Ha drágul, az csak a regadó miatt lehet. ez kb. 100 ezer Ft-ot jelent. de annyit esik is az értéke egy fél év alatt. viszont számíthatunk rá, hogy a regadót pár éven belül jelentösen csökkentik, szóval akkor meg esik majd az ára.
Hello!
Véleményeteket kérném: tervezem egy kb. 2000-2001-es Galaxy 1.9 PDTDI vásárlását, max. fél éven belül, de akár még idén is.
Ahogy én figyelem kb. nyár óta az árakat, talán lefelé mozognak. Szerintetek mi várható jövőre, illetve ha drágulás lesz, akkor az egyből bekövetkezik-e?
Röviden: érdemes még idén beleugrani vagy nyugodtan várhatok vele?
Hitelt vennék fel, +beszámítással lenne.
Esetleg nem tudtok erről a témáról több infót valahol?
Üdv. Hcsabi
Voltam ma 15k-s szervizen.
Épp a napokban volt hír a VW TDI-kről, a szervízben nem nagyon tudtak róla mit mondani. Majd remélem visszaráncigálnak egy hét múlva... :(
Tiszta vicc, hogy a szervizkönyv 90e-nél kéri a légszűrő cseréjét. Biztos ami fix én vittem magammal azt is, meg pollenszűrőt is. Hát elég gatya volt mindkettő 15ekm után, nem értem miért "spórol" az én pénzemmel a gyár ekkora tételeknél.
Persze, a súly nagyon számít a gyorsulásnál, azt is mondhatnánk, hogy a teljesítményen kívül csak az számít. Egészen pontosan a hányadosuk. Ezért kedvencem a Caterham R500. Sz@ros 200 lóerő, mégis 3.5 alatt van százon. Ja, csak 400 kiló... :-O
szerintem is így van, csak nem négyzetesen, hanem a 3. hatványon, amennyire én tudom. szóval szép lassan belegurul a 170-180-ba. de nem tapadsz az ülésbe. bár amit í®tam is, végülis ez a kis dízelmotor kultúráltan mozgatja a kocsit, de nekem hiányzik a tartalék belöle.
Sztem a tömegnek nem olyan nagy a szerepe, mint a homlokfelületnek. Állandó sebességnél a tömeg csak a surlódáson keresztül "akadályoz", míg a légellenállás a sebesség növekedésével négyzetesen arányosan nő, 180-nál már gigAnagy... :-)
Szerintem. Nem vagyok kicsit sem fizikus... :-)
Az enyém kéziváltós 130-as PD.
Városban 7-7.5, itt nagyon szabályosan járok.
Autópályán már nem vagyok annyira szabályos, így 8-8,5 (eccer volt 9, de akkor mentem 100km-t 180-al... :-))) ). Ekkora kasznitól sztem nagyon nem gáz.
Fura, amit az előzésről írsz, ezzel még nem volt gondom soha, sőt... :-)
nekem 115Le-s van, hát nem tudom, eddig én sok benzint zabáltattam, és ahhoz képest azért ez a dízel inkább gazdaságos mint dinamikus. bár a másik egy 2.8VR6, az sem jelentösen erösebb, szóval inkább bennem van a hiba.
Igazából három helyen jó ez a motor :városban, autópályán és a benzinkúton.
Ha országúton elözgetni akarsz akkor a lendületre kell építeni... egy nagyon picit jobb lehet a kézi váltos esetleg ebböl a szempontból.
Ilyenkor télen városban szinte folyamatosan járatja az állófütést, automata és nyomom rendesen, most néztem, 8.3 volt az átlag.
Az ismerősömnek lenne egy-két kérdése, ha lehetsége. Sajnos ő nem tud gyakran internet közelében lenni, ezért tudnál írni esetleg egy telefonszámot amin el tud érni?
Én meg kényszerültem venni a gyárit, mivel a k. drága új kocsiból az importőr kispórolja (ettől falra tudnék mászni...).
Nem volt _nagyon_ horror, 10k körül mindhárom üléssorhoz pontosan illő (így a középsőben a levegőbeömlő vonalát is követő) gumiszőnyeget kaptam. Akkor leszek majd bajban, ha a vezetőülés előtti tönkremegy, mert gondolom külön nem adják. Okosan van amúgy kialakítva, mert ahol a lábam, sarkam tartom,ott fordított a minta, vagyis a kis téglalapok nem besüllyednek, hanem kiemelkednek.
Mára elromlott az ülésfűtésem és az első szélvédőfűtésem.A szélvédőn 3 szál melegít.(az sem előttem).Van lehetőség a javításra?A szálak a 2 réteg között vannak.Ülésfűtés javítással ki foglalkozik?(Miskolc,vagy környéke)?
Szerintem konkrétan semmit sem akar tudni, csak vett a múlt héten egy számára új autót és nincs hozzá semmilyen könyv. Amikor mi megvettük az Escort-ot, én is felvitem a könyvét és elolvastam az izzóktól az olajig és a belső világításig mindent. Szerintem ő is valami ilyet szeretne. Ezért gondoltam, hogy valahol a neten nincs-e elektronikus formában ilyen.