Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

totti99 Creative Commons License 2023.01.14 0 0 2672

Ledugóztam a fő vákumcsövet ami a devanderre megy. Hidegen remegett, melegen kevésbé, de aztán elkezdtem ugyanúgy. Megnéztem telefonos programmal az élő adatok és az az érdekes hogy az üzemanyag adatok is majdnem 0%közeli tökéletesek, nincsenek durva kiugró adatok, viszont a fordulat alacsony 690-700körül ugrál. Kezdem feladni.

Előzmény: balabmw (2671)
balabmw Creative Commons License 2023.01.10 0 0 2671

Nézd meg diagban hogyan változik a beszívott légmennyiség felengedett és betaposott fékpedállal.

Előzmény: totti99 (2670)
totti99 Creative Commons License 2023.01.10 0 0 2670

update. Piros lámpánál állva gondolkozás közben erősebben benyomtam a féket, és a remegés megszűnt, azóta többszöri próbálkozás után is ez történt, visszaengedéskor remegett tovább a motor. tovább. Hétvégen próbálkozásképp elszorítom a devander fő vákumcsövét, és megnézem mi történik akkor.

Előzmény: totti99 (2669)
totti99 Creative Commons License 2023.01.07 0 0 2669

Átnéztem a gumicsöcsöket, vákumcsöveket. A szekunder pumpa szelepének a vákumcsövének a végére ráfért a csere, azt kicseréltem, többi tökéletes. Disa szelepből beraktam egy másikat próbának. Alapjáraton 16kg/h a beszívott levegő mennyisége. A hiba maradt. remeg.

Előzmény: totti99 (2668)
totti99 Creative Commons License 2023.01.05 0 0 2668

Jaa, félre olvastam. Vasárnap egész nap ezzel fogok foglalkozni, írok majd fejleményeket, köszönöm addig is.

Előzmény: balabmw (2667)
balabmw Creative Commons License 2023.01.05 0 0 2667

"tegnap üzemmelegen azt hiszem 51c volt a beszívott levegő"

 

Nem hőfok,hanem mennyiség. mg/HUB vagy kg/h

Előzmény: totti99 (2666)
totti99 Creative Commons License 2023.01.05 0 0 2666

Meg fogom nézni hétvégen ezeket a gumidugókat. Igen az összes kartergáz cső cserélve lett, de egyébként meglepően tiszták voltak. Nincs olajsár a motorban, nincs kartergáza, “egészséges“ m54 olajfogyasztás megvan, de egy meglepően rendben lévő megkímélt darab. Előadatra még vissza fogok térni, tegnap üzemmelegen azt hiszem 51c volt a beszívott levegő.

Előzmény: e30nick (2664)
balabmw Creative Commons License 2023.01.05 0 0 2665

Élőadat,ahogy a kolléga is javasolta.

Mennyi a beszívott levegőmennyiség alapjáraton, amikor remeg?

Előzmény: totti99 (2663)
e30nick Creative Commons License 2023.01.05 0 0 2664

minden rosszindulat nelkul, de ennyi erovel (penzzel) mar az egesz motort kicserelhetted volna. ezt az auto mar tul bonyi ahhoz, hogy betippeld mi a hiba, aztan megjavuljon tole. rendesen diagolni kellene, az nem csak hibakod olvasas. elo adatot kell nezni es ertelmezni. misfire akkor szokott lenni, ha felszivja az olajat a kartergazszuron keresztul (ugye az osszes csovet is cserelted, nem csak a szelepet?) vagy ha falsot sziv. van pl a szivosor hatan harom kis csocs, amik le vannak dugozva es ennyi idos korara az osszes dugo jo esetben csak szanaszet van repedve, de leginkabb mar meg sincsenek. igaz ugyanez a letezo osszes tomitesre. persze lehet akar a gyujtotrafo, amire te is gondoltal, csak az ugye eleg eselytelen, hogy az osszes hengerben egyszerre megy szarra a trafo. ezert nem ertem az ilyen random alkatreszcsereket. az is erositi bennem a flas levegos gyanut, hogy megallasnal jon elo. menet kozben nyomod, mint suket a csengot, akkor nem szamit, hogy a rengeteg mert levego mellett besziv egy kicsit mashol is. viszont megallasnal szinte teljesen zarva van a pillangoszelep, amellett mar igencsak bezavarhat, ha besziv egy kis levegot mas iranybol. ez mondjuk elo adatbol pont jol lathato lenne. a forumokon a tuti tippeket meg kezeled fenntartassal, mert a kartergazszuron kivul nemigen van ennek a motornak olyan tipikus hibaja, ami mindenkinel elofordul.

