409 Laci szia, kérdés: a PD-s Galaxym egy ideje hideg motornál dadog, kihagy. Teljesen random ütemben, tehát nem tipikus 3 hengeres dolog (attól még lehet, tudom). Tudom, hogy nem vagy látnok, mégis megkérdezem: mire tippelsz, mi okozhatja? Üzemanyagszűrő nemrég lett cserélve, kb 1 hónapja, előtte is csinálta, utána megszűnni látszott, majd visszatért. Válaszodat előre is köszönöm. (ja, írtam emailt is)
Az a kábelköteg a PD elemtől az ECU-ig tart... !!! Ha szálanként (5db) át lehet engedni rajtuk 15-20A-t úgy, hogy közben seholsem füstöl, akkor lehet rámondani, hogy a kábelek jók.
Sziasztok! Sajnos a kábelköteg csere nem oldótta meg a problémát, így gondolom a pd elemeket kellene cserélni? Van esetleg javaslatotok, hogy hol és mit érdemes venni? Bontott vs felújított?
Hála Istennek már rég jártam itt, de úgy látom, hogy zajlik az élet. Az elmúlt néhány hónapban elkezdett rázni az autó (hibakód szerint 3 henger nem jár), de általában egy újraindítás után megjavult és egy darabig megint nem volt gond vele.
Sajnos most ott tartunk, hogy az alábbi hibakódokkal folyamatosan ráz. 2022-ben az 1-es henger miatt lett cserélve a kábelköteg utána egy darabig nem volt gond vele.
A kábeltköteg márkája sencom electrische volt amit legutóbb beraktam.
Mennyi az esély rá, hogy megint a kábelköteg lehet a probléma, vagy inkább a befúvó fej?
Előre is köszi a hozzászólást.
18076 - Valve for Pump-Jet: Cyl. 3 (N242): Electrical Failure
Úgy van,tényleg.A generátor vastag vezeték volt,azt akkor ellenőriztem is.Most közben már meg tudtam nézni a vízhőfok mutatót,az sem jó,mondjuk érdekesség hogy most másképp nem jó mint eddig,meleg motornál is csak max 70fokig megy fel a mutató,de mikor eddig már felment 90re most még ott áll 50nél,szóval nagyon nem oké,arra gondoltam hogy mégsem ehhez való a jeladó.Esetleg meg tudnád adni a gyári cikkszámát? Köszönöm.
Nincs erre egzakt módszer, neki kell állni és végig mérni mi hol veszik el. Az sem biztos, hogy kettőnek köze van egymáshoz. Ha mégis, akkor test hibára gyanakodnék a műszercsoportnál.
Meg kell nézni más vezérlők látnak-e sebességjelet. (motorvezérlő)
Valószínűleg a generátor vastag vezetékének a csatlakozóit írtam, olyan már volt, de bármi is okozhat ilyet. A hőmérő jelét diagkészülékkel jól lehet követni.
Sziasztok kérnék tanácsot van egy 2001-esFord Galaxym nem működik a sebességmérő és az üzemanyag mutató is megbolondult, hogyan lehet megcsinálni. Köszi a segítséget.
Üdv Laci!Úgy rémlik ezügyben már kérdeztem,de nem tudom visszakeresni.AUY,volt ez a beindítás után közvetlenül felugró fordulatszám,ugye akkor a hőfokjeladó volt egyik lehetséges hiba,az ma ki lett cserélve,de a jelenség megmaradt,igazából arra lennék kíváncsi hogy mi a többi esetleges lehetőség?Szerelő aki cserélte,azt mondta hogy nem nagyon szeretik ezeket az utángyártott jeladókat,mármint az autó nem szereti.
Ja még az is tünet volt hogy a vízhőfok mutató le ment,jól mutatja az aktuális hőmérsékletet,tehát felfelé nem megy,olyan mintha időnként nem kapna jelet és a mutató lemegy.Mondjuk ezt még nem tudtam ellenőrizni,de gondolom ez is megmaradt mint hiba.Esetleg tudnál segíteni hogy mik további lehetőségek?
Hasonló problémám van nekem is, de az enyém még a régi bódé, 2000 előtti. Eddig működtette a hátsó ajtó a központi zárat, de most valamiért megkukult, se nyitni (mikor "túlfordítom" a kulcsot akkor nyílik az ajtó és a központi is, de volt egy olyan állása is, mikor csak a központit nyitotta), se zárni nem tudom.
Jól gondolom, hogy a zárszerkezeten belül egy mikrokapcsoló megadta magát?