Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

semgza Creative Commons License 2004.12.01 0 0 12
Valaki nem hajt sportülésekre a simák helyett? jobban néz ki, de így 1.80m felett nekem kényelmetlenebb. szívesen elcserélném...
semgza Creative Commons License 2004.12.01 0 0 11

hoppá... lehet, hogy ott van az öv fent, csak nem kerestem... ?

 

Előzmény: mgy (9)
moPPom Creative Commons License 2004.12.01 0 0 10

Sziasztok!

Csatlakoznék egy Galaxyval.7 személyes,de nem figyeltem még az övet.Meg fogom nézni.

 

mgy Creative Commons License 2004.12.01 0 0 9
Nem egyformák az ülések!
A két üléssor között azonos oldalon lévőket lehet cserélgetni, de keresztbe már nem. Középre sem illik egyik sem. Ennek - ha jól értem - egy oka van: a biztonsági öv csatja.
A szélsőknek csak az egyik (páronként eltérő) oldalán van, a középsőnek pedig mindkettőn. A plafonból ered az öv (neked van?), két csat van rajta. Először be kell kattintani a középső ülés egyik oldalára, majd a másikra, így lesz hárompontos.
Előzmény: semgza (8)
semgza Creative Commons License 2004.12.01 0 0 8

a hét ülésesnek középen hogyan van biztonsági öve? az enyém eredetileg 2-2-2, és most átraktam 2-3-1 re, csak lehet hogy a rendör beleköthet, ha a középsö utas nincs bekötve?

 

semgza Creative Commons License 2004.12.01 0 0 7

az ugy van rendben, az enyem is ilyen.

Előzmény: shárán (3)
mgy Creative Commons License 2004.11.30 0 0 6
Erről mindig a következő történet jut eszembe:
Barátom kapott egy pofás kis kártyát az új Fábiájához, melyen az állt, hogy milyen jó is, 5000 km-nél lecserélni az olajat. Meg hogy nem feltétlen muszáj, de nagyon ajánlott, milyen jó is az az autónak... Meg még ilyen lélekmelengető dumák.
Valamiért pár hét múlva egy másik kereskedésben járt, ahol rákérdezett a "gyári ajánlású" 5ekm-es olajcserére. Mivel értetlenül néztek rá, megmutatta a fenti pofás kártyácskát. A munkafelvevő először ráncolta a homlokát, majd szélesen elvigyorodott, és egy fénymásolás erejéig kölcsönkérte.... :-) vagy inkább :-(

Ezek már nem azok a 10-20-30 évvel ezelőtti konstrukciójú motorok, és összetételű olajak. Rengeteg tartalék van bennük, hogy a tervezett 15 ekm-t kibírják.

Az autódoki írt már nagyobb okosságot is, helyiértékén kell kezelni...
Előzmény: bárány (5)
bárány Creative Commons License 2004.11.30 0 0 5

Nézd meg ezt:

http://totalcar.hu/autodoktor/041103b/

 

"A motor első pár ezer kilométerében sokkal nagyobb a kopás, mint később. Ez fokozott terhelés a motorolajnak is, nem is beszélve a kopási hulladékról. Tehát sokkal hamarabb telítődik, és elhasználódik.
Ezért érdemes kicserélni előbb."

Előzmény: shárán (2)
mgy Creative Commons License 2004.11.30 0 0 4
Azt én sem tudom, sőt...
Épp közelítek a 15k-hoz, most kezd nyavajogni. Az enyém fix szervízintervallumú, nem is nagyon tud mást tenni. A tied lehet, hogy rugalmasra van állítva, de nem hiszem, hogy 5ekm alatt tönkre tudna menni az olaj.
Milyen a motorkódod?
Előzmény: shárán (2)
shárán Creative Commons License 2004.11.30 0 0 3

 

Üdv!

 

Még egy kérdés az eszembe jutott.A hátsó ablaktörlőről lenne szó.Ha egyszer előre nyomom a kart akkor elkezd törőlni szakaszosan és csak úgy kapcsol ki ha törlés után rögtön mégegyszer rányomom a kart.Ennek így kell működnie?

shárán Creative Commons License 2004.11.30 0 0 2

 

Sziasztok!

 

Nekem van egy VW Sharan-om,1.9tdi.Nyáron vettem,idáig minden rendben van vele,nagyon szeretem.Azt nem tudom miért írta ki 5000km után az olajcserét.

Ha tudja valaki árúlja el,köszi.

 

mgy Creative Commons License 2004.11.30 0 0 1
hejesírás 1-es alá... :-)
Előzmény: mgy (0)
mgy Creative Commons License 2004.11.30 0 0 0
Bejelentkezek egy Alhambárval. :-)
semgza Creative Commons License 2004.11.30 0 1 topiknyitó

elég sok ilyen kocsi van, vannak itt tulajok?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!