Előzmény: totti99 (2661)
totti99 Creative Commons License 2023.01.05 0 0 2663

Tegnap olvastuk ki és annyi, hogy missfire cylinder 1-6ig

Előzmény: balabmw (2662)
balabmw Creative Commons License 2023.01.05 0 0 2662

Hagyd remegni,várd meg a check engine lámpát, majd másold be ide az egész hibatárolót.

Előzmény: totti99 (2661)
totti99 Creative Commons License 2023.01.04 0 0 2661

Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni egy E46 320i M54B22 problémával, hátha itt sikerrel járok. Megosztom veletek az eddigi javítgatási történetét a kocsinak. 2022.05.10-én került hozzám az autó, akkor annyi hibával vettem, hogy lassan tekert az önindító. Próbálkozás képpen mielőtt leszedtem volna az önindítót kicseréltem az akksit, a probléma megoldódott, 1 hiba pipa. Természetesen vétel után az első mozzanat olaj, szűrők cseréje volt. Következő probléma, valami elkezdett kerregni a motortérben, kicseréltem a Disa szelepet egy olcsó noname szarra, a probléma úgy tűnt, hogy megoldódott. Közben lett cserélve üzemanyagszűrő, szervóolaj, váltóolaj, difiolaj. Következő probléma, egy Csesznekes szerpetines csapatás után valami elkezdett iszonyatosan zörögni a motortérben, vízpumpa széthullott, csere. Jött a következő olajcsere amit egybekötöttem egy olajszint jeladó cserével, mert rossz volt (indítás után világított a sárga olajoskanna), és 6db gyertya cserével. Ezután a szervíz után eltelt pár hét és jön a MAI NAPIG FENNÁLLÓ probléma, ami az, hogyha megállok az autóval melegen, akkor elkezd remegni a motor, kasztni és minden átveszi a remegést, és ha több percig így állok vele akkor bedobja a check enginet, és random hengerekben gyújtáskimaradást ír, vagy az összesben egyszerre. Ezután megint elkezdett zörögni a DISA szelep, kicseréltem egy gyári újra, probléma megoldódott. Olvasgattam a remegős hibáról fórumokon, csoportokon minden féle okosságot, és jó sok pénzért bevásároltam egy szép kis alkatrész listát amit egyben ki akartam cserélni, hogy oldódjon meg a probléma. Kicseréltem 6db trafót, vanost komplett felújítottam, vanos csövet cseréltem, olajszűrő ház tömítést, visszacsapószelepet cseréltem, komplett kartergáz rendszert kicseréltem, kitisztítottam a folytószelepet, alapjárati motort, átnéztem a levegőcsöveket, összeraktam, és a remegés még mindig maradt :) Következő probléma. Jött a tél egyre nehezebben indult a kocsi, volt hogy harmadjára indult csak el. Itt sokáig húztam a fogam, hogy mit cseréljek, mert ilyen hibát tud a légtömegmérő, és az üzemanyag pumpa is csinálni, és mindkét dolog nagyon drága, ezért elsőként az üzemanyag pumpát próbáltam meg relével együtt, és szerencsére bejött, ez volt a hiba, gyönyörűen indul azóta az autó, de a remegés megmaradt. Most ott tartok 2023.01.04-én hogy ma kicseréltem még a lambdaszondákat a katalizátor elött, ami szintén drága dolog de a hiba nem szűnt meg. Az autóban 294ezer kilóméter van, teljesen gyári, nem folyik semmi belőle, jól indul, nem ingadozik az alapjárat, de ha megállok azonnal elkezd remegni az autó, és azért nem kettőstömegűre vagy motortartóbakra gyanakszom, mert amiatt nem dobna check enginet az autó. Járt már valaki így? Köszi előre is.

E36328iCoupe Creative Commons License 2022.12.20 0 0 2660

Köszi!

 

Előzmény: BMW-GMBH (2659)
BMW-GMBH Creative Commons License 2022.12.17 0 0 2659

Nézd meg a zöld Ac relét, elől

Előzmény: E36328iCoupe (2650)
E36328iCoupe Creative Commons License 2022.12.16 0 0 2658

Köszi!

Ahogy hazajutok, ránézek :)

Előzmény: balabmw (2657)
balabmw Creative Commons License 2022.12.14 0 0 2657

Volt 1 kis időm,utánanéztem..

 

Van 1 "delivery unit"  ~1Bar-os szivattyú a tankban,jellemzően csak 15-20 liter üz.anyag alatt tudni, hogy halott. A nyeregtank kialakítás miatt van benne,15-20 liter felett a két oldalon az üz.anyag "összeér",tünet mentesen működik az "átemelő pumpa" nélkül is.

