Ok, szerintem csak annyi történt, hogy elment a kedve. :)))) Na majd a körmire koppintok. :))) Nemtom mikor tudok kimenni, a héten megpróbálom, ha véletlenül kocsikázok, feltétlen arra kanyarodok. Nem mondom, hogy arra motorozok, mert azt csak 5 évente szoktam és akkor az arany barátomnak nem lenne igaza. ;)))
Vannak már fotóim, de csak mobillal készült, és az nem igazán jó minőség.
A gép alsó szekciója lett optikailag felújítva. Kerekek széthúzva, agyak ezüstre fújva, küllők horganyozva, felnit nem kellett eloxálni, mert szépek, de nem is vállalta senki!
Lengővilla újra fújva, központi állvány, oldal sztender, lábtartók szintén fújva, és kormány újra fújva ezüstre. Kb. ennyi.
Természetesen festés előtt minden homokkal letisztítva. Az összes megbontott csavar, tengely, sasszeg, rugó horganyozva.
Nem akarok most hülyeséget írni, régebben mikor figyeltem a 45 és 47 fogas hátsók közti különbséget, leírtam ide a fordulatokat különféle sebességeknél, de már nem emlékszem.
Talán valami 4000 körül forog most 90nél... gyári áttétel maradt a befutó.
Az enyém 90 es utazónál forog 3000-et kb.A gyári 15-39 áttéttel.
Ezek a nagy lánckerekek nálam már extrémek:)))Bár egyszer használtam 47 est.Volt is alacsony fordulaton erő(meg utazóban pörgés:))),de a gyárival sincs bajom.
Én 45öset gyártattam hátra, de nagyon ritkán van fent. Most próbálgattam, ahogy mentem a gyulai határhoz találkozni Sztívékkel, hogy vagy 6000ret forog de még nincs 140 a 15 47el.
Tényleg nem egyszerű, mert nem gyártják a BIGhez.
Az Afam-nál rendelésre van néha.
Nekem mázlim volt, találtam egy alighasználtat, itt a klubban.
Csak néha rakom fel, ha messzire megyek és nincs extra nagy hegy az úton.
Ha valaki letudná gyártani, oda adom mintának.
Olyan mintha lenne "hatodikad", de amúgy jobb a gyári 15:47
Sajna nem megy, a google egyébként csinált ilyen feladatokra egy mapsengine.google akármit, de időközben törölték, s már nem hozzáférhető. Nekem annak a tudása kellett volna. Rákerestem a problémára, ennyit tudtam meg.