Az ülés nekem nagyon perfect, régebben volt egy XT 600-asom, de amikor túrázgattam vele mindig a seggem adta meg leghamarabb magát /Na nem a seggbekukira gondolok, mert ugye a moci nehezen tudna ilyet csinálni velem!/, a biggel ilyen problémám még nem volt.
A mondat másképpen:
Az ülés nekem nagyon perfect, régebben volt egy XT 600-asom, de amikor túrázgattam vele mindig a seggem adta meg leghamarabb magát, na nem a seggbekukira gondolok, mert ugye a moci nehezen tudna ilyet csinálni velem, a biggel ilyen problémám még nem volt, megadta mindig amira vágytam, a nap végén egy jó seggbekukit!
Ugye így elég dúrván hangzik!Még jó hogy nem így írtam! De így gondoltam?!Na neeeem!Buzi enduros azért még nem vagyok, de még lehetek!He,he,he!
Szasz Fonti! Üdv itt, nekem is ugyanilyen Bigem van, csak pár apró eltérés van, de azaz igazság hogy én még pontosan két egyforma Biget nem láttam. A tapasztalaiddal és véleményeiddel egyetértek ill. jó volt őket olvasni! Én is 110km/h-val járok, szerintem is ez jó a mocinak.
Az ülés nekem nagyon perfect, régebben volt egy XT 600-asom, de amikor túrázgattam vele mindig a seggem adta meg leghamarabb magát /Na nem a seggbekukira gondolok, mert ugye a moci nehezen tudna ilyet csinálni velem!/, a biggel ilyen problémám még nem volt.
Az angol közmondás nagyon tuti, szerintem is ott a helye a honlapon! Írogass máskor is, egyáltalán nem voltál fárasztó, fárasztó csak én tudok lenni!
Ciao ! Atti
Aki meg még nem jelentkezett az jelentkezzen, mert nincs jobb annál, ha ilyen tapasztalatokat olvasgathat az emberfija, mint amiket Fonti is írt!
Egy jó ideje olvasgatom a topicot, itt az ideje, hogy a jelenlétemmel növeljem azok táborát, akik számára csupán egyetlen motor létezik, a NAGY Ő! A Tiszántúlon lakom, egy kis faluban, a Tisza-tó környékén. BIG-emet nemes egyszerűséggel csak Vörösbikának hívom, részben színe, részben állása miatt ( rám valahogyan ilyen benyomással van külső megjelenése). Egyébként '90-es , és igen jó állapotban van. Nem régen cseréltem rajta első féket -tárcsa+betét-,én EBC-t választottam ( Motorrad ). És fém fékcsöves, ezeket csak azért gondoltam megjegyezni, mivel látom, korábban volt már ez téma. A gumik Mitas-ok, és jók! Van még bukócső, központi állvány, és túraplexi. Mert ez a motor igazi túragép! Vsz. a legjobb egyhengeres túraendúró! Csak túrázásra használom, tőlem fényévekre van a terepezés! Súlya miatt vsz. nem igazán oda való, de jó tudni, hogy ha a szükség törvény bont ... szóval sosem lehet tudni. Azt tapasztaltam, hogy 100-110 körül érzi jól magát, főleg a 110 áll neki, onnan bármikor katapultál! Imádom a remegését, a nyomatékát, hogy mégis tud pörögni, hogy magasan ülve mindent látni az előttem lévő forgalomból, hogy egy nagyon jóindulatú motorral és futóművel lett "megáldva". Üléspozíciója olyan, hogy többszáz km után is rajta lehet maradni, nincsenek a lábaim összehajtogatva, és a szélvédelem is olyan, hogy tökéletesen véd a durva szélnyomástól, de azért érzem, ahogyan örvénylik körülöttem minden... tökéletes szélvédelem azért nem kell , az elválaszt a légtől:o))). Az ülés lehetne kényelmesebb, egészen pontosan szélesebb, de tökéletességre nem vágyom itt sem, és másban sem.Szóval bika egy gép, ha valakiknek, hát Nektek aztán nem kell mondanom, de azért jó érzés, hogy egy nyelvet beszélünk!És még valami!!!! Egy angol közmondás szerint: EGY MOTOR SOHASEM LEHET ELÉGGÉ EGYHENGERES, ÉS ELÉGGÉ NAGY ŰRTARTALMÚ! Nem ordítok, csak ez annyira igaz, hogy ki kellett emelnem. Ha egyszer-valamikor létrejön a saját honlap, ennek a mondásnak ott lenne a helye a főoldalon, hiszen a BIG-re ez nagyon áll, és csak a BIG-re! Huh, most látom csak, mennyit írtam, ha nem voltam fárasztó, még folytatom..:o))). Csaó! Fonti
Hétvégén lemostam a mocit, bazze, tényleg nem fekete gyárilag a hátsó kerekem! ;-)))
Most szép csili-vili, nem sajnáltam a brigéciolt...
