, hogy a suzuki nem véletlenül növelte meg a tárcsa átmérőt '91-től, volt okuk rá.
Zalakarosra jó lett volna elmenni, de nálam azon a hétvégén behavazott , sok volt a tennivaló, sajnos így alakult. De ami késik, nem múlik, jövőre remélem fogunk még jókat együtt motorozni, megbeszélni az élet nagy dolgait egy- na jó, két - üveg sör mellett :o))). Nem vagyok nagy ivó, belém tényleg csak ennyi megy..... Szori :o))).
Más. Mivel túramotorozás áll hozzám közel, felszereltem a kormányra egy kerékpár mérőórát( vezetékes, nem rádiós), aminek több hasznát is látom. Egyrészt tudom menet közben is , hogy hány óra van, ill. a napi számlálójával mérem például az aznap megtett kilométereket. A moci napi számlálóját tankoláskor nullázom, s mivel tudom, mennyit megy tartalékig, követni tudom jó közelítéssel a tank állapotát. A bicaj óráját még arra is használom, hogy az olajcserekor nullázom (elem kivéttel) az összkilométer számlálót, így a következő esedékes olajcserét sem kell fejbentartani, ide-oda irogatni fecnikre, stb.... . Ha nektek is vannak hasonló házi barkácsolásaitok, osszuk meg egymással, bármi jól jöhet !
A hétvégén meghalt az akksim, pont ilyen szép időben, hosszú hétvégén, azt hittem, megőrülök.... . Szóval, ámbörök! Tud valaki jó árú, tűrhető minőségűt valahol? Főleg pesti forgalmazót keresek, jövő héten szerdán rontom a jó pesti levegőt, és vennék, ha találnék. Nekem jó a savas, de ócsóér vennék én zárt(zselés) akksit is :o).
Már megint belemerültem az írásba, bocs mindenkitől. Atti, Hege, Octa, köszönöm kedves fogadtatásotokat! Csaó! fonti
Ha valakit érdekel, nekem semmi problémám a gyári fékkel, csak egy jó fékbetét kell és kész.Most Ferodó márkájú van elől, a legsportosabb vagy mi, igaz lassabb fékezésnél kegyetlenül csikorog, hátul passz még nem kellett cserélnem, meg nem is nagyon koptatom, általában az első fék elég. Abban viszont van valami igazság hogy az eredeti fékcsövek nem örök életre vannak csinálva, ezért a korosabb mocikba nem árt a csere, akkor meg tényleg a fémfékcsövek a tuti megoldás.
Ugyanaz az évjáratunk, úgy látom, még a magas ülés, dupla tank és sajnos a kis féktárcsa. Engem is nagyon érdekelnének a fém fékcsővel begyűjtött tapasztalataid, mert a tárcsát, betétet kell cserélni, ha már elkopott, de a fékcsóvet vajon megéri?
Amit az egyhengeresekről írtál, az nagyon szép :-). Bár van egy kis Guzzi-m is otthon, és az sem muzsikál csúnyán ...
Engem is ezek a dolgok fogtak meg: tavaly volt alkalmam kipróbálni egy endurót (történetesen egy Guzzi 750 NTX volt az illető), azóta endurót akartam venni. Volt a pakliban minden (leginkább olaszt szerettem volna, de sem a Cagiva Canyon sem a Cagiva Elephant nem sikerült - ez hosszú történek), az Africa Twin mint további alterbatíva drága volt, végül rábukkantam a Bigemre. A srác nagyon meg akart tőle szabadulni, tehát gyorsan megegyeztünk. Otthon kiderült, miért akarta mindenáron eladni: a benzinszivattyú csöve lecsúszott a karburátortorokról és valaki levezette a váz mellett mint valami túlfolyót. elég sokat szívatott a Dög, de végül csak rájöttem a tréfára (mert ugye Biget előte még nem szereltem). A lényeg, hogy azóta szépen muzsikál, olajat sem fogyaszt és lekopogom: még különösebb gond nem volt vele.
Nekem mindenesetre nagyon bejött, tényleg jó a motor és nagyon jó a futómű, lehet rá pakolni, kényelmes, jó a szélvédelem (a kis plexihez képest), terepen is elboldogul - egyszóval kell több?
Szeva Fonzi!
Üdv köztünk, kár, hogy nem jöttél Zalakarosra. Sebaj, jövőre gyakran lehet majd látni kisebb-nagyobb csordákba verődött Bigeket. :-)
Írogass nyugodtan, valóban nem fárasztó, az tényleg Atti, főleg mikor illuminált állapotban írogat, de az is szórakoztató. ;-))) (Nehogy megsértődj Ice, csak vicceltem!)
És szép a mocid is, ha megnézted a zalakarosi képeket a lentebb említett linkeken, az enyém a kék-fehér első szériás csőrös, túraplexivel és fehér kézpajzzsal.
Írjál gyakrabban, engem különösen a fék érdekel, nekem is cserés a tárcsám, EBC ugye van a Motorradnál és fém csöveket akarok én is. Érdekelne, ez neked mennyibe "fájt", és hogy milyen a gyárihoz képest.
Üdv
Okta