A bal1 ülés alatt van a "diesel pump" 3.x Bar-os elektromos pumpa.

Mind a két pumpát ugyanazzal a relével kapcsolja a DDE. Ha az ülés alatti halott,akkor "Pre-supply monitoring" hibaüzenet és azt látod, hogy a "fuel pre-supply pressure" csak ~1 Bar vagy annyi se.

Előzmény: E36328iCoupe (2656)
E36328iCoupe Creative Commons License 2022.12.13 0 0 2656

Köszi! Ezt fogom tenni, illetve INPA-val ránézek, csak haza kell jutni Angolából. :)

Előzmény: balabmw (2653)
E36328iCoupe Creative Commons License 2022.12.13 0 0 2655

Nem, több mint félen.

(Egy autómban sem engedem soha negyed alá)

Előzmény: Padre540 (2654)
Padre540 Creative Commons License 2022.12.13 0 0 2654

15l környékén volt az üzemanyagszint?

Előzmény: E36328iCoupe (2650)
balabmw Creative Commons License 2022.12.13 0 0 2653

Van rá hibakód DDE-ben,ha nincs elég előnyomás a nagynyomású szivattyú előtt.

Vagy

Meg kell hallgatni,hogy zúg-e amikor nem indul. Talán a tankban is van egy 1Bar körül szivattyú.

Előzmény: E36328iCoupe (2652)
E36328iCoupe Creative Commons License 2022.12.12 0 0 2652

330D 2000-es évjárat.

 

Egyszer már pár éve meghalt az alváz alatti pumpa, akkor helyszínen javítottuk, egy bontottat kapott, az volt a közelben...

Előzmény: balabmw (2651)
balabmw Creative Commons License 2022.12.12 0 0 2651

Mi az alany?

Előzmény: E36328iCoupe (2650)
E36328iCoupe Creative Commons License 2022.12.12 0 0 2650

Mentem, megálltam, indulnék, hoppé, csak teker.
Amit lehetett megnéztem, elvontattuk.

Rá egy hétre próbaképp: pöccre indul.

Naazanyád!

 

Közben idő elszállt, akksi lemerült, megint próbálom indítani, csak teker.

 

Üzemanyag pumpa csinálhat ilyet?

balabmw Creative Commons License 2022.12.09 0 0 2649

Levegősödés,résolaj csöveknél pl.

 

Diagra tette már valaki?

Motorvezérlő hibatárolóban van valami?

Hidegen a hűtővíz hőfokra valós értéket mutat diag. élőadatban?

Előzmény: Erikbmw (2648)
Erikbmw Creative Commons License 2022.12.08 0 0 2648

Üdv. Valakinek esetleg valami tanács?

E46 320d Hidegen, hidegben, alig tudom elindítani, 3. 4. Próbálkozásra sikerül csak, vagy akkor sem.  Ha elindult már nincs baj. Ha csak 50métert megyek vele és le állítom akkor is pöccre indul. Adagoló felújítva. Izzítógyertyák cserélve. Új akksi. Merre tovább??

Aljasgaz73 Creative Commons License 2022.11.15 0 0 2647

Köszönöm a választ. Tényleg nincs EGR, de ilyen szelep sincs az enyémen.Disa szelep van,de az a szívósor alatt. Bmw szerelő felvilágosított, hogy itt a Vanos látja el az EGR szerepét.

Előzmény: Padre540 (2646)
Padre540 Creative Commons License 2022.10.26 0 0 2646

Nincs EGR szelep.

Van egy szelep a szelepfedélen,ez a levegő pumpa szelepe és ezzel szokták keverni.

Innen az 1-es:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=ET35-EUR-07-2003-E46-BMW-325i&diagId=11_2203

 

Itt is itt van,bal szélen:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=ET35-EUR-07-2003-E46-BMW-325i&diagId=11_2188

Előzmény: Aljasgaz73 (2645)
Aljasgaz73 Creative Commons License 2022.10.24 0 0 2645

A 206s4- nél hol van az egr szelep?

Aljasgaz73 Creative Commons License 2022.10.04 0 0 2644

Uh, bocs. Nekünk szedánunk van, és azon van kulcslyuk. Nem tudtam, hogy a touringon nincs.

Előzmény: Sumi71. (2641)
BMW-GMBH Creative Commons License 2022.10.04 0 0 2643

-Nincs valakinek m43b19- re komplett kipuja? Katalizátor- középdob A legfontosabb. BMW e 46

 

Barátom autójáról le lopták éjjel.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!