Ja, és vasárnap mentem egy jót Ózdra. A 21-esen előzgettem a hétvégi autósokat, egészen adig, míg utól nem értem két tűzoltóautót. Gondoltam, csak nem illik már megelőzni a szirénázó tűzoltót, úgyhogy beálltam mögéjük, jól mutatott egy postáskabát a két villogó mögött...
Szijasztok BIGek!Hát lehet hogy öregszem,de én ezen a fotón nem látok BIGet...pedig Skalp Csőröse elég feltűnő jelenség!Hasonló sztorim nekem is volt a fakabátokkal,de idehaza,és csak arra kértek meg,hogy tépjek el előttük ahogyan a csövön kifér,különben másképp dijazzák záróvonal átlépésemet...!dr Biró Balázstól nincs mobilszámom,csak net cim!Leveléből én is azt olvasom ki,hogy szabadidő hiányában megválna a BIGjétől:irj neki Gyurikám!!!A www.qlobonet.hu/abmi-ra mérnem tudok rámenni hogy meglessem a fotókat?Biztos bennem van a hiba megin mint mindig,deazért segicssetek jó?!?!Te ICEAPO ugy vártalak egész héten,mivel még pár napig ilyen közel vagyunk egymáshoz...aszittem hallhatok egy kis BIG hangot...hogy áll a logo Skalp???Ha megvan a végleges forma,ide küldd el légyszi az "egyenpólók" miatt : greenlinealfa@freemail.hu !!!KösziAz én alkatrészeimnek még se hire se hamva,lehet hogy az idén már nem motorozok.Nagyon irigylem "Joe"-t(Takács József) és a "Professzort"(Hudák István) tunéziai turnéjuk miatt,20-án indulnak,és 28-án,/amikor én már javába Tirolba robogok dolgozni :-(( / érkeznek haza...Skalp "csapágyainkról" szóló leirása engem is meglepett,de örömmel veszem tudomásul,mert ez a ferdeszemüekre nem igazán jellemző!!!Motorozzatok még ha tehetitek ebben a pár napban,hétvégére már nem jósoltak sok jót...üdv. MINDENKINEK:DRobi
Szasz ! Hát betojok, megint kint voltatok Romániába? De jó valakinek!
A képen az biztos ott egy BIG, mert nekem is inkább úgy tűnik hogy az csak egy Little?!
A csapágykérdésben mostmár tisztábban látok, de hihetetlen hogy a főtengelycsapágy is stimmelt, persze azért még elhiszem! Ciao!
Először is a ki hol járt a hétvégén kérdésre csak egy képet küldök. Tetszik ?:-))) Az a kis kék ott a képen az a BIG vagy Little ? Nem is tudom.
Másik: A kormánycsapányból valahol valamit talán le kell szúratni esztergányossal, de a blokkban lévő összes csapágy szabványos. Eddig én a főtengelyeket és a kuplunk axiális csapágyát valamint a kerékcsapágyakat cseréltem skf-re, de a blokkban lévő összes tengely csapágyazása is szabványos.
Szasztok ! Na mi a pálya Bigesek, tennap ki merre járt?!Ha valakit érdekel én itthon kuksoltam, szintén másnapos okok folytán, ma meg a jobb lábam fájt ezért nem terepeztem, kész roncs vagyok, na meg pénzem sincs annyi mint a pelyva /tankolni/, jövőhéten meg kikell perkálni az aludobot, meg nem akarom elkiabálni de lehet hogy lesznek KRAUSER oldaldobozaim, ja meg önindítórelét is sikerül szereznem, úgy hogy lesz kiadás, bevétel meg minimális, legfeljebb majd az adósok börtönéből írogatok ide, nem nagy ügy!
Na Csőváz Mindenkinek!
Na azt nem!! komcsi soha!!!A klub név,találó,talán hosszú kicsit(?).1 brigád úton van Szombathely felé.Én lemaradtam.A kocsimat buzerálták éjjel.Vártam a rend őreit,de minwek!!Most zárhatóvá teszem,mert ablak nélkül cúgos.
Szasz Gyuri! Ez a kommuna, meg tarhálás k..jól hangzik.De ettől még nem leszünk kommun-isták, Ugye?!
Megkell akkor változtatni a BIG club nevét, mondjuk TFDBCH-ra ami=
Total Fanatic DR.Big Club Hungary .
Milyen ötlet?!
Jó motorozást mindenkinek, már ha ma valaki előveszi Bigjét ill. amilye van!
Ciao
Atti!Nem csupán a helyiekről szól a sztori.KItaláljuk hogy mindenkinek kerek legyen a dolog.Lefelezhetünk távot,beülünk 1 kocsiba és összedobjuk a lét stb...alényeg hogy éoitsük ,a KLUBot!!Esetleg egy kommunát alakitunk és tarhálásból élünk.Úgyhiszem mindent megoldhatunk,ha akarjuk.
Hát bazzeg én mára kussolok ill. most, gondolom a tennapi elég volt mindenkinek főleg nőnemű olvasóinknak! Na Csőváz! Megint csak azt tudom említeni, de k... jó a Pestieknek, most költözzek fel vagy mi?! Legyen online a találkozó és minden k..jó, már megint sokat ittam?!
Feleim!Időszerű volna 1 klubot kiagyalni valahol(pestieknek legalább)ami mindenkinek közel-egyformán távol lenne.Szerintem a Ladik Strasse azért rumlis mert ugye új klub,új hely.Havi,vagy párheti alkalommal kéne összejönni észtosztani.Azsem baj,ha ez ahely 1 hangulat javitó bázis történetesen.Csupán ki kll találnunk a mikor,hol dolgokat.Persze mihamarább. Csá,Gyuri
Na csá!
Gyuri! Szerintem dobj egy mailt ennek a DR BIG Bírónak, vagy Robit kérdezd meg, hátha tud telefonszámot. Persze ez nem tuti, hogy eladó, csak bemásoltam ide a levelet, amit Robi küldött át a freemailünkre. Sok sikert!
Többiek! Hát sajna én nemtok menni Szhelyre, viszont ha holnap valaki Ózd felé gurul, tarthat velem... ;-)
Skalp! Bazze, ezt nem hiszem el, én tuti nem adtam volna oda, inkább megfenyegettem volna őket, hogy felnyomom vesztegetéssel. Eddig sem komáztam a fakabátokat, ezzel a storyval meg csak erősítették ezt az érzésem.
Persze most itthonről netezek, gondolom így Enter megint nem lesz a sorok végén, bocs a "formátlanságért"...
Üdv
Okta
Szasz ! Sajnos én erről a BIGről nem sokat tudok, de nemtudom, tudod-e hogy valamelyik hírdetési újságban /trader vagy a képes autó/ állítólag van két Big is eladó! Sok sikert a mocikereséshez!
Nem semmi a történet, ilyeneket csak hallomásból tudtam idáig, de most sikerült elsőkézből is olvasnom egyet. Szerinted a kúpgörgős gyári kormánycsapágyból is létezik SKF fajta?
Döngetek a RO határ felé (90 felett egy kicsivel:))), bokorból rendőrök ki, leterel az út szélére. Megállok:
-Na, mit csináltam már megint?
A fiatalabbik háromszor körülrohangálja a motort:
-Semmit, csak a motor miatt állítottunk meg. Húúú, de állat. Add már oda egy körre.
-Dehogy adom, le sem érne a lábad.
-Ne csináld, mert mindgyárt kitöltök egy csekket.
-Jó, de akkor én is mehetek a Yamahával, ok? - 2 Xj600 volt letámasztva a bokor mögött.
-Á, azt nem lehet, de ha nem adod, tégyleg kitöltök egy csekket.
-Na, jó vazzeg, ha be birod indítani, akkor mehetsz! - 10 percig eltartott neki, de csak behergelte, közben 3x elmondta, hogy ha nem segítek tényleg kitölt egy csekket, de csak röhögtem rajta.
Aztán ment egy kis karikát a közeli dülőúton, jön vissza:
-Húúú, de állat, húúú de állat, vazzeg, érzem a lábam közt az erőt!
-Hát ha az jó neked? Na, mehetek már?
Aztán vigyorogva elváltunk.
Fél óra múlva, mire megtankoltam odakint, visszafelé jövet, már nem lassítottam, úgy 140-el előztem előttük egy kocsit, közben intettem nekik, visszaintettek, vigyorogtak.
Eddig ez a legsikerültebb (legolcsóbb) rendőrös történetem. Félek a következő fizetős lesz.
skalp
ui. Ha csapágy bajotok van, akkor nézzetek be az SKF-be, minden BIG csapágy szabványos, az SKF minőségi, olcsóbb mint a gyári és azonnal van.
Nem, az enyém japán belpiacos, majdnem minden egyezik a krossz verzióval, de a lóerő/~40LE/ és a futómű /lágyabb/ nem. Mivel ilyen "gyenge" ezért viszont nem üzemórában kell nézni a dugó élettartamát, hanem km-ben, nekem 4 éve van meg, kb 10-15ekm-t mentem vele, egyszer cseréltem dugót, kb.2ekm-el ezelőtt,tehát lehet rá azt mondani hogy elég tartós kis blokk ez. Ja és amikor kikellett cserélni akkor sem a dugó kopott el, hanem a kipufogóvezérlést lefogató egyik csavar felszabadult, ami előidézte az egyik vezérlő belecsúszását a hengerbe, ami egy kicsit átalakította a dugót, megjegyzem nem hagyott ott a moci, hazajöttem még vele /~30km/, leállítottam a mocit, majd többet már nem kelt életre, és csak dugót kellett cserélnem, a hengerfala abszolut nem sérült, ja meg persze az egyik kip.vezérlőt kellett leesztergáltatnom mert az közben széttört amikor belelógott az égéstérbe. Röviden ennyi.
Bocs mégegyszer a hajnali hozzászólásért, azthittem egy pillanatra, hogy ez a magányos szívek fóruma, de aki már volt berúgva ill. volt k....ra magányos az megtud érteni, remélem! Legközelebb megpróbálok szigorúan csak a témára koncentrálni, ill. nem kapcsolom be a PC-t hajnalba, mert annak úgylátom sajnos ez a vége!
Szasz ! Szóval teljesen igazad van, jól látod a dolgokat. Amíg XT600 stb... nehéz motorokkal offroadoztam addig nem is tudtam mit jelent egy 110kg-os motorral ugyanezt csináni. 5-6 évig nem zavart, majd egyszer besokaltam és vettem egy RMX 250-et, amit a mai napig nyúzok, nem olyan erős mint egy DRZ, de nekem jobban tetszik, kényelmesebb az ülés, a futómű lágyabb, ami hosszabb távon kényelmesebb, igaz krosszpályára nem való, de hát én csak kocaendurós vagyok, vagy mi?. Egyedüli negatívum hogy az XR400 jóval fordulékonyabb, ja és mégegy hogy zabál/9-10l/100km/. Az izomláz viszont ezzel is garantált! Na Csőváz! Mit jelent hogy hosszú OFF ? Kocafórumos vagyok, ezeket a szlengeket nem értem!